Suche nach Beiträgen von Beertje7

Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  12  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 118 Ergebnisse:


Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Werk vinden als 19 jarige..

von Beertje7 am 14.07.2016 11:39

Misschien in een supermarkt? Bij de supermarkt waar ik werk worden vaak nog wel mensen van die leeftijd aangenomen. Niet bij de vulploeg, maar wel bij de kassa en het brood. En anders kun je het misschien in de horeca proberen. :)

Dat is exact wat ik bedoelde Alleen beter omschreven  

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 14.07.2016 10:54

Nora:
"Hebben jullie die éne jongen horen fluiten?!"
"God, wat was hij cute!"
"Ik val meer op de molligere man met de vele tattoo's."
Ik werd zowaar gek van het geroddel onder de vrouwelijke verleiders. Onbewust stap ik dan ook terug naar het grote raam toe, schuif de flinterdunne gordijntjes wat meer opzij en kijk toe hoe de precentatrice hun antwoorden overloopt. Ik had zolang uitgekeken naar dit moment: de jongens ontmoeten. Mij sexy en verleidelijk voelen. Maar nu ik hier ben, slaat de twijfel wel toe. Ik ben niet zo mooi als hen. Het enige wat ik méér dan hen heb, is mijn sociale karakter. En ik ken de trucs. I know what boys like...
Een kleine grijns ontstaat op mijn gezicht en plots realiseer ik dat ik er eigenlijk nog steeds evenveel zin in heb. Ik had al zolang geen relatie meer gehad, dat ik nu van elke seconde zou genieten. Elke seconde dat ze me aandacht zullen gunnen, me zullen aanraken en ik hen verleiden zal.
Ja, ik heb er nog steeds zin in.
Plots worden we door een meisje -die achter de schermen werkt- geroepen om terug te keren naar de villa. Want de koppels zullen binnen enkele seconden gesplitst worden: de mannelijke partners zullen naar de vrouwelijke verleiders gaan, en omgekeerd. Vanaf dan begint het échte spel. En het genieten. Alle dagen feest, zwemmen, opdrachten voltooien, op date gaan -hopelijk- en ga zo maar verder.
Ja, ik heb er nog steeds zin in.

Michaël:
Op een draafje lopen we richting onze villa. We willen namelijk genoeg tijd hebben om nog enkele dingen te fatsoeneren: we verwijderen de fotokaders van de vier vrouwen -die daarnet 'ter kennismaking' op het tafeltje hadden gestaan-, kloppen de kussens op en beginnen de eerste coctails te shaken. Tim zorgt voor een exotisch sfeertje door gepaste muziek op een display te leggen. Als ziet er fantastisch, exotisch en genietvol uit. Laat die mooie Clare -dat was toch haar naam, voor zover ik de precentatrice goed gehoord had- maar komen!
N_8.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 14.07.2016 12:33

Michaël:
Stiekem voelde ik me een beetje voldaan. Het meisje had teruggekeken, zelfs geglimlacht, en dat had me dit triomfelijke gevoel bezorgd. Maar het was voornamelijk de jaloezie van haar lief die me liet grijnzen... En straks zal hij de eerste zijn die door de mand valt en zijn lief bedriegt. Iets wat deze knappe, spontane meid niet verdient.
"Ziezo, dat waren de mannelijke verleiders. Jullie eerste reacties?"
Eén voor één overloopt de precentatrice de meningen van de koppels. De meisjes reageren vrij enthousiast, de jongens reageren telkens met: 'ze zijn geen bedreiging voor me'. Dat zeggen ze nu nog...
Stiekem ben ik het meest beniewd naar de reactie van Clare -en haar vriend. Ik ga wat dichter tegen het raam staan en luister naar hen. Mijn hart smelt zowat bij het horen van haar zachte stem. Zo zoet als honing, zo zacht als zijde en zo mooi als een bloem in mei.

Nora:
Als de mannelijke verleiders zijn gepasseerd, is het onze beurt. Ik strijk voor de laatste keer met mijn hand over mijn buik en wenste dat ik iéts magerder was, zoals de andere meisjes hier. Hetzelfde liedje als daarnet klinkt opnieuw, en het eerste meisje loopt het huis uit. En ze werpt zich meteen in de strijd: zelfs vanop afstand begint ze de vier jongens al te verleiden. God, dit zou nog moeilijker worden dan ik gedacht had... Mijn onzekerheid en faalangst doet daar dan ook niet beter aan.
Ik ben als derde. Met een bonzend hart in mijn borstkas en mijn longen die alle lucht vasthouden loop ik achter de twee andere meisjes aan. Ik dwing mezelf om mijn blik op de jongens te gooien, en zwaai mijn bruine lokken achter mijn schouder. Ik zwaai verleidelijk naar hen en wenste dat ik al aan de overkant stond. Ik haat het om bekeurt te worden, een gevoel waar ik jammer genoeg heel vaak mee geconfronteerd wordt door mijn werk.
"Reacties? Mogelijke verleidingen voor jullie mannen, dames?" vraagt de precentatrice opnieuw als we terug in het huis zijn. Ik haal opgelucht adem: het ergste was voorbij!
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg
N_7.jpg 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 13.07.2016 10:56

Nora:
Vanuit onze villa kijken we toe hoe de presentatrice de vier koppels van de luchthaven naar een supermooi terras brengt. Er loopt een pad tussen twee zwembaden door, bevat relaxerende stoelen en er staan frisse coctails op hen te wachten. Voor één keer was de loungebar afgehuurd voor dit programma. Alleen voor ons.
"Meiden", zegt één van de meisjes en draait zich om. "Let the game begin!"

Dit is ongetwijfeld het meest hatelijke moment. We horen hoe de presentatrice de koppels verwelkomt op Aruba -en daarbij dus ook op Temptation Island-, hen vertelt hoe moeilijk deze relatietherapie zal zijn en hoe hard wij ons zullen gooien om ons doel te bereiken. Ondertussen staan wij, de verleiders, in het gebouw te wachten tot ze ons aankondigd. 
En natuurlijk moeten we nog langer wachten... Want ze kondigt natuurlijk eerst de jongens aan...

Michaël:
"Open jullie ogen voor ... de mannelijke verleiders!"
Een sexy liedje weerklinkt doorheen de boxen en Tim, die vooraan loopt, loopt als eerste het huis uit. Op de maat van de muziek volgt iedereen, in één lange sliert. Ik loop ergens in het midden: lekker onopvallend, zo dacht ik. Maar met mijn gespierde lichaam -beroepsmisvorming, verwijt ik mezelf- heb ik veel bekijk. Toch zoeken mijn ogen direct naar het meisje dat ik daarnet op de foto had gezien. En ik moet bekennen dat ze in het echt NOG mooier is dan op foto... Ik knipoog verleidelijk naar haar, en gooi dan ook een andere vrouw een luchtkusje toe, zodat mijn favoriet niet meteen zou opvallen. Ik weet hoe arrogant dit overkomt, maar dat zijn nu eenmaal de kleine flirterige dingen die vrouwen kunnen appreciëren. En hun partners voor dood haten...
N_6.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 13.07.2016 08:39

Nora:
Ik plof mijn koffer op mijn uitgekozen bed en haal een hand doorheen mijn haar. Ondertussen bekijk ik mijn kamer. Ze is rijkelijk versierd met allerlei luxueuze kaarsjes, beeldjes, schilderijen, gordijnen en ga zo maar verder. Het ziet er werkelijk prachtig uit, en ook ergens een beetje romantisch. Ik laat vervolgens mijn hand over mijn bed glijden en bijt op mijn onderlip. Zo hard tot ik bloed proef. Het bed is zacht en veert een beetje mee. God mag weten welke avonturen ik in dit bed allemaal zal mogen beleven...

