Search for posts by Anelore33

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  32  |  »  |  Last Search found 312 matches:


Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Ideetjes voor HM

from Anelore33 on 05/01/2017 04:01 PM

Ik vind dat in eerste instantie het hele hellomodel team weer wat meer online mag komen. Het Pasen idee (wat je ziet op je homepage) vond ik echt een leuk idee, maar op de dag zelf gebeurd er dan helemaal niets? Ook het idee voor een maandmodel te kiezen, vond ik een erg leuk idee, maar daar merk ik ook niet veel meer van. De loterij is al eeuwen dood, maar dit zijn allemaal dingen waarvoor mensen met een functie kunnen zorgen. Jammer dat deze mensen juist afwezig blijven. 

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Alvast een gelukkig nieuw jaar iedereen <3

from Anelore33 on 01/01/2017 12:20 PM

Voor jullie ook! Xx

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Fijne kerst!

from Anelore33 on 12/26/2016 04:27 PM

Ik heb toch een aantal cadeautjes gekregen:

  • een horloge
  • riemen (voor broeken)
  • nagellak
  • gezichtmaskertjes
  • een ring
en dat is het wel een beetje. Ook wat geld van familie. :)

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: (eindelijkk!) Maandmodel november!

from Anelore33 on 11/20/2016 05:56 PM

Gefeliciteerd!

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: I'm back , sweethearts!

from Anelore33 on 10/17/2016 05:52 PM

Ik wil graag nog meer ORPG's , die actief zijn. Ik heb ook een leuk idee voor een nieuw verhaallijn duuss mailen maar ;)

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Wat studeren jullie?

from Anelore33 on 10/12/2016 08:20 PM

Wetenschappen in het vijfde jaar :)
Binnen enkele jaren geneeskunde/verpleegkunde. 

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Schrijfwedstrijd

from Anelore33 on 10/12/2016 08:18 PM

Ik vind het een erg leuk idee, maar ik heb besloten om niet mee te doen aangezien ik niet goed en veel schrijf :)
Toch heel veel succes en plezier voor de kanidaten! 

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Welk beroep willen jullie later graag doen?

from Anelore33 on 10/12/2016 08:16 PM

Ik wil graag arts / chirurg worden. Daarom studeer ik nu ook wetenschappen en ik hoop dat ik binnen twee jaar slaag voor mijn toegansexamen geneeskunde zodat ik eindelijk voor dokter kan studeren. :) Dat is het zo een beetje.

 

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 08/29/2016 08:05 PM

Andrew
Ik kijk op wanneer ik plots een telefoon hoor. Wanneer Christa dan naar haar zak grijpt, grijns ik even. "Je liefje belt, Christa." plaag ik haar nog even en zet terwijl de kaart op een bord. Ik neem ook voldoende servetten en vorkjes. We hadden de taart al in stukken gesneden zodat dat straks geen probleem meer zou zijn. Ik kijk naar Christa en hoor haar reactie. "Heb je niemand gehoord?" vraag ik en hoor hoedat de recht nu ook naar beneden komt, klaar voor James' taart.

Jade
"Jammer." lach ik zacht en kijk naar de rest die de kamer nu ook binnen komt. Wanneer ik James wat hoor fluisteren, kijk ik over mijn schouder hem aan. "Wat is geweldig?" vraag ik, maar ik word afgeleid doordat Andrew, Christa en Roxanne binnenkomen met de taart. Iedereen begint luidkeels te roepen en ik lach even om James' reactie. Zijn gezicht was goud waard. Ik zing ook mee, net zoals al zijn andere vrienden. Ik weet nu al dat dit geweldige dagen zouden worden.

 

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 08/20/2016 03:02 PM

Andrew
Ik voel een blik op me gericht en kijk op. Ik grijns naar Christa. "Scheelt er wat, sunshine?" vraag ik grijnzend en steek het laatste kaarsje aan. "Of ben je gewoon aan het genieten van het uitzicht?" vraag ik speels aan haar en haal mijn wenkbrauwen op. Roxanne grinnikt zacht en ik haal een hand doorheen mijn haar. Nu zou ik niks uithalen met iedereen, deze nacht kwamen James en ik wel in actie en zouden we ze een eerste nacht geven om nooit te vergeten. Bij die gedachten verschijnt er een brede glimlach op mijn gezicht. Dat werd geweldig.
 
Jade
"Dat weet jij beter dan ik, jarige." zeg ik met een lieve glimlach tegen hem. Ik streel zijn kaaklijn, die je bij James duidelijk zag. "Ik was je maar aan het plagen, schat." Ik kijk hem aan en ga terug op mijn vlakke voeten staan. "En ik vond het wel fijn om je te zien panikeren." Ik glimlach even en ben echt veel kleiner dan James. "Je unicornonderbroekje is ons geheimpje, ik zou het mezelf nooit vergeven als ik dat zou rondvertellen. Het is trouwens supercute en ik wil dat je hem ooit eens aan me showt." zeg ik met een speelse knipoogje en lik kort langs mijn lippen.

 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  32  |  »  |  Last

« Back to previous page