So.. I just broke up with my boyfriend

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


PerfectDark...
Deleted user

So.. I just broke up with my boyfriend

from PerfectDarkness on 05/23/2015 08:45 PM

Ja.. het is beter zo en ik dacht dat ik me kut ging voelen, maar het lucht eigenlijk alleen maar op..

Reply

TattooedHeart.

25, female

  Level 14

Posts: 645

Re: So.. I just broke up with my boyfriend

from TattooedHeart. on 05/23/2015 08:46 PM

Als je zelf zegt en denkt dat het beter zo is dan is het misschien goed, aangezien het ook oplucht. Uit elkaar gaan is natuurlijk nooit leuk. 

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Reply

PerfectDark...
Deleted user

Re: So.. I just broke up with my boyfriend

from PerfectDarkness on 05/23/2015 08:49 PM

Als je zelf zegt en denkt dat het beter zo is dan is het misschien goed, aangezien het ook oplucht. Uit elkaar gaan is natuurlijk nooit leuk.

Nee inderdaad, ik voelde me alleen verplicht en wilde liever niet met hem afspreken.. Ik dacht dat ik alles wel samen kon combineren, een vriendje, school, mijn vriendinnen en dan ook nog mezelf leren accepteren, maar het ging gewoon niet en ik denk dat mijn gevoelens ook gewoon over zijn nu..

Reply

TattooedHeart.

25, female

  Level 14

Posts: 645

Re: So.. I just broke up with my boyfriend

from TattooedHeart. on 05/23/2015 08:51 PM

Nee inderdaad, ik voelde me alleen verplicht en wilde liever niet met hem afspreken.. Ik dacht dat ik alles wel samen kon combineren, een vriendje, school, mijn vriendinnen en dan ook nog mezelf leren accepteren, maar het ging gewoon niet en ik denk dat mijn gevoelens ook gewoon over zijn nu..

Als je je verplicht voelt en liever ook niet afspreekt met hem, dan denk ik wel dat de gevoelens inderdaad over zijn. Ik heb nu ook een vriend en merk ook dat het heel moeilijk is om alles te combineren. Maar als je denkt dat je gevoelens over zijn, moet je ook niet verder gaan want dan ben je ook niet gelukkig in een relatie denk ik. 

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Reply

PerfectDark...
Deleted user

Re: So.. I just broke up with my boyfriend

from PerfectDarkness on 05/23/2015 08:54 PM

Als je je verplicht voelt en liever ook niet afspreekt met hem, dan denk ik wel dat de gevoelens inderdaad over zijn. Ik heb nu ook een vriend en merk ook dat het heel moeilijk is om alles te combineren. Maar als je denkt dat je gevoelens over zijn, moet je ook niet verder gaan want dan ben je ook niet gelukkig in een relatie denk ik.

Ja inderdaad. Ook werd hij gister zonder enige reden heel boos op me en begon te dreigen en tussen mij en mijn vader gaat het de laatste tijd ook niet goed en die dreigt ook altijd dus ja.. Toen besefte ik echt dat ik dit niet meer wilde..

Reply

TattooedHeart.

25, female

  Level 14

Posts: 645

Re: So.. I just broke up with my boyfriend

from TattooedHeart. on 05/23/2015 09:07 PM

Misschien is het dan wel goed dat je het uitgemaakt hebt. Als ze beginnen dreigen, is dat nooit goed. 

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Reply

« Back to forum