Search for posts by Manonnn96

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  9  |  »  |  Last Search found 85 matches:


Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Welk beroep willen jullie later graag doen?

from Manonnn96 on 10/22/2016 09:24 AM

Ik weet het nog niet zeker, maar de opleiding psychologie lijkt me heel interessant. Het probleem is dat dit een nieuwe opleiding is (in Nederland) en het erom bekend staat dat er weinig vraag voor is...

Een paar vriendinnen van me doen die studie en zijn er heel enthousiast over! Als je de bacherlorstudie psychologie combineert met een master kom je denk ik nog wel een eind! Alleen baangarantie heb je nooit denk ik...

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Schrijf mee aan 1 groot verhaal.

from Manonnn96 on 10/21/2016 11:25 AM

Ik kijk hem met grote ogen aan. ''In het buitenland... Waarom in het buitenland?'' Ik pak de fles met crystal clear en neem er een slok van. ''Ik weet het ook niet, maar dat betekend wel dat ik daar ook ga wonen.'' Ik kijk hem verdrietig aan en probeer mijn tranen binnen te houden. Maar helaas ziet hij dat ik bijna moet huilen. ''Heee relax,'' zegt hij en hij duwt mij tegen hem aan. Meteen maak ik me los. Ik kijk hem een beetje boos aan. ''Waarom vertel je dit uberhoud in de nacht? Denk je serieus dat ik zo nog rustig kan slapen?''

Het liefst sla ik hem nu, keihard, midden in ze gezicht. Maar een ander deel van mij wilt m'n gezicht in ze haar begraven en hem helemaal plat knuffelen. Ik bijt op mijn onderlip en knijp mijn handen tot vuisten. Mike kijkt me aan. "Wil je dat ik ga?" Ïk schud snel mijn hoofd en grijp z'n hand. "Nee, dat is het! Je kan bij mij wonen!"

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Schrijf mee aan 1 groot verhaal.

from Manonnn96 on 10/20/2016 10:09 AM

''Ohw, ik wilde je even zien. Ik weet het het is niet het juiste tijdstip nu. En ik moet je wat vertellen.'' Ik kijk hem een beetje verbaasd aan. ''Ohw, eumhh wat dan? Is het erg?'' Miljoenen vragen spoken nu door me hoofd. Straks is er iets ergs aan de hand of hij wil het uitmaken met me, en dan nog wel midden in de nach. ''Vertel maar, kom we gaan even in de woonkamer zitten, wil je trouwens wat te drinken?''

Zonder een antwoord af te wachten pakte ik de fles crystal clear uit de kast en plofte naast hem neer op de bank. "Oké, nu wil ik wel eens weten waarom je opeens midden in de nacht aan komt kloppen, maar zeg het zacht. Mijn ouders slapen nog" Ik voelde mijn hart harder gaan kloppen. Mike keek me met grote ogen aan en haalde diep adem. "Mijn ouders... mijn vader, hij heeft een nieuwe baan gevonden." Ik keek Mike niet begrijpend aan. Waarom is dat zo belangrijk dat dat nu verteld moet worden?

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Schrijf mee aan 1 groot verhaal.

from Manonnn96 on 10/19/2016 11:44 AM

Als ik weer in bed lig, hoor ik weer zacht gekraak. Opnieuw stap ik uit bed, maar deze keer loop ik niet naar mijn raam ik loop naar beneden toe. Ik pak mijn mobiel van het kastje en deze gebruik ik als zaklamp. Als ik de trap afloop, doe ik mijn mobiel aan en zie dat ik ben gebeld door een onbekend nummer. Vreemd... Als ik beneden ben loop ik naar de tuin toe. Ik doe de deur op een kiertje om te kijken of er iemand in de tuin is. Niemand, wat vreemd... Ik zou zweren dat ik wat gehoord heb.

Net op het moment dat ik mezelf overtuigd heb om te gaan slapen en het morgen wel uit te zoeken, hoor ik gehijg achter me. Met een ruk draai ik me om. Ik wil gillen, maar de gedaante slaat snel zijn hand voor mijn mond. 'Ssst, rustig maar, ik ben het'.

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Schrijf mee aan 1 groot verhaal.

from Manonnn96 on 10/18/2016 02:11 PM

Hoihoi,

Het leek me leuk om met z'n allen een groot verhaal te schrijven. Het idee is dat iedereen steeds een klein stukje schrijft, zoals ik hieronder al gedaan heb. Je stukje moet aansluiten op het verhaaltje van degene boven je, zo krijg je hopelijk uiteindelijk een groot/ leuk verhaal.

In de verte hoorde ik iets ritsellen. Ik spitste mijn oren om het nog eens te horen, maar het bleef angstaanjagend stil. Ik trok mijn deken tot ver over mijn hoofd en rolde me op tot een balletje. Het zijn vast gewoon de herfstblaadjes aan de boom verder op...

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Schrijfwedstrijd

from Manonnn96 on 10/16/2016 08:54 PM


Ik wil wel meedoen, ik heb geen wattpad maar ik wil wel super graag meedoen :)

Je kan hier de uitleg vinden: https://dutchstorylover.wordpress.com/2016/10/12/schrijfwedstrijd/


voor vragen kan je ook altijd nog een berichtje sturen! :)

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Welk beroep willen jullie later graag doen?

from Manonnn96 on 10/13/2016 06:21 PM

Ik wil graag arts / chirurg worden. Daarom studeer ik nu ook wetenschappen en ik hoop dat ik binnen twee jaar slaag voor mijn toegansexamen geneeskunde zodat ik eindelijk voor dokter kan studeren. :) Dat is het zo een beetje.
Interessant! Lijkt me wel een moeilijk beroep

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Schrijfwedstrijd

from Manonnn96 on 10/13/2016 06:20 PM

Ik vind het een erg leuk idee, maar ik heb besloten om niet mee te doen aangezien ik niet goed en veel schrijf :)

Toch bedankt voor de moeite :)

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Wat studeren jullie?

from Manonnn96 on 10/13/2016 06:20 PM

Wetenschappen in het vijfde jaar :)

Succes nog met je studie(s)! Ben je wel lang student

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Schrijfwedstrijd

from Manonnn96 on 10/12/2016 01:28 PM

Ik heb je mijn verhaal opgestuurd ;) 
Yayy :) Leuk dat je mee doet!

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  9  |  »  |  Last

« Back to previous page