Search for posts by Skullet

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  64  |  »  |  Last Search found 639 matches:


Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Examens begonnen :0

from Skullet on 05/20/2017 08:11 PM

Wat ik begrijp qua het systeem van Nederland over de examens is dat niet iedereen die bijvoorbeeld in klas 4 vmbo zitten de zelfde vakken hebben. Ook hebben mensen in Nederland examen omdat deze van de middelbare school een diploma nodig hebben voor hun vervolg opleiding. Bij mij op school is het dus zo. Haal je het examen de eerste keer niet heb je nog 1 herkansing. Als  je daarna zakt moet je het jaar overdoen. Je bent dan misschien wel aangenomen voor je vervolgopleiding, maar zonder een diploma kun je die niet volgen.

Ook moeten mensen op havo examen doen voor weet ik veel welke reden. 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Examens begonnen :0

from Skullet on 05/18/2017 10:12 PM

@ Manonnn96

Het gaat redelijk goed. Er zijn in totaal 2 examenonderdelen waarvan ik denk: hmmm, het had beter gekunt. En voor de rest zijn er 3 die gewoon top gingen.

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Examens begonnen :0

from Skullet on 05/14/2017 10:19 PM

Aaaaah! Mooi dat het zo goed ging.
Mijne ging ook wel goed. Alleen wanneer je helemaal op het eind bent en al anderhalf uur bezig bent verlies ik mijn concentratie een beetje en ik had eigenlijk gehoopt dat we juist niet het artikel kregen op het eind. Maarja.

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Examens begonnen :0

from Skullet on 05/12/2017 12:18 PM

Bedankt! Veel succes met het verdere leren en voorbereiden. Geniet van je vrije dag.

Eigenlijk wou ik dat mijne nog niet begonnen waren, maarja.

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Examens begonnen :0

from Skullet on 05/11/2017 05:49 PM

Sinds deze week zijn alle examens in Nederland wel begonnen. 
Morgen begin ik met mijn examen Nederlands dus voor de gene die in het zelfde schuitje zitten. Veel succes morgen en met de rest van jullie examens!

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Examen

from Skullet on 05/04/2017 02:41 PM

Ik snap compleet hoe je je voelt. Ikzelf heb ook echt helemaal geen zin om te leren, maar het gene dat ik doe is elke dag toch wel een paar dingetjes doen zodat ik er met mijn hoofd bij blijf. Al is het even door een oud examen heen gaan om een paar vragen te maken. Stel dat je die ene vraag dan niet snapt dat je het antwoord meteen even kan opzoeken en proberen te onthouden. De kleine beetjes helpen. :)

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Ideetjes voor HM

from Skullet on 05/02/2017 09:17 PM

Hoe het met pasen precies was weet ik niet meer, maar voor zover ik weet zou er tussen een bepaalde tijd iets worden georganiseerd waarmee er coins gewonnen konden worden. 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Ideetjes voor HM

from Skullet on 05/01/2017 09:56 PM

Ik vind persoonlijk dat het forum zelf best wel stil is. Dan bedoel ik niet het die van orpg, aangezien daar nog best actief op word geschreven. Omdat het forum zelf niet zo actief is heb ik zelf persoonlijk dat ik er ook niet veel aandacht aan besteed. Misschien dat de mensen die wel online zijn het forum gewoon actief kunnen houden. Geen idee of dit ook zo is, maar als er wel nieuwkomers zijn die zich dan meteen een beetje onwelkom voelen doordat er bijvoorbeeld niet word gereageerd op hun forum bericht of iets. 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Wattpad collaboration

from Skullet on 04/17/2017 05:11 PM

Het lijkt me wel echt een super leuk idee als ik eerlijk ben, maar net zoals Supermodelkaty beginnen mijn examens redelijk snel en mij kennende moet ik me daarop echt super goed gaan voorbereiden. Natuurlijk als er na de tijd nog een optie is zou ik me daar altijd bij aan willen sluiten.

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: EXAMEN PERIODE!

from Skullet on 04/11/2017 07:42 PM

@Supermodelkaty

Ooowh, dat is wel echt super chill. Dan kun je gewoon in die vrije dagen gaan leren.  

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  64  |  »  |  Last

« Back to previous page