Suche nach Beiträgen von Skullet

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  64  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 639 Ergebnisse:


Skullet

22, Weiblich

  Level 28

Beiträge: 4355

Re: EXAMEN PERIODE!

von Skullet am 10.04.2017 08:43

@supermodelkaty
De presentatie heb ik op een dinsdag. Dus de dinsdag na de meivakantie. Dan die vrijdag begin ik met mijn Nederlands examen en voor de rest weet ik niet precies wat ik op welke dag heb.
 

''Lex malla, lex nulla''
 

Antworten

Skullet

22, Weiblich

  Level 28

Beiträge: 4355

Re: EXAMEN PERIODE!

von Skullet am 10.04.2017 07:06

@supermodelkaty
Aaah, jakkes. Thank god heb ik scheikunde laten vallen joh. Mijne begint met een presentatie over een ding dat ik geschilderd heb. Dus valt nog wel mee.

''Lex malla, lex nulla''
 

Antworten

Skullet

22, Weiblich

  Level 28

Beiträge: 4355

Re: EXAMEN PERIODE!

von Skullet am 10.04.2017 03:34

Mijn examens beginnen over ongeveer 4 weken. Heb er zo geen zin in. 

Voor alle andere, veel succes ermee! 

''Lex malla, lex nulla''
 

Antworten

Skullet

22, Weiblich

  Level 28

Beiträge: 4355

Re: Havo of Vwo ?

von Skullet am 03.04.2017 07:50

Als ik in jou situatie zouczitten zou ik zeggen eerst Havo doen. Je weet zeker dat je dit kan en ik denk dat afstromen wat erger zou aanvoelen. Ook als je daarna nog het gevoel hebt van: Oh ik kan wel een niveau hoger is dat altijd nog mogelijk.

''Lex malla, lex nulla''
 

Antworten

Skullet

22, Weiblich

  Level 28

Beiträge: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

von Skullet am 08.01.2017 09:40

Ze schrok wakker en meteen voelde Kai een gevoel van  opluchting over zijn hele lichaam heen trekken. Zijn ogen sluit hij vol opluchting en trok haar omhoog op zijn schoot. Ze trilde heel veel en dat was van de magie van Silas. ''Ofcourse.'' fluisterde ihij en streelde langs haar hoofd heen.Hij pakte haar handen beet en begon een spreuk dat de magie van haar verspreidde en zich meteen aan het levende ding dat dichtbij haar was vestigde. Dat was hijzelf. ''You'll be fine.'' fluisterde hij en streelde langs haar haren.

''We will have this one night together. But I cannot promise you that they won't come. As far as I know you mother it's that she goes till the extreme shit.'' zuchtte ze en streelde langs zijn armen heen terwijl ze kort glimlachde. ''Let's just hope nothing bad happens because we can't deal with that at this moment. I think people even are going to wonder what happened to us.'' fluisterde ze.

tumblr_nrfpzkULYO1tm33j8o1_500.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Antworten

Skullet

22, Weiblich

  Level 28

Beiträge: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

von Skullet am 07.01.2017 07:51

Het hele plan was eigenlijk anders gelopen dan dat het zou gebeuren, maar dit was een afspraak die Alexis met Silas heeft gehouden. Ze moest het doen. Ze hadden niet kunnen oefenen met het gebruike van magie zonder elkaar en Kai zou neit weten hoe hij het ooit kon voorkomen. Hij had Alexis losgelaten. Hij wist al helemaal hoe dit zou gaan lopen. Hij heeft in precies Alexis haar schoenen gestaan maar aan de winnende kant. Hij zag dat ze aan het verliezen was. Hij ging op zijn knieën zitten bij haar hoofd en zette zijn handen zo rond haar hoofd heen dat hij haar net niet aanraakte en op dat moment begon hijzelf de spreuk. Als een extra steun en meer magie.

Suzy pakte Stefan zijn handen vast en zuchtte even kort. ''Stefan, calm down okay. Like hell we  might not even know their plan. Thet could've lied to us so it would look like they worked with the lunatics. I don't know if it's true but do remember Alexis lost all her parents in that hell hole under ground. Your mom probably looks like hers. But I don't trust Kai. I never trusted him.'' zuchtte ze en streelde langs zijn vingers. ''Just let's enjoy the bal tonight.'' mompelde ze.

0d78ab434aa83e48b793bb3f04fabcc5.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Antworten

Skullet

22, Weiblich

  Level 28

Beiträge: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

von Skullet am 07.01.2017 11:07

Kai zuchtte kort en liet Alexis weer rustig op haar voeten belandden. ''If you were going to give your life for us, I wouldn't have let you do it. Because you might not see a life without me, but that's the same case for me. I can't imagine me a life without you. Not since I met you. I love you and that's not gonna change.'' fluisterde hij in haar oor en drukte een voorzichtige kus op haar lippen. 

Suzy bleef rustig staan en keek Stefan glimlachend rond. ''I'm not the only one that went through that. It was also you. You deserve this just as much.'' glimlachde ze terwijl ze naar hem toeliep en haar hand op zijn arm neerlegde. ''And I think that's a really good thing to do.'' zei ze en keek kort in de spiegel die vlak bij de kast hing.

tumblr_nrfpzkULYO1tm33j8o1_500.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Antworten

Skullet

22, Weiblich

  Level 28

Beiträge: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

von Skullet am 30.12.2016 10:57

Kai streelde langs haar schouder heen terwijl hij zuchtend voor zich uit keek. ''I was almost gonna say you should be glad to not be in the spot we were. But now I hear your part of the story I change my mind. I'm sorry you went through that.'' fluisterde hij terwijl hij haar aankeek. Hij kwam langzaam omhoog van het dak en tilde Alexis voorzichtig mee in zijn armen. ''I know you don't wanna go back to our room, but I promise you that when you get in there it will look completely different.''

''I didn't thought vampires would need as much sleep as humans do, but I'm extremely exhausted.'' zuchtte ze en liep achter Stefan aan naar de hotelkamer en keek Stefan even kort glimlachend aan. Haar hand gleed kort langs zijn arm heen en keek vervolgens de kamer rond die er adembedemend uit zag. ''This look absolutely beautiful.'' fluisterde ze zachtjes, ze wist toch wel dat Stefan het zou kunnen horen.

e9a3bb5b98a84e4d60d072ccf2ce753b.jpg

 

''Lex malla, lex nulla''
 

Antworten

Skullet

22, Weiblich

  Level 28

Beiträge: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

von Skullet am 25.12.2016 12:55

Kai steunde wat met zijn kin tegen Alexis haar hoofd aan en zuchtte even kort. Zijn ogen sloot hij kort even genietend en drukte uiteindelijk een kus op haar haren. ''I know. I'm just glad we got out of there, alive.'' zei hij en streelde een lok uit haar gezicht terwijl hij haar aankeek. ''That should be a possibility, because we aren't able to be next to eachother every minute of everyday or when something happens.'' mompelde hij en keek daarna weer voor zich uit naar de sterren.

Suzy had de handdoek vastgehouden met haar ene hand en vervolgens een badjas aangetrokken terwijl ze Stefan aan keek. ''Yea, they were gonna check it out. That's atleast what they said.'' zei ze en keek even om zich heen. ''And that's true. We could always ask about it. Otherwise it's a missed chance.''

tumblr_np9cclMejV1u4sniuo1_500.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Antworten

Skullet

22, Weiblich

  Level 28

Beiträge: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

von Skullet am 13.12.2016 05:00

Kai glimlachde kort en schudde zijn hoofd even. ''No Alexis, you're not weak. You are everything but weak and it doesn't matter how many times I tell you. You will always be strong. You're one of the strongest person I have ever met. I love you so much and you don't need to change. Besides all of that I said we would help, not join. If we helped, they could expect us asking the same thing.'' fluisterde hij zachtjes en legde zijn arm rond haar schouder heen. So I was thinking.. We could always first ask them for tips, but then indeed steal their magic.'' 

Suzy grinnikte kort en knikte uiteindelijk. Ze voelde hoe de douche stralen ophielden dus trok ze een handdoek rond haar lichaam en keek Stefan even kort aan. ''I'm curious about that to be honest. I never even heard of this place.'' zei ze en keek nog even rond. ''And no, I wanna go with you. I'm not letting you go alone and I know your strong enough to handle it. But I just wanna be around..''

3559f69e0e56880c8a7aa811e5453223.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  64  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite