Suche nach Beiträgen von Beertje7

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 118 Ergebnisse:


Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 03.08.2016 10:43

Nora:
"Ik zag het", zegt Jake op een zachte manier.
Ik trek mijn wenkbrauwen op en zet de plateau naast me neer.
"Je moet me vooral niet ter hulp schieten hoor", lach ik en leun naast hem tegen de muur. "Een arm meisje zo weerloos achterlaten bij een nerd..." voeg ik er nog met een grijns aantoe.
Ik zet mijn glas tegen mijn lippen en kijk Jake over de rand aan.
"Vertel eens..." ik lik het sap van mijn bovenlip. "Studeer je nog? Of werk je al?"

Michaël:
"Een opvallende eigenschap van me, schat: ik ben ALTIJD opmerkzaam", ik knipoog speels naar haar.
Clare komt aan de rand van het zwembad zitten, maar is duidelijk niet van plan om in het water te duiken.
"En het is best wel koud. Mij zie je niet zosnel hierin denk ik."
Ik trek mijn wenkbrauwen hoog op en omklem haar onderbenen.
"Denk je dat? Wel, ik denk er anders over", grijns ik en maak aanstalten haar in het water te sleuren.
N_2.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 03.08.2016 01:02

Nora:
"Cowl?" herhaal ik met een glimlach en kom vanachter de bar vandaan, met in mijn hand een plateau vol verfrissende drankjes.
"Je ziet er nogal van streek uit. Is er iets gebeurt?"
Cowl duwt nerveus de brug van zijn bril dieper op zijn neus.
"Ik wil niet verleid worden!"
Ik kijk hem met een schuine hoofdknik aan.
"Maar... waarom heb je je dan ingeschreven?"
"Omdat ik wil bewijzen aan alle kijkers dat je hier wél sterker uit kunt komen."
Naïeve, lieve, schattige nerd dat je bent. Over enkele dagen piep je wel anders.
"Natuurlijk", antwoord ik uit beleefdheid en stap naar Jake toe. Ik draai de plateau naar hem toe, zodat hij een drankje kan nemen. Met mijn mond vorm ik de woorden: 'nerd alarm!', gevolgd door een speelse grijns.

Michaël:
De muziek klinkt dof in mijn oren, terwijl mijn blik net scherp is. Ze glijdt over alle meisjes, maar ik zie Clare nergens.
Stop met altijd aan Clare te denken! Je moet allé meisjes verleiden, niet verliefd worden op één!
Diep binnen in me weet ik dat mijn inwendige stemmetje gelijk heeft, maar ik weiger ernaar te luisteren. Ik begin dan ook spontaan te glimlachen als Clare, samen met de andere verleider, het zwembad betreed.
"Kom erin, Clare!" spoor ik haar lachend aan. "Het is maar een beetje koud. Alleen in't begin", ik knipoog naar haar.
N_1.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 20.07.2016 09:45

Nora:
Ik fluit vrolijk terwijl ik fruitsap begin te mixen met allerlei andere fruitsappen. Soms laat ik er ook een paar druppels sterke drank in vallen, maar hun proportie is zo miniem dat je het amper smaakt.
"Hey", zeg ik vriendelijk als een andere jongen langs loopt. Iemand die ik ook zou moéten verleiden, maar waar ik niet echt de intentie toe heb. Hij ziet er eerder van de kaart uit, bang durf ik het zelfs noemen. Met zijn grote, ronde nerdbril, slanke lichaamsbouw en bleke huid lijkt hij op een échte nerd. Dat die ooit aan een lief is geraakt...
"Praat niet met mij! Ik wil mijn meisje niet kwijt", zegt hij in paniek.
Ik haal mijn handen op en kijk hem vriendelijk aan.
"Ik wil je ook niet verleiden. Ik heb mijn zinnen toch al op een ander gezet."
De jongen komt geïnteresseerd dichterbij.
"Echt waar? Dus... je wilt niks proberen?"
Ik schud mijn hoofd en bied hem mijn glas aan.
"Nope. Slokje?"
De jongen knikt zachtjes en neemt voorzichtig mijn glas aan.
"Dank je. Hoe heet je?"
"Nora", zeg ik zacht. "En jij?"
Hij glimlacht zwakjes en fluistert: "Cowl."

Michaël:
Ik sta met mijn rug tegen de rand aangedrukt en leg mijn armen om de rand heen. Geduldig kijk ik rond, maar zie de meisjes niet meer. Ze hebben allemaal hetzelfde gedaan als Clare: uitpakken. Geduldig wachten we dan ook op hen, klaar om hen verder te leren kennen.
Stiekem kijk ik wel al uit naar morgen: de eerste dates. Misschien dat ik er niet meteen zal bijzitten, maar OOIT moet ik toch wel eens van deze villa wegkunenn en meegaan op date?! En mijn favoriet is natuurlijk klaarduidelijk... Maar of zij ook mij als favoriete verleider aanzit, moet de toekomst uitwijzen.
N_15.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Wattys2016

von Beertje7 am 20.07.2016 09:26

Je bent een schat 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Wattys2016

von Beertje7 am 20.07.2016 07:54

Lieve Wattpad-leden,

Ondanks ik mezelf voorgenomen had nooit mee te doen aan een schrijfwedstrijd, was de verleiding dit jaar toch te groot en ben ik met open ogen in 'de val' van #Wattys2016 getrapt

Ik zou het superaardig van jullie vinden mochten jullie op mijn verha(a)l(en) voten, lezen, stemmen, reageren ... . Jullie zouden mijn eeuwige dank hebben  
Zoals jullie kunnen zien: ik doe met 2 boeken mee: een fantasy verhaal en een romantisch / chicklit verhaal. 

Links: 
Fantasia: https://www.wattpad.com/story/24849843-fantasia-wattys2016
Paris, je t' aime: https://www.wattpad.com/story/57484621-paris-je-t%27-aime-wattys2016

Alvast suuuuuuuuperhard bedankt!
Jullie mogen mij ook altijd volgen; ik volg altijd terug :)

Veel liefs,
Beertje7 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 19.07.2016 10:28

Michaël:
Ik streel kort met mijn hand doorheen mijn haar als Clare in het huis getrokken is. Een 'collega' van me, de mannelijke verleider die haar aangesproken had, komt naast me staan en stoot me speels aan.
"Als ik niet tussenbeide gekomen was, had je haar waarschijnlijk opgegeten. Of besprongen, het is me om het even", grapt hij.
"Ze is zo mooi", zucht ik dromerig.
"Michaël", hij geeft een klopje op mijn schouder. "Wij zijn hier om hén te verleiden en hun relatie kapot te maken. Niet omgekeerd... Zij mag jou niet verleiden!"
Ik kijk mijn collega aan. Een speelse glimlach siert mijn lippen.
"Ik vrees dat het erger is. Ze hoeft me niet eens te verleiden, want ze heeft me al in haar macht", grijns ik en loop naar het zwembad toe. Ik trek mijn T-shirt over mijn hoofd uit en duik het verfrissende water in.

Nora:
''Laten we maar beginnen bij het zwembad hier niet?''
"Mij maakt het niets uit", ik leg mijn wijsvinger tegen zijn kaaklijn en laat mijn lange, verzorgd gelakte nagel over zijn bot glijden. "Zolang we maar samen zijn, is het goed."
Ik stap langs hem heen richting het zwembad toe. Ik knipoog naar de twee andere meisjes, die een stiekeme blik van jaloezie toch niet echt goed weten te verbergen. Speels kijk ik Jake over mijn schouder aan en schudt mijn hoofd in de richting van het zwembad.
"Maak jij alvast maar kennis met de andere meisjes. Ik ga even iets verfrissends voor ons klaarmaken."
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg
N_14.jpg 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 18.07.2016 10:31

Nora:
"Prima", antwoord ik en ga wat verder van hem afstaan. Nonchalant trek ik mijn T-shirtje uit, waardoor mijn felroze bikini weer zichtbaar wordt.
"Wat dacht je er dan van om een duik te nemen?" vraag ik speels. "Je mag nog kiezen ook: in de zee, of toch liever het zoete water van ons befaamde zwembad?"
Ik werp mijn blik in de richting van het zwembad: een simpele rechthoek, met een klein eilandje in het midden waar enkele palmbomen op stonden. Niets speciaals, maar wel de perfécte verkoeling tijdens deze warme namiddagen.

Michaël:
Je begint al op Clare gesteld te geraken, terwijl er hier nog drie meisjes rondlopen die je moet zien te verleiden! Ik had je verboden je te binden aan één meisje! 
Een onhoorbare zucht rolt over mijn lippen als mijn geweten me tegenspreekt. Ja, ik had me voorgenomen me niet op één meisje te fixeren, maar dat was voor ik Clare had gezien. En ontmoette. Vanaf dat allereerste, magische moment... Voelde ik dat het goed tussen ons stond. Of het toch goed tussen ons zou kunnen komen. 
"Ik zal je misschien even alleen laten", zeg ik met een simpele glimlach. "Dan kan je de beste kamer voor jezelf gaan uitkiezen en eens een kijkje nemen in dit doolhof", voeg ik er met een knipoog aantoe.
N_13.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 17.07.2016 10:26

Michaël:
Ik verslik me in mijn drankje en schud ongelovig mijn hoofd.
"Zo weinig zelfvertrouwen, Clare?" opnieuw schud ik mijn hoofd, maar ik werp haar ook een speelse blik.
"Daar zullen we ons werk van maken. Dat moet echt verbeteren. Want volgens mij..." ik streel haar bruine lokken en verdrink in haar ogen. "Ben je een fantastische meid."

Nora:
''Ik heb geen flauw idee, you tell me", grijnst Jake en kijkt verolgens even om zich heen.
Ik schiet in de lach en rol verlegen met mijn ogen.
"Zullen we beginnen bij het begin?" vraag ik tenslotte en kijk hem lief aan. "Bij het leren kennen, bij het huis verkennen en gewoon een leuke vakantie te hebben?"
Ik doe een paar passen naar voor, tot mijn mond bij zijn oor uitkomt. Ik druk mijn lichaam tegen het zijne aan en leg mijn handen in zijn hals. Ze ontmoeten elkaar achteraan zijn hoofd. Ik splits mijn vingers tussen zijn haren en druk enkele zoenen op zijn halslijn. "En we zien dan wel weer wat eruit voortvloeit."
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg
N_12.jpg 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 16.07.2016 12:57

Michaël:
Ik voel dat de knappe brunette haar ogen naar mij opgeslagen heeft, waardoor ik hetzelfde doe. Ik staar lang in haar helderblauwe ogen en probeer iets meer over haar te weten te komen door haar ziel te lezen, maar ze is duidelijk een gesloten boek. Ze laat me niets lezen.
"Hoe heet je?" vraag ik terwijl ik het roze drankje aan de brunette aanbied. 
Ik geef de andere drie drankjes aan de drie andere vrouwen, en schenk -opnieuw- aan dezelfde dame als daarnet een knipoog. Dat lijkt haar wel te charmeren.
"Clare dus?" herhaal en richt me weer op de knappe brunette. "Je naam is minstens even mooi als jij."

Nora:
"En ik denk van wel."
Ik bijt genietend op mijn onderlip en leg mijn hand tegen zijn wang. 
"Wel wel", grijns ik. "Heeft knappe Jake grote plannen die hij graag met mij zou willen delen?"
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg
N_11.jpg

 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 15.07.2016 01:26

Nora:
Weldra zullen de jongens arriveren. Weldra begint het spel, en ik heb er weer alle vertrouwen in.
Ik ren nog snel naar mijn kamer, waar ik een los, sexy T-shirtje aantrek bovenop mijn roze bikini. Ik besprenkel mezelf nog snel met wat verleidelijke parfum en perfectioneer mijn make-up tot in de puntjes. Daarnet had ik het snel moeten doen, nu heb ik wel even tijd. Tot ik de meisjes hoor juichen, fluiten en tieren.
"Shit", mompel ik binnenmonds en stop mijn lipgloss snel in mijn tasje. Ik leg mijn haar nog snel goed en storm de trap naar beneden af. Natuurlijk was ik de laatste -en net iets té laat-, waardoor de 9 andere hongerige wolvinnen zich al op de mannen gestort hadden. Ze staan met hen te praten, stellen zichzelf voor en halen hun meest verleidelijke blikken uit de kast.
Ik ga op mijn tenen staan en kijk naar de vier jongens. De ietswat molligere met de tattoo's spreekt me alles behalve aan, de drie anderen vallen best wel mee. Maar toch blijft mijn blik steken op de jongen van daarnet: de jongen die gefloten had.
"Excuseer", zeg ik luid en friemel me tussen twee verleidster door, tot ik voor de jongeman kom te staan.
"Hallo", zeg ik spontaan en druk een kus op zijn huid: half op zijn mond, half op zijn wang. "Ik ben Nora. Maar daar ontdek je vast en zeker allés wel over", fluister ik dicht bij zijn oor.

Michaël:
Ik sta net de laatste coctail te shaken als de 4 dames arriveren. De meeste jongens zitten al in het zwembad, maar begroeten hun toch vriendelijk. Ze komen uit het water en stellen zichzelf voor, maar zijn minder vijandelijk dan de vrouwelijke verleidsters. Ze vragen of de dames een drankje willen: een drankje door mij gemixt. De negen mannelijke verleiders en de vier vrouwen komen naar de bar toegestapt, waarachter ik sta.
"Dag dames", zeg ik een tikkeltje flirterig en zoek spontaan naar Clare. "Kan ik jullie een all-you-need-is-Michaël-drankje aanbieden?" plaag ik hen.

N_10.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg

Chrisje.jpg

Antworten Zuletzt bearbeitet am 15.07.2016 01:27 .
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite