Suche nach Beiträgen von Beertje7

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 118 Ergebnisse:


Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Promoot je Wattpad verhaal!

von Beertje7 am 13.09.2016 11:37

-Ik schrijf momenteel: "My life as an Exchange Student". Het gaat over mijn avonturen/ ervaringen in Amerika die ik beleefd heb als uitwisselings student.

Ik ga zeker en vast je verhaal lezen Het lijkt me een heel leuk verhaal!!


Momenteel werk ik aan mijn laatste boek van de Fantasia - saga. Dat is een fantasy-reeks waarin vele bovennatuurlijke wezens tot leven komen

Ik heb ook nog een heel ander boek (voor zij die niet graag Fantasy lezen) genaamd: Paris, je t'aime. In dit boek vertrekt de verloofde Feline op zakenreis naar Parijs, waar ze verliefd wordt op een Franse jongen. Paris, je t'aime is net zoals bij jou ook op mijn eigen ervaringen gebasseerd Ik heb er ook een kleine trailer van (ik weet dat die trailer op niets trekt, ik moet duidelijk nog een beetje oefenen op het maken van trailers )
https://www.youtube.com/watch?v=zNyLYb9L_LM

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Mijn Wattpad verhaal

von Beertje7 am 13.09.2016 11:27

Ik ga je boek meteen toevoegen aan mijn bibliotheek :) 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 02.09.2016 01:03

Nora:
Ik geniet van de warmte die Jakes handen uitstralen. Zijn vingertoppen voelen aan als kokende lava op mijn zongebruinde lichaam. "Zolang dat zo blijft, deze hele vakantie lang", fluistert hij.
Ik breng mijn gezicht dichter naar de zijne toe, maar buig vlak voor zijn mond mijn lippen af naar zijn oor.
"Daar kijk ik al naar uit", zeg ik zo dicht bij zijn oor dat mijn lippen de huid van zijn oorschelp raken.
Voorzichtig doe ik een stap achteruit, waardoor ik loskom uit zijn greep. Ik kijk hem flirterig aan en schud mijn hoofd in de richting van het aanliggende strand, waar de lucht oranje begint te kleuren door de ondergaande zon.
"Zullen we even een wandeling gaan maken?" stel ik voor. "Op het strand, met de ondergaande zon, een jongen en een meisje..."
Ik lik verleidelijk langs mijn lippen en begin al in de richting van het strand te lopen.

Michaël:
Ik moet toegeven: Clares positivisme maakt haar nog knapper, nog speelser en nog aantrekkelijker dan ze al is. Ik heb deze eigenschap altijd gekoesterd in vrouwen, maar nog nooit had het zoveel effect op me gehad als het nu op me heeft. Het is dan ook niet zomaar positivisme, nee, het is Clares positivisme.
"Het verwonderd me dat je zo hoopvol blijft", geef ik toe. "Maar goed, genoeg over Jake, ik ben hier momenteel", zeg ik met een knipoog. Ik zet Clare terug op de rand van het zwembad en glimlach lief.
"Vertel eens wat meer over jezelf", spoor ik haar glimlachend aan. "Hobbys, interesses, job?"
N_5.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: ❤ Dreamslove gaat verder!! ❤

von Beertje7 am 27.08.2016 07:56

Omgg, die foto die je bij deel 2 hebt met coming soon. Dat is de achtergrond van mijn laptop!

Hahaha toevallig

 
Ik heb ze nog niet gelezen maar ik ga het zeker een keer doen :)

Hooooh, dankjewel 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 27.08.2016 07:52

Nora:
"Een geslaagde vakantie is dit helemaal zeker.. Maar ik denk Nora, dat als jij er niet was het toch wel een stukje minder was geworden", fluistert Jake.
Een blos stijgt op vanuit mijn borstbeen naar mijn wangen toe, maar ik verplicht mezelf ertoe dat snel te laten verdwijnen. IK ben degene die moet verleiden, en niet verleid moet worden. Het is mijn taak om zijn hart te veroveren, zijn verlangen te prikkelen en aan zijn vriendin te bewijzen hoe (on)betrouwbaar hij is.
Zijn handen vinden mijn weg naar mijn middel, waardoor ik nog korter tegen hem ga aanstaan. Ik leg mijn armen om zijn nek heen en kijk hem diep in zijn donkere, grote ogen aan. 
"Ik ben blij dat we tevreden zijn met elkaars gezelschap", fluister ik verleidelijk en vlecht mijn vingers doorheen zijn haar. 

Michaël:
"Het is min of meer verschillend. De ene dag is alles perfect goed en de andere dag hebben we beide mening verschillen. Hij is niet bepaald goed in het beheersen van zijn woede, laten we het daar ophouden", mompelt Clare.
Ik trek een spijtig gezicht en beklaag het me al meteen dat ik haar gevraagd heb hoe het zat. Het moet hard voor haar zijn om dit te moeten zeggen.
"Het spijt me om dat te horen", weet ik gelukkig nog uit te brengen. "Misschien gaat deze ervaring net goed doen aan jullie relatie?"
N_4.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: ❤ Dreamslove gaat verder!! ❤

von Beertje7 am 20.08.2016 09:25

Ook deel 3 is eindelijk gepubliceerd  
Laat zeker weten wat jullie ervan vinden ❤

http://dreamslove.hellomodel.yooco.org/untitled1.html

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Wattys2016

von Beertje7 am 12.08.2016 09:07

Ik heb een stukje van Paris je t'aime gelezen. Echt super leuk Binnenkort lees ik verder, maar ik heb al gestemd. (:

Dat is zo'n lief compliment  Duizend maal bedankt 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Mijn vakantie

von Beertje7 am 12.08.2016 09:06

Klinkt als een leuke vakantie  Veel plezier in Duitsland 

Ik ben voor het eerst naar Italië geweest   

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Hulp gezocht!

von Beertje7 am 12.08.2016 09:04

Heb je nog iemand nodig? Ik wil ook wel graag helpen :)

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 10.08.2016 01:25

Nora:
''Ik werk als beveiliger. Ik kan zelf mijn dagen in stellen en mijn vakantie. Dit is mijn soort van vakantie.'' glimlacht hij.
''Wel werd ik de laatste tijd bij vele evenementen gevraagd. Concerten en weet ik het wat dus ik had wel even de rust nodig.'' 
Ik kijk Jake vanonder mijn wimpers aan en glimlach zachtjes. In mijn wildste fantasieën zie ik Jake al helemaal voor me: strak in een beveiligerspak, sexy, stoer, wachtend op actie.
"Ik heb altijd al een zwak gehad voor mannen in pak", reageer ik speels en zet mijn lege glas neer op het kleine tafeltje voor me. "En ik moet toegeven dat je wel een héél geslaagde vakantie hebt. Allemaal vrouwelijk schoon rond je heen... Wat wilt een man nog meer?"
Ik lik het sap van mijn lippen en leun wat dichter tegen hem aan. Mijn ogen laten de zijne niet los, terwijl ik wacht op een antwoord.

Michaël:
Langzaam, zodat ik die beeldschone Clare geen pijn zou doen, trek ik haar van de rand af. Ik grijns overwonnen, al wist ik natuurlijk op voorhand al dat ik dit 'gevechtje' zou winnen. Het is een zwoele avond, dus iedereen kan wel een duik gebruiken. Bovendien lijkt Clare me niet het type meisje dat bang is om haar kleren, haar of lichaam nat te maken.
Ze plaatst haar handen in mijn nek. Mijn huid tintelt onder haar vingertoppen. Ik hoop vurig dat ze dat niet gevoeld heeft.
Eindelijk laat haar lichaam het boordje los, en beland Clare in mijn armen. Ik plaats mijn armen onder haar bovenbenen en kijk haar speels aan.
"Ik zal je één ding beloven: ik zal je niet plots loslaten", lach ik. "Ik zal je, min of meer, droog aan de kant brengen."
Ik stap een toertje, met Clare in mijn armen, rond het zwembad. De vraag brand op mijn lippen, maar ik durf ze amper uit te spreken. Tot de alcohol van de coctails het overneemt van mijn gezonde verstand, en ik de vraag er gewoon uitsmijt.
"Sorry als dit ongepast overkomt, maar ik moet het weten... Hoe is je relatie eigenlijk met je vriendje?"
N_3.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite