Search for posts by Stephanie_montcomery

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  19  |  »  |  Last Search found 185 matches:


Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 06/16/2018 09:05 PM

Leena zuchtte ''Micheal een angel en lucifer de duivel'' zei ze lachend en wist ff niet wat te zeggen ''Dus dat en ik uhm wilde je dat allemaal niet vertellen want het is raar en niemand zou het geloven dus waarom vertellen weet je wel'' zei ze en keek rond ''Wel leuk feestje'' zei ze en verdwaalde in gedachtes.

Matthew knikte ''Dan moet je eerst iets van me weten maar je mag het niet zeggen anders loopt het slecht af maar dan ook echt slecht niet alleen voor mij maar ook voor jou'' zei hij. Hij zuchtte en keek der aan met rode ogen en aders onder zijn ogen ''Ik ben een vampier'' zei hij ''Daarom is wat jij nu wilt lastig voor mij''.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 06/16/2018 08:59 PM

Ruby glimlachte en keek naar David ''Wat nou?'' Vroeg ze en liep naar hem ''Alsof jij kan dansen'' zei ze lachend en begon weer te dansen. Wat als ze hun zou veranderen in vampiers dat zou geweldig zijn, ze kon het al helemaal voor zich zien. 

Adam wist niet wat te doen dus liep hij naar Rose ''Ik uhm kan niet echt dansen Rose'' zei hij en keek awkward om zich heen maar bewoog wat met zijn armen maar meer niet echt.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 06/12/2018 05:16 PM

Ruby was gestopt en had Rose mindcontrol gedaan en ging zitten. Ze zag Davids zijn gezichts uitdrukking en keek hem aan zo van wat nou. Ze keek iedereen aan "Lets party people!'' riep ze en zette de muziek kei hard en begon te dansen.

Adam keek naar Rose en toen naar David maar kon nog steeds niet bewegen en was als de dood voor hun dus hij keek vervolgens naar de grond en wilde geen oogcontact maken.



Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 06/10/2018 10:17 PM

Leena keek hem aan ''Wat begrijp je niet dan?'' vroeg ze en stopte hem van het aanraken van haar schouder ''Nee het doet geen pijn alleen het voelt niet fijn als iemand eraan zit maar uhm hij trok me eruit omdat micheal een angel een archangel had mijn lichaam nodig en die van mijn broer voor lucifer maar uhm uiteindelijk hebben we hun gestopt maar als ik dood was kon dat niet gebeuren dus daarom trok hij me eruit'' zei ze en keek hem aan ''bergijp je het nu?'' vroeg ze.

Matthew glimlachte toen hij naar binnen werd getrokken ''Waarom wachtte we niet? Ik bedoel gaat het niet te snel voor je?'' vroeg hij en kuste haar voorhoofd en liep door naar de bank en trok haar op zijn schoot. ""Ik wil niet dat je dingen gaat doen die je niet witl of spijt van krijgt'' zei hij.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 06/10/2018 09:57 PM

Leena keek hem aan ''Echt? Nou dan moet ik maar snel met haar praten over ons en zodat ze me kan vertrouwen'' zei ze en glimlachte totdat ze hoorde hoe verward hij was ''Nou kijk die angel die je zag Castiel hij uhm heeft me uit hell getrokken'' Zei ze en deed haar shirt uit en je kon de handafdruk gebrand op haar schouder zien en haar tattoo op haar buik (ik stuur later die tattoo in message). ''Ik ben overal geweest hier op aarde en verder dus waarschijnlijk heb je nu meer vragen en ik begrijp het dus vraag maar raak'' zei ze en was zo bang dat hij haar nu niet meer leuk zou vinden.

Matthew knikte en hoorde over misschien wel verder maar door zijn geheim zou dat moeilijk zijn heel erg moeilijk. ''Weet je het zeker? Want dat is een grootte stap en een dag geleden wilde dat helemaal niet'' zei hij en zette haar neer. Ze liep samen met haar naar het huisje.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 06/10/2018 09:44 PM

Leena glimlachte en keek hem aan ''Dus je bent zeg maar koning voor ze? Dan zijn ze niet blij met mij als koningin want ik jaag op hun'' lachte ze en keek rond ''Uhm ik ben in hell geweest en ik bedoel dan ook echt hell, zoals heaven en hell ik was in hell'' legde ze uit en keek hem aan. Hoopte dat hij het niet erg zou vinden of raar.

Matthew keek naar meghan ''Uhm wat nu?'' vroeg hij en kuste haar wang. Hij wilde niet te snel met haar gaan want dat wilde ze niet zei ze. ''Misschien het feestje of thuis een filmpje kijken ofso'' vroeg hij

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 06/10/2018 06:58 PM

Leena keek naar hem ''Okay en weetje laten we maar gewoon erlijk zijn en vraag maar raak'' zei ze en ging terug zitten en keek hem aan. Maar toen ze hoorde over nog meer te vertellen keek ze hem aan ''Okay vertel wat je moet vertellen dan he'' zei ze en keek naar voren tot dat hij sprook.

Matthew glimlachte en keek hem aan ''Ja toch'' zei hij en grijnsde breed toen hij haar lippen op de zijne voelde ''Prima laten we dat maar doen dan'' zei hij en kuste haar maar al heel snel tilde hij haar op en ging met haar tegen een boom aan staan.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 06/10/2018 06:54 PM

Ruby stopte na een tijdje met drinken en keek naar haar ''Vergeet wat er is gebeurt en vanaf nu neem je vervain in alles wat je drinkt en als parfum''' zei ze en wist dat David dacht dat ze gek was maar ze het geen zin meer in dit bloed ze wilde wat anders en als ze verder ging zou ze net zo eindige als in 1940 en dat is iets wat ze niet wilde nooit meer.

Adam voelde die scherpe pijn weer en kneep ze ogen dicht en wist dat het hoopeloos was om te bewegen want dat kon hij toch niet dus waarom proberen. Hij liet het maar gewoon gebeuren

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 06/10/2018 03:55 PM

Leena luisterde naar het verhaal en keek rond naar iedereens hand en inderdaad ze hadden allemaal die ring om en glimlachte. Heeft hij nou haar zijn grootste geheim verteld? Moest zij gaan vertellen over hoe ze in hell is beland en terug is gekomen? hoe is ze in heaven is beland en terug is gekomen? over hoe ze met de duivel vocht en het overleefde? Nee dat was teveel voor een avond. Ze keek hem aan en glimlachte ''Mooie ring trouwens en bedankt dat je me dit vertelde en als je iets over mij wilt weten gewoon vragen'' zei ze glimalchend en keek rond tot dat ze een persoon zag die ze verdomd bekent voorkwam maar keek snel naar Taylor ''Laten we dansen en het vieren dat we Geen geheimen meer hebben voor elkaar'' zei ze glimlachend.

Matthew glimlachte en keek haar aan ''Wat ken ik toch goed he'' zei hij glimlachend ''Ik wilde lopen, feesten, en een beetje zoenen meer niet.'' zei hij en hoopte dat ze andere dingen van plan was voor elkaar like samen dansen ofso.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 06/10/2018 03:42 PM

''Ja helemaal dat was de reden dat ze uit het niets van school ging de volgende dag'' zei Ruby maar eigenlijk loogde ze een beetje en ook weer niet want dat gebeurde niet vorige maand ofso maar het gebeurde in 1940 en dat was ook toen Ruby veel mensen doodde maar David hielp haar er erg mee daarom is ze nu ook zo irritant erover tegen hem omdat ze hem ook wil helpen zoals hij dat bij haar deed. Ze keek hem aan en knikte, ze kreeg roodde ogen en aderen onder haar ogen ''Adam. Rose blijf staan en niet schreeuwen'' zei ze als mindcontrol en liep naar Rose en dronk van haar bloed.

Adam keek rond totdat hij hun hoorde praten ''Hoe bedoel je? drinken?'' vroeg hij totdat hij Ruby hoorde en ineens niet kon bewegen en zag wat ze met Rose deed en toen dacht hij oh shit im next.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  19  |  »  |  Last

« Back to previous page