Ik open mijn koffer en laat mijn vingers over mijn kledij glijden. Door het uurverschil is het hier nog maar slechts middag, en dus snikheet. Ik besluit om mijn fluoroze bikini aan te trekken, die mooi staat bij mijn gebruinde huid, en een korte jeansshort. Dan trek ik met mijn make-up tasje richting de badkamer en begin me op te maken. Niet te veel, zodat het nog natuurlijk overkomt en het niet zo gaan uitlekken door mijn parelende zweet. Waarom hadden de makers dan ook voor zo'n snikheet eiland gekozen?

Maar de sfeer is op Aruba werkelijk... geweldig! Exotische muziek, een brandende zon, zwembaden, palmbomen, parelwitte stranden en een lichtblauwe zee. Onze villa staat op het strand én bezit een groot, rechthoekig zwembad met in het midden een eilandje met enkele verloren palmboompjes. De ideale omgeving om jongens te verleiden... En al zeker als er tien mooie, schaarsgekleedde vrouwen elke seconde van de dag voorbij hen passeren.
De mannen vallen dan ook veel vaker doorheen de mand dan vrouwen -het is te zeggen: in elk seizoen dat ik al gevolgd heb, was er telkens één jongen die zich kon bedwingen. Mannen zijn dan ook zo'n gemakkelijke, imponeerbare wezens. Wij vrouwen daarentegen kunnen trouw zijn en blijven. We hebben minder losbannige hormonen en kunnen deze beter beheersen. Al moet ik wel toegeven dat ook zij het misschien wel eens moeilijk kunnen krijgen, aangezien ik al eerder kennis met hen heb mogen maken en ik dus heb mogen zien welke verleiders er rondlopen in de mannelijke villa...

Michaël:
In de woonkamer staat een laag, houten tafeltje.
"Hé jongens! Kom eens zien", zegt Tim, een andere verleider.
We gaan in de zetel rond het tafeltje zitten en staren naar de vier fotokaders die op het tafeltje staan. In de kaders steken de vier foto's van de vrouwen die ten prooi worden gegooid.
Op het eerste zicht vind ik hen maar niks hebben, tot mijn blik over de foto glijd van een zekere Clare. God... Ze is werkelijk beeldschoon! Meteen voel ik meer dan alleen maar verlangen naar haar opkriebelen: ik noem het aantrekking. Clare is het soort meisje waar ik verliefd op zou kunnen worden. Althans: wat het uiterlijk betreft. Ze ziet er snoezig uit, maar toch ook sportief en grappig. Als ze werkelijk is zoals ik haar nu kan beschrijven, beloofd het nog een héle interessante expeditie te worden...

N_5.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 13.07.2016 06:53

Nora:
Na een lange vlucht landen we dan toch eindelijk in Aruba. Mijn benen zijn stijf van het lange neerzitten en ik kreeg het steeds warmer. Maar buiten het vliegtuig is het niet veel beter: de zon schijnt hard op onze huiden en de warmte slaat zich als een warm deken om me heen. Maar het uitzicht is adembenemend mooi. We zijn op Aruba, een exotisch eiland waar wij, de verleiders, zullen proberen om vier relaties kapot te maken. Een sadistisch gedacht, weliswaar, maar dan hadden de koppels zich maar niet moeten inschrijven...
Ik neem mijn koffer van de lopende band en ga bij de andere verleidsters staan. We staan gezellig met elkaar te kletsen, als de presentatrice plots weer opduikt en ons meedeelt dat we naar onze villa's vervoerd kunnen worden. Daar mogen we ons even opfrissen en ons klaarmaken voor de eerste ontmoeting met de koppels. Nou ja, niet echt een ontmoeting, maar eerder eens voorbij de koppels passeren, schaars gekleed, en de vrouwelijke partners nu al laten huiveren. Huiveren van angst omdat ze zullen inzien voor welk vlees ze hun mannen zullen gooien. Ik ben niet de mooiste verleidster van de groep, dat kan ik nu met zekerheid vaststellen, maar ik ken de trucs. Ik ken de tactieken om een man te verleiden, en daar kan ik het verschil in maken. 
"Jullie kunnen vertrekken. Ik zie jullie dan straks bij jullie voorstelling", zegt de presentatrice en gebaart ons naar een busje. Een typisch busje van hier, dat bijna uit elkaar valt door de roest en de slijtage. Maar het ziet er nog wel gezellig uit.
N_4.jpg 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Werk vinden als 19 jarige..

