TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  98  |  99  |  100  |  101  |  102  ...  116  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 09/29/2016 09:50 PM

"I felt like nobody would understand, because no one went trough the same thing  as I did. Things were deeper than you saw, so I spared the time by even trying to tell" zei ze. "It's just hard you know, comming back to live, being pregnant at 22, loosing your children, and becoming a witch and not even being part of a myth"  zuchtte ze."They've got the worst of me"  zei ze 


Stefan keek naar Alexis "I'm like 178 years old, trust me I've experienced a lot. I could have  helped you, or I would have known someone that could help you. But I get it, and for me it's okay. I'm already glad you still want to let me be your big cousin. I miss those days"  glimlachde hij. "I don't see you as my cousin actually, more like my little sis" zei hij.


Screenshot_2016-09-29-18-44-48-1.png

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 09/29/2016 09:52 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 09/30/2016 05:10 PM

Kai keek verwonderd naar Alexis die hij nog net kon zien doordat hij over het houten heen kwam. Hij liet zijn blik op haar rustten en luisterde aandachtig naar alles wat er hier rond ging. De woorden, de stemmen. Hij bleef vol aandacht kijken en zo te zien was het ook gewoon weer goed gekomen tussen Stefan en Alexis. Al had hij wel enige twijfels over Alexis en Suzy.

Suzy luisterde naar Stefan en zuchtte er even kort over. ''Trust me Alexis. I would've help you no matter what if you told me what was going on. I just got to know a couple days ago that my uncle is Enzo St. John. I would've talked to you about it, but we kinda were or are fighting.'' mompelde Suzy en staarde voor zich uit terwijl ze nu voelde hoe de wond over haar gezicht heen heel langzaam weer begon te helen.

cgdykt.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 09/30/2016 05:43 PM

Alexis glimlachde naar Stefan "Same counts for me, you and Damon are like my big brothers"  zei ze glimlachend. Toen Suzy wat zei keek ze naar haar. "Wait what?"  Zei Alexis. "I'm such a horrible person, I've done monstrous things. But I feel like I'm starting to get better for so far that's  possible. I atleast am getting myself back. My hapiness not, I'm far away from getting that back."  Zei ze. "And I was even bitching with Rebekah when you were going to a rough time yourself. I'm the worst"  zuchtte ze. "And I know you won't be able to ever forgive me ever again,   but I'm going  to fight to get atleast your respect again. I promise. Eventhough we may not be able to get back to how we used to be, I hope we can atleast be friends."  Zei Alexis.

e86e0b1f3fea2ba4aa6cde82cca37346.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 09/30/2016 05:44 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 09/30/2016 06:30 PM

Kai x

Suzy fronsde even kort en slikte even kort. ''You don't need to fight for getting back to whatever. You stood beside me, even when my humanity was off. You got me back. And I was way worse that time then you were to me.'' mompelde Suzy en probeerde over het hout heen te kijken, alleen was ze te klein. ''I just wanna get out of here and just be free of this vervain in the goddamn air and the vervain in my blood. It's fucking burning like hell inside my face.'' mompelde Suzy en wou het hek aanraken. Ze liet het dan meteen weer los. 

9a3852d101eb86bb8728b921c4c744ea.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 09/30/2016 06:58 PM

"But that was different, you had your humanity off, and I wasn't  there when you had your family drama"  zei Alexis. "I know and Kai and I have a plan. I'll distract him, he'll let me out. I get his keys, throw them in Stefans cell, and I'll get him to the back so you can escape. I know it migh be dangerous, but I'm willig to do this for you guys" legde Alexis uit.

Stefan luisterde naar Alexis haar plan, het kon werken. Hij was al blij  dat ze de sleutels in zijn cel zou gooien. Dan kon Kai hen niet achter laten. "Alright  I'm in"  knikte Stefan.
Screenshot_2016-07-22-20-55-51-1.png

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 09/30/2016 06:58 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 09/30/2016 11:54 PM

Kai keek naar Alexis toen ze het plan begon uit te leggen. ''Alright, we'll do it. But for the fact that if we get out and you are still there. I'm not leaving you.'' mompelde Kai zo verstaanbaar mogelijk. Hij keek kort om zich heen en slikte kort. Voetstappen hoorde hij van een hele afstand vandaan en totaal niet dichtbij de cellen. Maar het kwam wel dichterbij.

Suzy zuchtte kort. ''Family drama, I know.'' glimlachde ze kort. ''It's fixed, I know the truth now. That my last name actually should be St. John.'' mompelde ze en keek even naar Stefan. Ze wou hem zo graag gewoon vasthouden en niet loslaten gaan. Gewoon voor even, maar het kon niet. ''Let's do it. If it works we are getting out of here together. I'm not leaving someone behind, not even Kai.'' mompelde Suzy. Voetstappen kwamen super dichtbij op dit moment en ze hield zich overeind aan het hout, waar gelukkig geen vervain op zat.

Naamloos.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 10/01/2016 09:52 AM

Alexis knikte "But remember, all of you, what I'm about to do or say, it's all an act. I don't mean anything I'm about to do or say, it's all part of the plan" zei Alexis snel voordat James kwam.   Ze ging tegen de wand van de cel zitten en keek Kai nog 1x aan door de tralies. Ze knikte lichtjes en keek toen naar James die langs de cellen kwam lopen. Ze haalde even diep adem en ging in haar rol zitten. "James, these people are starting to get boring." zei ze gevoelloos en stond op. Ze pakte de tralies vast en keek naar James die voor haar cel kwam staan. Vanbinnen walgde ze hiervan, maar ze deed het voor haar vrienden. "But maybe you could be my new toy" zei ze speels en stak haar hand door de tralies en legde deze op zijn borst een ging naar beneden. "If you just would let me out of here, we could maybe play. I saw the look on your face in class everytime you looked at me. I know you want this" zei ze toen. 'gross, gross, gross' dacht ze, wat Kai zeker kon horen. Als ze thuis waren zou ze direct gaan douchen, voor uren lang. "Since when are you not sired anymore to your pitty boyfriend?" vroeg James ingaande op haar verzoek. "Like I said, they are all starting to get borring, but I know you won't be borring" zei ze verleidelijk. "Alright Honey, show me what you've got then" zei hij en opende de kooi. Het werkte. Ze stapte de kooi uit en sloeg direct haar armen om zijn middel, om de sleutels te pakken. Ze drukte haar lippen op de zijne als afleiding. "Just a little preview, even more is comming" zei ze terwijl ze de sleutels uit zijn zak haalde en ze de cel van Stefan in gooide.Hopelijk ving hij ze, anders  hoorde hij het. 'Please just kill me, this is so gross, you all may be very thankfull for this' dacht ze naar Kai voordat James haar meenam naar achter.  

Stefan keek naar Alexis haar hele act, ze zou best een goede actrice kunnen zijn, zelf Stefan geloofde alles wat ze zei. Gelukkig werkte het want al snel kwam ze uit haar cel en kreeg hij de sleutels toegeworpen die hij ving en meteen achter zich legde. Hij wachtte todat hij hoorde dat ze een andere kamer in gingen, in een ander gedeelte van het gebouw. Daarna stond hij op en maakte hij eerst zijn cel open, en daarna die van Suzy en Kai. "Alright, let's go kill that boy, and get out of here" knikte hij.

Screenshot_2016-09-12-15-53-42-1.png 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 10/01/2016 09:52 AM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 10/01/2016 11:50 AM

Kai keek naar Alexis en hij kon haar gedachtes gewoon doorspoelen in die van hem. Als hij dat niet zou horen zou hij denken dat het ook gewoon echt was.  Gelukkig was dat gewoon niet het geval. Hij hoorde de sleutels in de handen van Stefano vallen en wanneer hij een deur dicht hoorde gaan begon Stefan de sloten los de halen. En wanneer hij eenaald vrij was en uit de cel voelde hij de magie terug zijn lichaam in vloeien. Hij liep dan ook met een korte blik aandacht Stefan en Suzy meteen door naar de deur.

Suzy keek naar Alexis en ze zou zo kunnen geloven dat het echt was. Gelukkig verliep het allemaal super soepel zonder problemen en waren ze al vlug weer vrij. Wanneer iedereen vrij was zag ze Kai naar de deur toe en wanneer hij die vasthield zag ze een groep mannen door de andere deur heen lopen. Waarop ze alleen maar naar Stefano kon kijken.

3559f69e0e56880c8a7aa811e5453223.jpg 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 10/01/2016 12:41 PM

Alexus was mee gegaan met James, hopelijk kwamen  de andere haar snel halen want dit was echt vies gewoon. Ze werd tegen ze muur aangeduwd en voelde zijn lippen. Ze moest mee doen, maar het was zo erg. Haar vrienden mochten hier echt dankbaar voor zijn. 

Stefan liep door de gang en luisterde  waar de 2 hartslagen vandaan kwamen. Bij een deur bleef hij staan. "In here I think" fluisterde hij en knikte richting een deur. "On three. Kai, you get Alexis, Suzy and I will get James and kill him" zei Stefan en telde toen tot 3. "One, two, three..." zei hij en op de 3 trapte hij de deur in.

 stefan_salvatore_dark_blue_vneck.jpg

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 10/01/2016 12:42 PM.

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Skullet on 10/01/2016 01:41 PM

Kai keek op naar Stefan en knikte uiteindelijk. ''Good, let's get her out of here.'' fluisterde hij. De gedachtes van Alexis drongen nog altijd doorheen zijn hoofd en wanneer Stefan de deur ingetrap had keek hij achterom waar hij een groep mannen zag. Kort haald hij zijn hand uit waardoor ze allemaal langzaam in de fik vliegen en levend begonnen te verbranden. Vervolgens stapt hij achter Stefan aan naar binnen toe. Hij kon het verschrikte hoofd zien van James. ''Never trust someone who is befriended with vampires and a witch.'' mompelde Kai onder zijn adem terwijl hij richting de twee liep.

Suzy keek naar de mannen die in vuur en vlam vlogen en knikte even dankbaar naar Kai en stapte vervolgens de twee jongens achterna.  Kai was naar Alexis toe gelopen en James had haar dan ook losgelaten. Suzy kon net bij zijn nek komen voordat hij de deur uitstapte en drukte haar nagels in zijn nek zodat hij meteen pijn kon voelen. ''I told you we would get out of here. And if we did, you wouldn't be left alive.'' siste ze.

nnyui.jpg

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply Edited on 10/01/2016 03:53 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  98  |  99  |  100  |  101  |  102  ...  116  |  »  |  Last

« Back to forum