Search for posts by Stephanie_montcomery

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  19  |  »  |  Last Search found 185 matches:


Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 06/10/2018 03:37 PM

Leena keek hem aan toen hij begon over conclusies en shit ''Ik wil weten wie zij is of was voor jou en de dingen die jij mij niet mag vertellen want denkje dat het makkelijk voor mij was om te vertellen over me verleden? Nou nee het is moeilijk en ik kan je in gevaar brengen met dit'' zei ze en keek hem aan toen ze werd mee getrokken ''Ja en jij beloofde geen ruzie maar kijk ons nu-'' ze zag hoe hij deed met die gast en toen ze eindelijk weer zaten keek ze hem verward aan ''Ben je belnagrijk hier ofso?'' vroeg ze

Matthew lachte ''Rustig meid kan niks gebeuren ik ben bij'' zei hij en kuste haar uit het niets ''Geen zorgen niks kan gebeuren echt niet'' zei hij om haar wat rustiger te maken en schudde zijn hoofd ''nooit dat jij mij hier alleen laat'' zei hij grijnsend

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 06/08/2018 11:11 AM

Leena was aan het zitten bij de zee “alsof mij het boeit of ze geen wijf is” zei ze tegen zichzelf, het boeide haar geen ene reet en ze wilde alleen maar bij hem zijn maar nu kon hij de pot op en was van plan te jagen. Leena keek op toen ze iemand naar der toe hoorde lopen “Ik zag wel hoe je naar haar keek en het leek echt alsof je met haar iets had ofso want je had alleen oog voor haar rn ik had je eerlijk gezegd niet hier verwacht” zei ze en keek hem aan “alles wat ik wil is bij jou zijn en met je zijn maar nu doe jij jou ding mag ik het mijne doen, ik heb jagen opgegeven voor je maar nu kan je de pot op en ga ik jagen” zei ze en stond op “doeg taylor en je had beloofd geen ruzie meer” zei ze met een verdrietig toontje in der stem.

Matthew keek naar Meghan “Laten we deze hele meeting skippen though want ik weet alles al wat ze zegt” zei hij en keek naar haar en kuste haar terug “kom je?” Zei hij en pakte der hand en liep het bos in “nu maar hopen dat die wolven niet komen” zei hij plagend om haar bang te maken. “Te belangrijk dus wird maar niet opgegeten door die wolven” zei hij lachend.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/30/2018 09:53 PM

Leena keek hem aan ''ik jarloers? laat me niet lachen'' zei ze en lachte nep ''Maar echt niet? want je kan maar niet stoppen met kijken naar dat wijf'' zei ze en rolde der ogen ''Als je weet wat belangrijk is dan ben ik op het strand'' zei ze en liep weg naar het strand. Ze wist niet dat hij der kende na eigenlijk wel maar niet close ofso.

Matthew keek naar haar ''Waar heb jij het over?'' vroeg hij vraagend ''Waar komen ze achter dan wat ze niet leuk vinden?'' vroeg hij en kuste haar ''Maakt mij niks uit want dit vind ik niet belangrijk hoor'' zei hij.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/30/2018 08:49 PM

Ruby keek David aan en giegelde ''Ja zeker dat was Kathrine ofso toch?'' vroeg ze en keek de andere aan ''have fun en laat me weten wanneer je wat nodig hebt dan kan ik het voor je halen en je kan altijd blijven slapen als je lam ofso bent of gewoon geen zin hebt om naar huis te gaan.'' zei ze en keek naar david.

Adam knikte ''Ja okay misschien heb je gelijk maar uhm ik dacht dat boeken lezen juist goed voor je was toch?'' vroeg hij en keek naar Rose en toen weer terug naar David en Ruby.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/28/2018 06:19 PM

Leena hoorde die naam Lilly. Waar had ze die naam nou gehoord maar toen wist ze het van Taylor. Ze keek naar hem en toen naar Lilly ''Ben je verliefd op der ofso en waar ken je der van?'' zei Leena jarloers en keek hem beetje boos aan terwijl ze wel goed opletten op al die mensen om hun heen.

Matthew knikte ''Ja misschien wel maar we passen toch goed op zo no worries'' zei hij en grijnsde toen ze der armen om zijn nek deed ''Dit is pas leuk'' zei hij voordat hij zijn lippen drukte op de hare. Hij keek op toen hij Leena hoorde ''Fight time'' zei hij lachend.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/28/2018 06:15 PM

Ruby keek naar David. Waarom moest hij altijd zo macho doen of zo sarcastisch altijd wat ze nooit begreep aan hem waarom hij zo deed. ''Uhm.... een bourbon is wel lekker'' zei ze en keek naar de twee ''Kan dat wel snel als licht want dat lijkt me iets te snel'' zei ze lachend ''Jullie lezen teveel boeken weet je dat want dat kan ook je logica aanpassen zodat je sneller dingen gaat geloven, straks denk je nog dat we van vampiers zijn'' zei ze lachend en ging op de bank zitten.

Adam keek naar haar, misschien had ze wel gelijk dat het maar hun fantasie was. Hij keek op toen David aan kwam met zijn cola ''thanks man'' zei hij en dronk wat voordat hij knikte ''Misschie hebben jullie wel gelijk en is het me fantasie kan ook toch!"' zei hij nadenkend.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: TVDORPG| Blood must have blood {18+}

from Stephanie_montcomery on 05/24/2018 09:38 AM

Kathy kreeg een sms van Katherine waar Damon en stefan woonde maar ze ging er niet gelijk heen, nee dat ging haar te snel en zo kon Damon niet aankijken hoe zijn stadje langzaam zou uit sterven dat wilde ze en geen andere optie ook al zou katherine het anders willen pech voor haar zij deed het zo en dat ging ook gebeuren. Ze bestelde een bourbon en hoorde over een trouwerij en ze had wel zin in iets leuks dus ging ze daarheen. Ze liep de Grill uit en liep naar het huis waar ze verbleef, ze had namelijk de mensen compelled om haar te laten blijven. Ze had de mooiste jurk aan die ze had het kwam wel uit 1978 maar ja hij was mooi en daar ging het om en alleen de mensen uit 1978 konden de dingen uit elkaar halen want het leek op iets van nu alleen een paar andere kleuren en vullingen maar echt de oudste mensen konden dat zien. Ze kwam zelf uit 1850 maar door Damon was ze nu alles kwijt en bleef ze voor altijd 16.

Kai Hoorde over de trouwerij van joe en alaric en dat alle heksen die hij wilde pakken der bij waren en zijn vijanden dus waarom niet ff een verassings bezoekje brengen en het kadootje geven maar dat zou alleen leuk zijn voor hem. Hij lachte tegen zichzelf toen hij eraan dacht. Kai liep naar zijn huis en pakte zijn pak en deed hem aan ''Niet alte net want komt waarschijnlijk toch wel bloed op'' zei hij en grijnsde erbij.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/21/2018 05:29 PM

Leena keek naar Taylor ''jij bent me er eentje'' zei ze en keek naar hem. Toen ze aankwamen keek ze naar een meisje die begon te praten maar ze lette niet echt op want ze zat op te letten naar de mensen die zo hongerig keken wat was er mis met hun.

''Nee dat is een lieve reden en gelukkig voel je je zo bij mij'' zei Matthew en kuste haar. Ze kwamen aan op het plein en luisterde naar de vrouw ''Dit is zo saai'' zei hij

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/19/2018 10:00 PM

Leena lachte om Taylors reactie ''Babe hoezo jarloers? wil je ook vrouw worden en iedereen daar weet dat ik van jou ben'' zei ze en kuste hem terug maar al snel stopte ze hem en liep naar buiten ''Ben er!'' zei ze en begon naar het plein te lopen van de camping.

Matthew glimlachte ''Stop met plagen'' zei hij en kuste haar terug en pakte der hand. Toen ze eenmaal buiten liepen glimlachte hij en fluisterde ''Waarom wil je inene naast me slapen want vanochtend wilde je et nog niet, ging te snel zei je'' zei hij en grijnsde want zij wist het ook dat ze dat zei.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/19/2018 09:02 PM

Leena keek naar Taylor ''Okay zal wel maar ik ga me omkleden'' zei zed en liep naar haar kamer om der bikini en daarover haar doorzichtige strand jurk. Ze liep terug ''Ready to party'' zei ze en wachtte nog op Meghan "Taylor wat vind je ervan?'' vroeg ze.

Matthew knikte ''My girl is so hot'' zei hij en stond op om haar te omhelzen. Hij liep naar der toe en kuste der ''schoonheid'' zei hij en keek der aan ''Lets go'' zei hij en liep rustig het huisje uit.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  19  |  »  |  Last

« Back to previous page