von Beertje7 am 13.07.2016 06:13

Ik denk ook wel in supermarkten :) 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 12.07.2016 11:09

Nora:
"Zo, Aruba dus..." ik kijk de jongen naast me verleidelijk aan. "Ben je er al ooit geweest?"
"Ho ja, al heel vaak", zegt hij lachend. Ik kan er zelfs ironie in spotten. "Het is mijn jaarslijks reisje."
"Niet dus", lach ik en haal een hand doorheen mijn bruine haren. "Hoe heet je?"
De jongen kijkt ook mij nu recht in mijn ogen aan. "Michaël", spreekt hij op sensuele toon uit.
Mijn adem stokt in mijn keel en mijn hart slaat een paar tellen over. Was het niet de bedoeling dat ik binnenkort iemand zal verleiden -en zijn relatie op de klippen zal proberen laten lopen-, in plaats van zelf verleid te worden?! Maar ik moet toegeven dat het me wel bevalt. Eveneens als mijn zicht.
"Mooie naam. Ik ben Nora", ik steek mijn hand naar hem uit, die hij gretig in de zijne drukt.
"Is het niet de bedoeling dat we straks een relatie proberen te verwoesten? Je zou je beter focussen op die meisjes in plaats van op mij."
"Ik speel graag op meerdere paarden", hij trekt zijn wenkbrauwen speels op en klikt zijn gordel vast. De motoren van het vliegtuig beginnen te draaien en de kapitein begint te spreken.
"Daar gaan we dan", zucht ik nerveus.
N_3.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Nieuwe ORPG's

von Beertje7 am 12.07.2016 10:13

Fijn dat je terug bent 

Chrisje.jpg

Antworten

Beertje7

26, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2837

Re: Temptation Island

von Beertje7 am 12.07.2016 05:42

Nora:
Mijn haarborstel glijdt langzaam doorheen mijn gekrulde haren, terwijl ik mijn naakte lichaam bestudeer. Druppels glijden tussen de plooiingen van mijn lichaam door en laten me rillen. Nu ik mezelf zo kwetsbaar zie staan, weet ik niet waarom ik ooit 'ja' heb gezegd. Maar wat ik nog minder begrijp: waarom hebben de spelmakers van Temptation Island aan MIJ gevraagd of ik wou meedoen?! Ik mag dan wel model zijn: ik heb mezelf nooit als 'mooi' beschouwd. Laat staan dat ik ooit zal zeggen dat ik best wel gezien mag worden...
Ik trek mijn kleren weer aan en prop de haarborstel snel in mijn koffer. Over anderhalf uur werd ik op de luchthaven verwacht. Samen met alle andere verleiders, zowel mannelijke als vrouwelijke. De koppeltjes zullen pas vanavond vertrekken, zodat er nu nog geen énkel contact kan plaatsvinden tussen de verleiders en de koppels.

Michaël:
Het is druk op de luchthaven, wat me niets verbaasd: het is zomer, hoogseizoen en slecht weer in ons huidige landje. Mensen trekken dan graag weg naar de zon...
Eén voor één komen de verleiders aan. Ik maak al reeds kennis met mijn andere mannelijke verleiders en begin al te oefenen wat betreft het flirten bij de vrouwelijke verleiders. Tot de presentatrice naar ons toekomt en ons vriendelijk verzoekt te luisteren.
"Vandaag start jullie ultieme avontuur", deelt ze ons mee. "Maar het is misschien handig als jullie weten waar jullie heengaan."
"Een tropisch eiland mag ik hopen?" merk ik lachend op.
De presentatrice lacht naar me en knikt.
"Jazeker, Michaël. Jullie gaan namelijk naar... Aruba!"

N_2.jpg
tumblr_l2miq4uzL91qbj857o1_500.jpg 

Chrisje.jpg

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  12  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite