Suche nach Beiträgen von Anelore33

Erste Seite  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  32  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 312 Ergebnisse:


Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: ORPG// Trapped

von Anelore33 am 05.07.2016 10:07

Leonie

Slaapt. 

Sean

Ik grijns even. Sommige meisjes kon je zo snel kwaad krijgen. Wat was die shit van die knuffel nu ook weer. Ik had dat helemaal niet nodig. Het was een raar meisje en ik mocht haar niet echt. Ik stap de kamer in en neem Hayley's hand vast. Ik streel haar slanke vingers en druk er dan een kusje op. "Wordt maar snel beter." Ik streel haar haar uit haar gezicht en druk dan een kusje op haar voorhoofd. Ik miste haar. Ik ga op de stoel zitten die zich bij het raam bevond en zo kon ik Hayley ook steeds bekijken. Ik sluit mijn ogen en probeer wat te slapen.

Sean.jpg 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: ORPG// Trapped

von Anelore33 am 05.07.2016 09:39

Leonie

Ik dronk mijn koffie langzaam leeg. Dat deed ik altijd. Ik genoot er altijd van om warme dranken langzaam en geduldig naar binnen te werken. Ik kijk even naar het meisje wanneer ze over haar plan begint te vertellen en ik knik. "Kunnen we doen, ja." zeg ik en giet het laatste beetje koffie naar binnen. Ik kijk naar de agent die zegt dat hij de eerste wacht wel doet. Thanks God.. Ik was echt doodop en had gewoon rust nodig. "Goed, als er iets is, kom me dan wakker maken." Ik kende het hele ziekenhuis op mijn duimpje. Als er dus iets was, was het best als ik eerst wakker werd. Dan kon ik meteen een geschikte uitgang gaan zoeken. "Slaaplekker iedereen." Ik sta op en ga naar een kamer heen waar een leeg ziekenhuis bed in staat. Met kleren en al ga ik erop liggen en al snel val ik in slaap.

Sean 

Of het een goed plan is, weet ik niet. "Ik begrijp niet waarom je je vader zelf zou dwars sporen. Ook al geeft hij nu niets om je , of doet hij dingen dat vaders normaal niet doen, hij is én zal je vader blijven en je zult altijd van hem blijven houden." Ik kijk haar wantrouwig aan. Ik had echt zo'n vermoeden dat ze ons wou bedriegen. Ze was niet te vertrouwen, ik voelde het. "Ook al roep je hulp in, niemand wilt hierheen komen. Er gaat hier nog steeds een dodelijke bacterie rond en ook al zien ze de werkelijkheid , ze gaan ons langzaam laten uitsterven omdat ze geen enkel mens van hier gaan vertrouwen. Ze gaan steeds denken dat we besmet zijn, of we nu zwanger zijn of niet." Ik sta op en knik naar de agent. "Ik neem de tweede wacht." Bij deze woorden stap ik de wachtkamer uit en ga naar de kamer waar Hayley ligt te slapen.

Leonie.jpg

Antworten Zuletzt bearbeitet am 05.07.2016 09:40 .

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: ORPG// Trapped

von Anelore33 am 04.07.2016 09:04

Leonie

Ik knik wanneer agent Walker ook koffie wilt en stap naar boven heen. Ik druk op de knop voor normale koffie en doe in mijn tas melk én suiker. Voor hem zet ik beide er gewoon naast en neem ook enkele koekjes mee. Ik ga terug naar beneden en zie dat ze in de stoelen zitten. "Hier." zeg ik en geef hem het kopje koffie en plof neer in de andere stoel. Ik raar doorheen de bruine vloeistof en vind het heerlijk ruiken, net zoals de warmte vond ik ook geweldig. Ik lik langs mijn lippen en neem er dan een slokje van. "Jullie kunnen best wel al gaan slapen. We kunnen allemaal een wacht doen." stel ik voor en trek mijn benen op zodat ze op de stoel leunen en ik neem nog een slok van mijn mok. Ik moest en zal wakker blijven. 

Sean 

Ook het andere meisje omt naar buiten en samen ging we in de wachtzaal zitten. Niet veel later komt de dokter al terug en legt ze een paar koekjes op tafel, waar ik eentje van neem aangezien ik verschrikkelijke honger heb. Ik kijk van de ene naar de andere en dan even naar de deur waar mijn vriendin achter ligt. "Ik ga even snel kijken." Ik sta op en ga erheen. Ik open de deur en ik kijk meteen naar het scherm. Haar hartslag was nog steeds goed, ze ademde nog alleen sliep ze nog wel. Ik zucht opgelucht en sluit de deur weer. Ik ga terug naar de rest en zie Brinly me vragend aankijken. "Ze slaapt." verklaar ik dan en zet me terug neer op dezelfde stoel.

Sean.jpg 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: ORPG// Trapped

von Anelore33 am 04.07.2016 08:09

Leonie

Ik knik even. Ze was dus weg bij de man omdat hij niet te vertrouwen was, wauw.. Dat moest hard zijn. Ik lik langs mijn lippen en kijk haar even kort aan. Ik weet niet of ik het wel zou kunnen, om een kind weg te laten halen. Ik ging alweer op de bank zitten waar normaal de patiënten op werden behandeld. Ik zucht even en schud mijn hoofd dan. "Het valt wel mee, ik heb ook gewoon niet zoveel slaap gehad de voorbije dagen." Ik ga langs mijn gezicht en laat mijn haar dan afglijden naar mijn haar. Ik lik langs mijn lippen en kijk haar aan. "En het valt wel mee. Ik heb mijn collegas die me goed meehelpen en ze kunnen best wel al veel dingen doen. Ik sta er eigenlijk nooit alleen voor." knik ik en gaap even. "Ik ga koffie halen." knik ik en spring van de bank. "Wil je ook?"

Sean 

Wat hij zegt , klinkt allemaal goed. Een eigen ruimte.. en als Hayley bij kwam kon ze dan gewoon bij me slapen. Als ze beter was. Ik knik. "We zullen er maar beter meteen werk van maken." Zijn plannen waren goed bedacht, maar nu moesten ze nog uitgevoerd worden. Het is dan maar beter dat we er meteen in vliegen. Ik kijk naar het blond meisje dat naar buiten komt. Ze zag er echt moe uit. "Ik ga koffie halen." zegt ze dan wanneer ik en de poltieagent haar beide aankijken. "Willen jullie ook?" vraagt ze dan beleefd. Ik schud mijn hoofd. Ik was niet echt moe en koffie dronk ik niet zo heel graag. Ik ga langs mijn haar heen en lik lans mijn lippen die kapot worden doordat ik er teveel op beet en van de klappen die ik erop kreeg. Ik was benieuwd hoe Walker het uniform ging gaan laten halen. Had hij dan toch nog mensen die hem steunde en voor hem werkte?

Leonie.jpg 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: ORPG// Trapped

von Anelore33 am 04.07.2016 12:45

Leonie

"Nou, hij heeft het goed gedaan." zeg ik en kijk haar aan. "Je kan hier ook wel wat eten en slapen. We hebben twee bewakers." knik ik naar de deur waarachter de twee jongens waarschijnlijk zouden staan. Buiten ging de zon alweer langzaam onder. "Hoe lang ben je al zwanger?" vraag ik dan en maak mijn haar los. Mijn blonde lokken vallen over mijn schouder heen en ik wrijf vermoeid doorheen mijn gezicht. Ik kijk haar aan en doe de gordijnen dicht van mijn praktijk. Ik vond het niet zo fijn om in de dokter te staren, ik werd er bang van. Ik slik even en lik langs mijn droge lippen. "En waar is de vader, als ik dat mag vragen?" vraag ik dan zacht en bijt zacht op mijn onderlip. "En trouwens ik ben Leonie Brinly."

Sean

Ik knik. "Goed, ik doe wel mee." Ik ga doorheen mijn haar en kijk naar boven. Ik kon toch niet terug naar huis aangezien alles verwoest was en er niets meer overeind stond. Ik kon Hayley hier ook niet alleen achterlaten. Hier kon ik mezelf nog nuttig maken op één of andere manier. Thuis had ik niets te doen. Ik hoor binnen zachte stemmen en ik kom langzaam overeind. Ik laat me rug en nek even krakken en ook mijn vingers. Ik voelde me moe, maar toch wou ik wakker blijven. Ik kijk naar de politieagent. "Hoe komt dat jij eigenlijk gebleven bent? Alle agenten zijn gevlucht of gedood." Ik trek mijn wenkbrauwen even vragend op. Je kon die vraag ook aan mij vragen alleen had ik er eerder aan gedacht.

Sean.jpg 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: Eerste werkdag

von Anelore33 am 03.07.2016 11:18

Veel succes!
Maar waarschijnlijk ga je het wel leuk vinden, hoop ik. 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: ORPG// Trapped

von Anelore33 am 03.07.2016 11:12

Sean

Ik kijk het meisje aan. Ik weet wie ze is, waarom zegt ze het niet tegen de rest? Ik kijk haar aan en schud even mijn hoofd. Ze verzweeg het gewoon. "Zo, je bent helemaal klaar. Misschien kan je even naar agent Walker gaan. Omdat je kan vechten kan je ons helpen met de dingen die we willen doen." hoor ik de dokter dan zeggen. Langzaam knik ik en kom overeind. Ik stap naar de deur die ik open trek en bots bijna op de jongen aan. Ik kijk hem aan en slik even. "Ik moet van dokter Brinly naar je plannen komen vragen. Doordat ik trainer ben en goed kan vechten, zei ze dat ik jullie kan helpen." Ik wrijf over mijn arm heen en laat me via de muur naar beneden glijden. "Duss.. waarmee kan ik jullie helpen?" vraag ik dan een beetje nieuwsgierig en kijk naar de deur waar Hayley achter ligt. Hopelijk gaat alles goed met haar..

Leonie

De jongen verlaat de kamer en ik kijk het meisje aan. "Zullen we even naar die wonde van je kijken? Het heeft wat verzorging nodig." knik ik en stap erheen. Ik doe haar ene mouw los en maak het verband los. Ik bekijk de wonde en knik even. "Hij is goed verzorgd, wie heeft dat gedaan?" vraag ik aan haar en neem wat ontsmettingsmiddel. Ik kijk haar even en dep het er voorzichtig op. Ik verbind het dan en knik even. Het zag er nu nog beter uit. Ik doe er weer een zacht verband om heen zodat ze er nergens blijft aan vastzitten en knik dan. "Zo, zullen we ook even naar je kindje kijken? Waarschijnlijk kwam je daarvoor." Ik had haar ook gevonden samen met de agent op de kinderafdeling dus het kon geen toeval zijn. Ik blaas en lok uit mijn gezicht en zie haar vermoeid gezicht. "Dan kan je wel even gaan slapen op één van de bedden die we hier hebben." besluit ik. Het liefst wou ik zelf ook naar zo'n bed toe stappen en in slaap vallen, maar dat ging niet..

Leonie.jpg 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: ORPG// Trapped

von Anelore33 am 02.07.2016 11:39

Sean

Ik laat Hayley' hand los en stap de kamer uit. Ik hoor stemmen uit een andere kamer komen en ik kijk naar binnen. 3 paar ogen kijken me steeds aan. Ik lik kort langs mijn lippen en schraap mijn keel. "Bedankt, dokter.." Ik kijk de jongedamme vragend aan. "Brinly." zegt ze terug en ik knik even. Ik kijk dan naar het meisje en maak mijn ogen tot speeltjes. Was zij dat nu echt? Ik trek mijn wenkbrauwen op. Het leek wel alsof ze me heel mijn leven ging achtervolgen. "Zal ik die wonde van jou ook even ontsmetten?" vraagt de dokter dan waardoor ik haar vragend aankijk. "Wonde?" Ze knikt naar mijn gezicht en ik laat mijn hand naar mijn voorhoofd glijden. Aan het uiteinde van mijn wenkbrauw voel ik bloed. Ik knik dan even en zie dat ze wenkt dat ik mag gaan zitten.

Leonie 

"Dankje." zeg ik tegen het meisje en trek mijn jas aan. Ik schud mijn hoofd. Mijn medecollegas hadden me goed geholpen waardoor de meeste patiënten naar huis waren. Andere waren nog steeds in de inkomhal voor onderdak. Ik kijk de poltieagent aan. "Nee, dankje. Ik heb momenteel geen hulp nodig." Niet veel later komt de jongen binnen en na een kort gesprek zet hij zich neer op de bank zodat ik hem kan behandelen. Ik had de blik van hem op het meisje gezien. "Kennen jullie elkaar?" vraag ik en dep wat ontsmettingsmiddel op de wonde. Ik verbind het dan met speciale plakkertjes en kijk hem aan. "Zo, hoe heb je het opgelopen?" vraag ik aan hem en doe een stapje achteruit. "Door het vechten. Ik ben trainer en het hoort nu eenmaal bij mijn werk." Ik knik even begrijpend. "We kunnen je dan wel nog gebruiken. We willen namelijk twee kampen op richten. Beveiliging hebben we altijd nodig." zeg ik en glimlach even. Ik gaap en ga doorheen mijn warrige staart. "Ik heb echt nood aan koffie." Ik zucht en steun tegen de bank aan.

Sean.jpg 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: ORPG// Trapped

von Anelore33 am 02.07.2016 12:54

Sean

Ik ga naar binnen en slik wanneer ik Hayley zo zie. Ik had niet veel zwakke plekken. Eigenlijk nog ééntje maar en dat was zij. Ik neem haar hand vast waar alle slangetjes in zaten. Ik slik even en streel een haarlok uit haar gezicht. Ik druk een kusje op haar slaap en zucht even. "Laat me niet achter." Ik toonde me niet graag kwetsbaar over tegenover de andere , maar aangezien ik hier de enige was vond ik het niet erg. Ik slik even en hoor buiten twee stemmen tegen elkaar. Een stem dat bekend voorkomt en weer teveel praat. Was zij hier nu serieus ook echt? Ik schud mijn hoofd. En ik maar denken dat ik van dat kwetter af was. Ik zucht even en kijk naar mijn vriendin. Ik hoopte zo hard dat ik haar nu ook niet kwijt geraak.

Leonie

Ik kijk naar het meisje en knik even. "Goed." Ik geef haar mijn jas en terwijl ik naar de patiënt heen stap, bind ik mijn haren in een staart. Ik glimlach naar de vrouw die naar me toe komt en ik bekijk haar arm. "Heeft het pijn gedaan?" vraag ik en de vrouw schudt wel meteen haar hoofd. "Nee, ik heb er niets van gevoeld." Ik knik goedkeurend en praat nog even kort met de vrouw. Dan gaan we weer elk onze eigen weg op. Ik stap mijn praktijk weer in en schrik hard wanneer ik de agent nog steeds zie staan. Ik hap even naar adem. "Jesus, jij kan mensen doen schrikken." zeg ik en ga naar de spiegel heen. Ik maak een papiertje vochtig en begin het bloed van mijn gezicht te deppen. "Is het gelukt?" vraag ik dan en kijk via de spiegel naar hem. Hij was best wel knap én gespierd en daar hield ik wel van. Ik schud die gedachten al snel uit mijn hoofd. Het waren tijden van crisis, een relatie was helemaal uitgesloten. Ik slik even en draai de kraan weer open. Ik doe wat water in mijn gezicht , hopend dat ik weer wat wakkerder zou worden.

Leonie.jpg

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: ORPG// Trapped

von Anelore33 am 02.07.2016 12:24

Sean

Ik kijk het meisje aan dat gelukkig meteen iets wilt doen voor Hayley. Ik volg haar het kamertje in en wanneer ze dan zegt wat ik moet doen, knik ik. Ze doet de nodige dingen terwijl ik ongeduldig sta te wachten en Hayley' haren streel. "Het komt goed." fluister ik haar toe en druk een kus op haar voorhoofd. Wanneer ik het mes er dan uit trek en ik het bloed probeer te stoppen, voel ik me erg machteloos. De dokter doet verschillende dingen, maar de watten kleuren zo snel rood dat ik het nu ook allemaal in twijfel begin te stellen. "Laat even los." zegt het meisje dan en haalt alle watten weg. De wonde zag er echt lelijk uit, maar was niet zo heel groot maar waarschijnlijk wél diep. "Goed, we gaan het snel dicht naaien." zegt ze en ik kijk even naar het blonde meisje. "En wat kan ik doen?" vraag ik en de vrouw haalt haar schouders op. "Best wel als je even naar buiten gaat." knikt ze en ik zucht. Ik wou Hayley niet alleen achterlaten. "Goed.." mompel ik en streel Hayley' hand. "Ik kom terug." fluister ik en verlaat zuchtend en mopperend de kamer.

Leonie 

De jongen verlaat de kamer en ik breng nog wat verdovingsmiddel in één van de slangetjes. Ik haal mijn nodige middelen dan boven en begin haar huid terug aan elkaar te binden. Het gaat niet echt vooruit doordat er nog heel wat bloed uitstroomt die ik de hele tijd moet weg deppen. Wanneer de wonde eindelijk verbonden is, zucht ik en veeg wat haar uit mijn gezicht. Mijn gezicht hing waarschijnlijk vol met bloed net zoals mijn short. Ik slik even en begin alles rond de wonde heel voorzichtig schoon te maken. Ik haal dan een groot verband en begin het rond haar buik te wikkelen wat best wel moeilijk is. Ik ben helemaal uitgeput wanneer de patiënt eindelijk verzorgd is en ik zucht even opgelucht wanneer ik zie dat het verband niet heel rood kleurt voor haar bloed. Dat beketende dat ik het goed had verbonden. Ik slik even en kijk naar de vrouw. Ze was nog niet zo heel oud. Ik moest haar in leven houden, er waren al genoeg mensen gestorven. Ik verlaat de kamer dan en kijk naar de jongen. "Ze slaapt waarschijnlijk nu nog een tijdje, maar het is gelukt." Ik zie opgeluchting in zijn ogen en ik glimlach zacht. Ik begin mijn bebloede short en handschoenen uit te trekken tot ik weer mijn naam hoor en opkijk.

Sean.jpg 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  32  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite