TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  116  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

Nemesis

22, female

Level 17

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 06/25/2016 10:51 PM

"Well I thought I wouldn't survive it with Stefan and Katherine. Somethings we're so painful, It was the worst pain I had ever felt in my life"  zei Alexis en nam een slok van haar  mok. "And I felt so bad for you, that I screamed and that you had to see me. I was scared that  you would see mee die"  zuchte ze. "I felt  so bad about  it"  zei ze zachtjes en keek toen naar de film. Nu gingen ze de arena in en gaat de  actie pas  beginnen.

504650844.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 06/25/2016 10:52 PM.

Skullet

23, female

Level 28

from Skullet on 06/26/2016 09:16 AM

Kai zag misschien niks op dit moment maar horen lukte nog wel. Alle geluiden van de film hoorde hij en de stem van Alexis ook. ''You shouldn't feel bad for me tho. You were the person going through all the pain. It wasn't fun to see, but if you got killed because of them Katherine would die. Stefan would live until his humanity got back on so he could suffer forever about the big mistake he made.'' zei hij op een zachtte toon en opende zijn ogen weer om naar de film te kijken.

Suzy
*Slaapt*

xdfgh.png

''Lex malla, lex nulla''

Nemesis

22, female

Level 17

from Nemesis on 06/26/2016 10:22 AM

Tsje

De volgende ochtend keek Alexis te vreden naar het huis. Na de dilm was afgelopen en Kai in slaap gevallen was had  ze het hele huis versierd. Van binnen en  buite. Buiten staat  altijd de grootste kerstboom, en binnen een normalen. Overal hingen ook lichtjes  en alles. Ze was dood op maar het was het waard. Ze is ook al de hele tijd  bezig met het kerstontbijt. De tafel was   al helemaal gedekt, en de laatste dingen zouden zo klaar zijn. Elk jaar deed ze dit weer en keek ze er naar uit. Al zal het dit jaar wel wat anders zijn zonder Stefan. Ze zal hem zo wel wat bloed gaan brengen.

Screenshot_2016-06-15-19-23-58-1.png 

Reply Edited on 06/26/2016 10:22 AM.

Skullet

23, female

Level 28

from Skullet on 06/26/2016 11:12 AM

Suzy voelde hoe de zon in haar gezicht scheen doorheen het gordijn waar ze meteen onder de dekens kroop. Een grinnik vulde de ruimte die haar bekend voorkwam. Toen pas drong het tot haar door wat er gisteren allemaal gebeurd was. ''You did it on purpose didn't you.'' grijnsde ze onder de dekens en liet zich vervolgens vloeiend het bed uit glijden terwijl ze Bonnie aan keek. Het water van de douche  hoorde ze lopen. ''You've slept for a long time, it was time for you to wake up.'' glimlachde ze.

Wanneer Kai uit zijn slaap ontwaakte merkte hij al gauw dat er niemand naast hem lag. Zijn ogen had hij geopened en begon de slaap eruit te wrijven terwijl hij langzaam omhoog was gekomen uit het bed. De geur van eten drong tot hem binnen waarop hij de slaapkamer uit begon te lopen naar beneden toe waar hij Alexis in de keuken zag waarop hij toch glimlachde. ''I could guess you would've been the party animal.'' grinnikte hij en keek het huis even kort rond.

tumblr_o6wzp0LaKK1ujp572o1_500.jpg

''Lex malla, lex nulla''

Nemesis

22, female

Level 17

from Nemesis on 06/26/2016 11:42 AM

Alexis draaide zich om en glimlachde. Ze liep op Kai af en gaf hem een kus. "Merry Christmas babe"  glimlachde ze. Voor hem is dit de eerste kerst in jaren die hij weer mee maakt. "I told you christmas here is a big thing"  lachde ze. "But I'm not ready yet, I still have to put on my traditional dress, and the food isn't totally  done yet either" lachde ze en snelde naar boven waar  ze haar jurk uit de last trok en hem aan probeerde te krijgen. "Nooo!" Zei ze. De jurk paste niet vanwegen haar buik, maar het is traditie, deze jurk  draagt ze élke kerst.

12751179_1051344048255066_2038783817_n.jpg 

Reply Edited on 06/26/2016 11:44 AM.

Skullet

23, female

Level 28

from Skullet on 06/26/2016 11:55 AM

Kai grinnikte even kort en beantwoorde de kus. ''You too.'' glimlachde hij en streelde kort een lok van haar haren uit haar gezicht. ''Yea well, I noticed it's a big thing.'' glimlachde hij en keek even rond. ''Alright, then go do that.'' knikte hij en zag haar verdwijnen weer de trappen op omhoog. Hij zelf had het huis rond gekeken totdat hij de stem van Alexis hoorde waarop hij kort met zijn hoofdschudde. Het was te verwachten dat de traditionele jurk niet zou passen. Hij stapte voorzichtig de trap omhoog en bleef in de deur opening staan. ''I could help you, but it maybe won't fit when that stomach is gone.'' zei hij en keek haar even kort aan.

Suzy had zich naar haar kast toe bewogen en haalde een set kleding tevoorschijn. ''Well go get ready, because it's christmas.'' grijnsde ze en keek naar Bonnie die haar handen op haar heupen had. ''And I don't want you drinking some weird alcoholic drink that will mean you're going to kill yourself the day before christmas. Alright thank you.'knikte Suzy en had zich even vlug omgekleed.

xrdtgvuh.png

''Lex malla, lex nulla''

Nemesis

22, female

Level 17

from Nemesis on 06/26/2016 12:14 PM

"No you know what, It's okay. It's part of this" zuchtte ze en pakte wat anders. "I'll go ahead and hit the shops afther breakfast to get a dress for dinner tonight" zei ze en keek naar Kai. "I can't wait to give you my present. I really hope you like it, it's something special, I'll tell you that" glimlachde ze en gaf hem een kus. "Tonight we're having a huge dinner with everyone at the campus. I mean, nobody is there for the hollidays, because everyone is with family, so we have all the space" glimlachde ze. "And I'm taking you with me, wether they like it or not" zei ze vervolgens. 
Screenshot_2016-06-15-16-32-16-1.png

Reply Edited on 06/26/2016 12:15 PM.

Skullet

23, female

Level 28

from Skullet on 06/26/2016 12:37 PM

Kai bleef haar aankijken en knikte uiteindelijk. ''Alright, if that's what you want.'' zei hij en streelde langs haar arm heen. ''I'll be wondering what it is.'' glimlachde hij. ''I wanna warn you by the way. If you go inside the cave where I trapped Stefan and Katherine you are trapped too. Well not you precisly. It traps magical creatures/human beings. You may be human but the babies you're carrying aren't. You had to know.'' zei hij nadat zij zelf helemaal was uit gesproken.

Suzy had zich al helemaal klaar gemaakt en ondertussen had ze ook een korte douche genomen. Gewoon om  alle viezigheid van zich af te krijgen. Haar ogen had ze weer gesloten terwijl ze wachtte tot de anderen klaar waren. ''When you all are ready tell me because I will probably pass out because of tiredness.''

9a3852d101eb86bb8728b921c4c744ea.jpg

''Lex malla, lex nulla''

Nemesis

22, female

Level 17

from Nemesis on 06/26/2016 12:50 PM

"I'll stay before the border, so I can get out" knikte Alexis. "I'm only giving Stefan my blood since we have to keep him alive, Katherine can die in that cave, I really don't care about her. I wish she was dead the last time, and stayed dead" zei Alexis. "Anyways, I'm not going to let them ruin christmas for me" knikte Alexis. "Alright but I'm going to finish breakfast, because Suzy, Bonnie and Elena can be here any minut. I asked them to come have breakfast with us. We'll see the others later, and it would be a bit sad to just have breakfast with Damon. I mean, then he's all alone" zei ze. 

Skullet

23, female

Level 28

from Skullet on 06/26/2016 01:47 PM

Kai keek haar even kort aan. ''It may be Stefan, but he still has no humanity. Just be prepared for everything when you go okay?'' mompelde hij and en knikte uiteindelijk op wat ze zei. ''All good, I'll be walking around the house. If you want me to do anything just tell me.'' zei hij en glimlachde even kort.

Suzy kon de lach horen van Elena en Bonnie in koor waarop zij zelf alleen maar grinnikte. ''Yea well sorry, you both take a while to get ready.'' grapte ze en trok haar schoenen alvast aan terwijl ze omhoog kwam van de stoel en trok een blouse aan aangezien het niet super koud was. ''Let's go.' hoorde ze Bonnie zeggen en zo stapten ze weg van het gebouw waar ze hier en daar wat mensen zag lopen. Ze stapten in de auto en Suzy ging op de achterbank liggen. ''Wake me if I fall asleep.'' grinnikte ze en keek via de spiegels naar Bonnie en Elena.

xdfcghbj.jpg

''Lex malla, lex nulla''

First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  116  |  »  |  Last

« Back to forum