Suche nach Beiträgen von Beertje7

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 118 Ergebnisse:


Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Wattpad

von Beertje7 am 08.10.2016 12:47

Waar haal je de tijd vandaan haha! Ik ga eens kijken wat ik ga lezen dan :)

Schrijven is voor mij echt pure ontspanning, dus op elk mogelijk vrij moment (op de trein, tussenuren, ...) probeer ik te schrijven :) En alle beetjes helpen daarbij, natuurlijk ;) 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Wattpad

von Beertje7 am 06.10.2016 07:22

Klopt het dat er nu 7 verhalen zijn haha?

Jazeker :) Intussen tijd heb ik niet stilgezeten en ben ik inderdaad al uitgekomen bij een mooi totaal van 7 , waarvan er 2 binnenkort verwacht worden :)

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Promoot je Wattpad verhaal!

von Beertje7 am 05.10.2016 01:26

Graag gedaan hoor :)

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Wat studeren jullie?

von Beertje7 am 03.10.2016 09:47

Ook interessant! Al enig idee wat je er later mee wil doen?

Dat valt nog af te wachten :) oftewel studeer ik na mijn master geschiedenis nog een jaartje bij voor journalistiek en ga ik iets doen zoals voor een historisch tijdschrift gaan werken, of ik studeer nog een jaar archeologie bij en word ik archeologe :) Dus mijn keuze ligt nogal... wijd


En jij, wat wil jij later gaan doen? :)

Chrisje.jpg

Antworten Zuletzt bearbeitet am 03.10.2016 09:47 .

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Promoot je Wattpad verhaal!

von Beertje7 am 03.10.2016 09:44

Helaas staat die van mij (En mijn vriendin) nog niet online..

Hou me zeker op de hoogte, ik lees graag nieuwe boeken :) Hoe heet je op Wattpad?

 
Hoe antwoord je op iemand op zo'n forum? Dat je zeg maar dat balke wat jij steeds hebt daarboven staat? Alvast bedankt haha.

Eerst moet je de zin van de persoon die je wilt herhalen kopiëren :) Dan open je een nieuw forumbericht en klik je op het 9de icoontje (zo een tekstballonnetje) en daar plak je de zin in :) Druk op enter en tadaaaaaa  


 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Promoot je Wattpad verhaal!

von Beertje7 am 01.10.2016 10:27

Oh klinkt ook leuk! Ik zal even een kijkje nemen :)

Hooh dankjewel!! Dat betekent veel voor me :)

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Mijn Wattpad verhaal

von Beertje7 am 01.10.2016 10:26

Ik heb je eerste hoofdstuk al gelezen, en vind het nu al een leuk boek Ik ga zeker verder lezen!

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Wat studeren jullie?

von Beertje7 am 01.10.2016 10:25

Wow klinkt interessant :)

Ik studeer aan de universiteit geschiedenis  

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 19.09.2016 03:41

Nora:
Geflatteerd omwille van zijn gebruik van 'dame', stap ik achterwaarts het strand om. Ik heb iets verleidelijk in mijn pas, en al zeker in mijn ogen, die Jake geen seconde uit het oog verliezen.
"Het was zo warm vandaag..." speels begin ik mijn topje uit te spelen, waaronder ik mijn bikini draag. "... dan kunnen we maar beter een duik nemen, vind je ook niet?"
Natuurlijk hoop ik dat Jake me nog meer zal toelaten in zijn spel, en ik de hoofdrol mag spelen. Maar ik weet dat ik voor die hoofdrol zal moeten vechten, want er zijn veel verleidsters op hem uit. Dat mocht ik daarnet al merken toen ik hem maar éven alleen liet. Een fout die ik dus geen twee keer zal maken.

Michaël:
Clare blijft me verbazen. Met alles wat ze zegt, wordt mijn interesse naar haar groter. Ze speelt in een band, ze is muzikaal. Ze is knap en interessant. Ze is hoopvol en optimistisch. Ze heeft alles wat een jongen wilt. Of ze heeft toch alles waar ik ooit in een meisje achter gezocht heb.
"Meen je dat nu?" vraag ik met grote, speelse ogen. "Dat lijkt me fantastisch! Je hebt ongetwijfeld een prachtige stem..."
N_6.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Wattpad

von Beertje7 am 13.09.2016 11:38

Ik zal je verhaal op Wattpad lezen! Wil jij dan ook de mijne lezen? :)

Hooh dankjewel 


Zeker en vast! Ik voeg je boek meteen toe aan mijn leeslijst  

Chrisje.jpg

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite