Suche nach Beiträgen von Anelore33

Erste Seite  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  32  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 312 Ergebnisse:


Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: ORPG// Trapped

von Anelore33 am 11.07.2016 05:13

Sean

Ik knik even. "Goed." zeg ik eenvoudig en neem nog een slokje koffie. Ik luister naar wat hij zegt. Het klonk allemaal logisch. Ik was beter dus ook agent geworden. Het leek me zo'n gaaf beroep, alleen ben ik de andere sector in gegaan. Ik knik soms eens zodat hij weet ik dat alles snap, momenteel dan toch. Ik keek wel uit naar morgen, ik wou gewoon schieten. Daarvoor had ik dit ook aanvaard. Ik voelde me machtig met een wapen, maar toch vechtte ik nog liever. Wanneer hij zegt dat hij mij heeft gekozen doordat ik al kan vechten, knik ik even begrijpend. Vechten is niet zo heel makkelijk aan te leren en het gaat ook totaal niet snel.

Leonie

Ik laat haar een vloeistof over haar buik streel en sleep terwijl het apparaat naar ons toe. Ik zucht even en laat mijn pijnlijke rug kraken. Ik neem dan een stoel en rol die naast de bank. Ik plof erop neer en start het apparaat. Ik tik ongeduldig met mijn voet op het ijzer en luister terwijl naar wat ze zegt. "Om de maand is goed." zeg ik en wanneer het eindelijk is opgestart neem ik het dingetje waarmee ik langs haar buik wrijf. Wazige beelden verschijnen op het apparaat en aandachtig bekijk ik de beelden.

Leonie.jpg 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: ORPG// Trapped

von Anelore33 am 11.07.2016 11:19

Sean

Trainingen, het klonk zo serieus. Toch zou hij me alleen moeten trainen in schieten en al die dingen want in vechten was ik waarschijnlijk beter. Ik knik en sta op. Ik had me neergezet op de stoel naast Hayley. Ik kijk nog even aan en dan komt Leonie de kamer weer in met koffie. "Thanks." zeg ik wanneer ik een beker overneem en het warme vocht laat binnenglijden. Ik dronk het normaal nooit omdat ik het niet echt lekker vond, maar nu moest ik het wel drinken anders kwam ik de dag niet door. Ik ga doorheen mijn haar en zucht even. Buiten zag het er nu ook niet bepaald zonnig uit. Het werd dus een donkere en weer depressieve dag.

Leonie 

Ik kwam terug met koffie en geef er eentje aan Sean aangezien ik wist dat hij er ook echt wou. Ik kijk de agent dan aan, vragend. Ik laat de koffie dan maar op het tafeltje staan en kijk naar het meisje die haar wat vraat. Ik knik. "Ja, prima." zeg ik en neem een slok. "Beter als we dat nu maar meteen doen." Een korte gaap ontsnapt uit mijn mond. "Tot straks, boys." Ik trek de deur open en stap onze 'slaapkamer' uit. Ik ga naar mijn ruimte waar ik mijn patiënten behandel en neem de dingen die nodig zijn voor haar. "Ga maar liggen." knik ik naar de bank die er stond. Ik neem nog een slokje koffie. Het was zo moeilijk om wakker te worden.

Sean.jpg 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: ORPG// Trapped

von Anelore33 am 09.07.2016 09:39

Sean

De ochtend breekt aan en ik ga rechtop staan. Ik had geen enkel meisje wakker gaan maken omdat ze allebei moe waren. Leonie moest vandaag ook weer veel patiënten verzorgen en Hannah zou Alex en mij helpen, kost wat kost. Ook al was ze zwanger, ze kon ons nog altijd meehelpen. Ik ga de kamer naar binnen en kijk even naar Hayley. Ik druk een kus op haar voorhoofd. "Goedemorgen, schat." fluister ik en kijk naar haar gezicht. Haar ogen nog steeds gesloten. Ik slik even. Zou ze ooit wel nog wakker komen? Ze was mijn enige zwakte, de enige reden waarvoor ik mijn leven nog zou geven. Ik kijk rond me heen en zie dat 2 bruine ogen me aanstaren.

Leonie

Ik word wakker en draai me om. Sean komt naar binnen en gaat bij zijn vriendin zitten. Ik druk me recht op mijn onderarmen en slik even. Hij was zo bezorgd om haar. Ik zie dat hij me plots aankijkt. Ik veeg een lok uit mijn gezicht en doe het achter mijn oor. "Morning." zeg ik en glimlach zacht. Ik druk het deken van me af en glijd in mijn schoenen. Ik stap naar hem toe terwijl ik een snelle staart maak. Ik open de ogen van Hayley en schijn met een lichtje erin. Ik slik even. "Ze reageert, dat is al positief." Ik kijk Sean aan en geef een zacht, aanmoedigend kneepje in zijn schouder. "Ik ga koffie halen."

Leonie.jpg 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

von Anelore33 am 09.07.2016 09:16

Andrew
Ik grijns even als ik James hoor lachen. "Voordat ik hierheen ben naartoe gekomen, had ik al een paar plannetjes bedacht." Ik grijns tevdreden en liet me wat onderuit zakken. Ik ga doorheen mijn haar en kijk naar James die over mijn vraag duidelijk hard moest nadenken. "We maken haar wel bang met geluiden ofzo. Daar zijn alle meisjes tenslotte bang voor. We plagen haar wel wanneer ze zich in een awkward moment bevind."

Jade
Ik knik wanneer Christa dat vraagt. "Alles prima." Ik ga doorheen mijn haar en bekijk mezelf in de spiegel. Ik bestudeer mijn make-up en knik wanneer ze dat zegt. "Best als we inderdaad naar beneden gaan." Ik kijk haar aan via de spiegel en glimlach even. Ik pers mijn lippen even op elkaar zodat mijn lipgloss weer beter zit en kijk haar aan. "Let's go?"

 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

von Anelore33 am 08.07.2016 08:05

Andrew
Christa stapt gelukkig naar boven en ik kijk terug naar James. "Jade heeft zo'n bang voor spinnen." grijns ik en kijk hem aan. "Waarmee wil ik haar dus zeker meer plagen. Ze vindt ook alles vies, dus als ze haar misschien gaat douchen kunnen we ervoor zorgen dat het bruin water is. Dan loopt ze sowieso gillend de douche uit en sta ik haar wel met open armen op te wachten." zeg ik met een knipoogje. "Weet jij waarvoor Christa bang is?" vraag ik lipbijtend.

Jade
We waren in totaal met 8. 4 jongens en 4 meisjes. Er was al een koppeltje,maar misschien konden er dat wel meer worden na deze korte trip met ons allen voor de verjaardag van James. Ik ga doorheen mijn haar en kijk achterom. Waar was Christa nu? Ik loop de kamer alweer uit en hoor de deur dichtvallen. Roxanne had dus duidelijk de taart ergens anders gezet. Ik lik langs mijn lippen en druk de deur open van mijn kamer. Ik zie Christa. "Hier ben je." glimlach ik.

 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

von Anelore33 am 08.07.2016 04:37

Andrew
Ik kijk James, mijn beste vriend, aan en grijns even. "Als ik op een dag geen grapjes meer heb voorbereid, dan ben ik ziek." verklaar ik hem met een grote grijns. Een hand haal ik doorheen mijn haar en ik zak wat onderuit. "Ik dacht dat we deze nacht wel wat konden doen. Ze slapen tenslotte beide in dezelfde kamer , dus het kan niet zo heel moeilijk zijn om hen beet te nemen." Ik begin al wat te lachen bij het plannetje. Dit werd nog leuk.

Jade
Ik bijt zacht op mijn lip. "Ik weet niet echt wat we moeten doen als we geen taart hebben." Ik trek de koelkast open en zucht. Natuurlijk niets. Ik stap de keuken weer uit en ga naar boven heen, naar onze andere vrienden. "Van heeft de taart meegenomen?" vraag ik in het algemeen. één voor één kijken ze me aan, alsof ik Chinees praat. "Ik!" hoor ik een stem roepen en ik zucht opgelucht. "Prima, ga je die even halen? Kunnen we hem opeten?" Roxanne staat recht en knikt. "Ofcourse."

 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

von Anelore33 am 07.07.2016 09:02

Andrew
Ik schud mijn hoofd als Christa dat zegt. "Je verpest het weer, babe." grijns ik en druk een korte kus op haar voorhoofd, zodat ze zeker weet dat het een grapje was. Ik kijk dan naar James. "Wel, jarige.. Ik heb geen idee." Ik haal mijn schouders op en ga op Jade zitten die op de stoel zit. Ik hoor haar zacht kreunen. Ik grijns even. "Alles oké, schat? Doe ik je geen pijn?" lach ik naar haar en til haar uiteindelijk wat op zodat ik naast haar kom te zitten op het kleine zitvlak. "Ik dacht dat de meisjes dat wel zouden weten."

Jade
"Tuurlijk, je ging weer op ons rekenen." lach ik en kijk hen aan. "Ik denk wel nog dat we taart hebben." Ik sta op en zie hoe Andrew over de stoel valt. "Eindelijk plek." hoor ik hem zeggen waardoor ik grijns. "Je kont nam teveel plek in, Jade." Ik schud met mijn kont naar hen en stap dan samen met Christa naar de keuken heen. "Als we een taart hebben, hoop ik dat de anderen het in de koelkast hebben gezet." Bij deze woorden trek ik dan ook de koelkast open.

 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: ORPG// Trapped

von Anelore33 am 07.07.2016 08:52

Leonie

Slaapt.

Sean 

Ik kijk naar het wapen en knik. "Thanks." zeg ik en volg mijn blik dan naar het onthaal. Ik hoorde een paar geluiden, maar het maakte me niet bang. Ik kijk hem aan. "Ga maar slapen." knik ik en pers mijn lippen kort op elkaar. Ik had zijn wapen in mijn handen en kijk rond. Normaal gezien als ik aangevallen zou worden, zou ik met mijn handen vechten. Alleen deden niet veel mensen dat meer en grepen ze steeds sneller en sneller naar een wapen. Daarom was ik dus erg gevoelig voor mijn tegenstander. Nu had ik tenminste een wapen waarmee ik me kon verdedigen, ook al maakte me dat ook niet echt veel zekerder. Ik hoor wat geluiden waardoor ik wat meer rechtop ga zitten.

Sean.jpg 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: ORPG// Trapped

von Anelore33 am 06.07.2016 10:14

Leonie

Slaapt.

Sean

Ik hoor wat lawaai op de gang en bekijk de horloge die ik om had. 2 uur.. Ik gaap even en sta dan maar op. Ik was rond 11-12 uur gaan slapen. Misschien best als ik even de agent ging verlossen van zijn wacht. Ik stop even bij Hayley en geef haar een kus op haar hoofd. Ik trek de deur open en kijk de agent aan. "Ik hou de wacht wel, ga maar slapen." knik ik en wrijf doorheen mijn haar. Ik slik dan ook even en kijk via het raam naar binnen waar de twee meiden lagen te slapen. "Al iets gebeurd?" vraag ik verveeld en ga nonchalant tegen de muur aanleunen.

Leonie.jpg 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: Toetsweek cijfer lijst

von Anelore33 am 05.07.2016 10:27

Wow, super goed gedaan!
Geniet van je (verdiende) vakantie. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  32  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite