Search for posts by Stephanie_montcomery

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  19  |  »  |  Last Search found 185 matches:


Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/12/2018 05:15 PM

Ruby keek naar david ''Wel in houden ja? We willen geen doodde'' zei ze en hoorde de bel en stond op. Ze opende de deur en glimlachte ''hey mensen kom binnen'' zei ze en liep terug naar David en ging zitten ''Okay we hebben alle soorte dranken van frisdrank naar echte drank en als er soms mensen komen en rond rennen ofso geen zorgen zijn me huisgenoten'' legde ze uit en keek naar david van wat nu

Adam keek naar Rose toen aan belde. Zijn ouders boeide het niet echt waar hij was dus hij vroeg het wel waar rose bij was maar anders had hij het niet gevraagd. Adam glimlachte en liep naar binnen ''Mooi huis'' zei hij en wilde het hebben over wat hij zag dus hij begon met ''Uhm we zagen jullie praten toevallig en toen.....'' maar hij stopte snel bang om verder te gaan.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/11/2018 09:33 PM

Leena voelde zijn armen om der heen en leunde tegen hem aan "ik heb geen zin om te koken zou de pizzeria willen bellen ik wil graag magerita en bel Matt de om te vragen wat hij wilt en Meg wat zij wilt" zei ze en gaf hem een kus op zijn wang "alvast bedankt" zei ze en bleef staan want noem haar gek maar ze voelde veilig in een weerwolf armen.


Matthew keek haar glimlachend aan en ga der een kus op der voorhoofd "denken er eens goed over na voordat je straks wat gaat doen waar je later spijt van krijgt omdat je het niet wilde" zei hij. Hij wilde graag et der naar bed maar niet as ze bang of het niet zeker wist "En waar ben je bang voor dan?" 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/11/2018 07:35 PM

Leent keek naar Taylor "Omdat ik dat zeg" zei ze en liep naar binnen en trok hem mee naar binnen "Dus wat nu? Oh ja wel ga koken" zei ze en liep de keuken en pakte de tassen uit en zette de dingen die ze niet nodig hadden in de koelkast en de dingen die ze wel nodig had op het aanrecht.

Matthew knikte "okay" zei hij en keek der aan "Dus wat nu dan?" Vroeg hij want zelf wist hij niet wat te doen totdat hij leent en Taylor hoorde "ze zijn er weer ik hoor ze" zei hij 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/11/2018 04:10 PM

Rugby rolde der ogen "Wees blij dat ik aan je denk" zei ze en liep rond "Je weet waar lees ligt dus wat wil je doen nu wel niks te doen hebben?" Vroeg ze want zelf wist ze het ook niet meer wat te doen want over die 500 jaar waarin 300 jaar vluchtte voor de eerste vampiers geeft wel zo'n beetje alles gedaan wat ze kon doen en thuis zitten althans in huis heeft ze ook alles gedaan wat ze kon doen dus dit was hij degene die mocht kiezen wat ze samen gingen doen meestal was het bloed drinken of althans vroeger mensen peste en bang maken maar nu deedde ze dat niet meer waarom  wist en ook niet misschien verveelde het, ja dat weet het, het werd gewoon saai.

Adam keek nnaar Rose "ik weet niet maar misschien in het onze ogen of gedachte die ,et ons andere het fucken is" zei hij en keek der aan "Weet je wat weten vragen het vanavond wel" zei hij en begon gewoon wat te lopen. Wat waren zij? Was het echt? Of een droom? Hij wist het niet meer. 

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/11/2018 03:55 PM

Leena glimlachte "Dus zullen me maar gaan" vroeg ze en liep richting het huisje. Onderweg keek ze naar hem en zei uit het niets "Zouden ze al thuis zijn denken je en ik ga niet jagen oké? Omdat jij het niet wilt hebben zal ik het niet doen" zei ze en liep naar de deur en maakte hem open maar ging niet naar binnen en liet hem ook niet naar binnen.

Matthew glimlachte "ik? Nee helemaal niet" zei hij en kuste der nek verder totdat hij twee koude handen op zijn buik voelde "Wat doe jij nou?" Vroeg hij en zoende haar. "U ik weet niet of je verder wilt dan niet zo ja dan trek je shirt uit" zei hij en kuste der weer.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/09/2018 08:55 PM

Leena wist niet wat ze te horen kreeg ''Ja natuurlijk!'' ze schreeuwde het bijna en sprong op hem en gafe hem een kus ''Geweldig en geen ruzies meer okay want word daar een beetje gek van'' zei ze en kuste hem lang. Ze was zo blij op dit moment dat hij iets met  haar wilde. Ze ging van hem af en pakte zijn hand ''Zullen we?'' vroeg ze.

Matthew liep naar zijn kamer en duwde haar tegen de kast aan ''Dat is lang'' zei hij en legde der rustig neer op bed en ging boven haar hangen ''Ik heb zo leuk uitzicht'' zei hij en gaf haar allemaal kleine kusjes in der nek en een werd een zuigzoen.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/09/2018 07:31 PM

Leena knikte ''Ja ik begrijp het wel... Maar toch ik wil jou en als ik te dichtbij kom en pijn krijg al ga ik dood toch kom ik terug waarom omdat ik een Winchester ben en mijn familie blijft niet dood, kijk naar me broer Dean hij uhm is in hell geweest en heaven en purgetory en hij is terug gekomen en ik zelf ben alleen in heaven geweest en kijk ik sta hier ook in levende lijven of niet dan?'' zei ze en vond het zo van dat hij der wang streelde met zijn duim. ''Ik blijf nooit dood dus eigenlijk niks kan mij doodde dus wees maar niet bang'' zei ze en glimlachte een beetje.

Matthew grijnsde en duwde haar wat meer tegen de muur aan zodat er geen ruimte meer tussen hun was. Hij dan keek der aan knikte ''Okay'' zei hij en zoende haar dit keer wat ruiger en het werd meer ruiger toen hij hoorde dat ze hem wilde. Hij fluisterde in haar oor ''spring'' en toen ze sprong tilde hij haar op en begon der nek te kussen ''Je maakt me zo gek Meggy dat ik zo lang moest wachten maar nu heb ik je en laat ik je niet meer los'' zei hij tegen der huid aan en keek der aan.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: orpg|| High school secrets:// noah

from Stephanie_montcomery on 05/09/2018 07:22 PM

Ruby keek naar david ''Wat? kan dat wist ik niet'' zei ze lachend en keek naar hem totdat ze ging op staan en weg liep zonder wat geld achter laten maar ach who cares. Ruby keek naar David ''hoe bedoel je?'' vroeg ze en dacht na ''Oh ik heb eten geregeld voor vanavond daarom drong ik door op dat ze moest komen want ik heb der bloed geproefd en het is sowieso B+ en volgens mij als ik het goed wist vond je die altijd zo lekker'' zei ze en begon te rennen na althans vamp speedde naar huis. Toen ze aankwam deed ze de deur open en liep naar binnen ''ben er'' Riep ze hard.

Adam dacht na ''wat te doen'' vroeg hij ''oh ik weet het misschien kunnen we hun bespiedde weet je wel'' zei hij en knipoogde want waarom waren ze zo raar over vampiers. Hij trok haar mee en ging achter een boom staan en hoorde wat ze zeiden ''Oh eten niks ergs'' zei hij lachend maar wel zachtjes zodat ze niet gesnapt werden. Maar toen hij dat zag dat speedde van Ruby schrok hij.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/08/2018 11:36 AM

Leena keek hem verveelt aan “ik snap het iedereen heeft geheimen.. maar het lijkt eerder dat je bang bent voor een relatie dan dat ik je geheimen weet.” Zei ik tegen hem “Ty ik vind het niet erg dat je geheimen hebt en al je inperfecties boeien me niet.. het gaat me alleen om jou als je van plan bent je geheimen te vertellen doe ik dat liever in een relatie.. een relatie is trouwens gebasseerd op vertrouwen en elkaars normen accepteren.” Ik nam zijn arm vast en legde mijn hand op zijn wang “i like you and only you.”


Matthew keek naar haar “okay lets do something fun” zei hij lachend en liep met haar naar een muur en duwde haar een zachtjes tegen de muur aan rn bleef haar kussen maar ging snel over naar zoenen totdat ze begon tr praten “okay sorry meggy en jij moet nu sorry zeggen voor me te onderbreken”” zei hij lachend en kuste der terug en ging weer over naar het zoenen. Mijn handen gleden langs haar heupen ik wilde haar steeds meer bij elke aangraking. Ik glee met mijn lippen naar haar oor “ik wil je.” Fluisterde ik zag.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 05/08/2018 11:02 AM

Leena knikte “ja weet je het maakt niks uit hoor! Ik wil gewoon alleen me werk doen maar ik bedoel ook echt alleen en als je dat niet begrijpt of wilt ga dan maar weg want het is me werk en ik doe dit al vanaf me 13de” zei ze en keek hem aan terwijl ze de boter pakte. Ze pakte alle boodschappen en liep richting de kassa. Ze gaf het geld en deed het een voor een in de tas en gaf hem de tas. “Maar als jij het ook wilt kunnen we proberen om een relatie te hebben maar alleen als jij dat ook wilt ja?” Zei ze “En wees niet bang dat ik in gevaar loop ofso want dat doe ik toch al door me werk elka dag loop ik in gevaar” zei ze en keek hem aan terwijl ze begon te lopen.

Matthew keek der aan “dus wat wil je doen nu we alleen zijn?” Vroeg hij en kuste haar terug. “Ik jou laten schrikken zou niet durven” zei hij en bleef der kussen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  19  |  »  |  Last

« Back to previous page