Verveel tips

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Verveel tips

from Abrikoosje on 11/12/2016 09:25 PM

Weten jullie nog tips om vervelen tegen te gaan? Ik verveel me namelijk best wel, dus als je tips hebt laat het zeker hier even achter dat zou ik erg fijn vinden :)

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Verveel tips

from Manonnn96 on 11/13/2016 11:54 AM

Oh ik wou dat ik tijd had om me te vervelen haha!

Als ik een keertje tijd heb om iets anders te doen dan huiswerk dan ga ik het liefst: lezen, simsen, cities skylines spelen, rollercoaster tycoon spelen, netflixen, hardlopen, verhaal schrijven (voor op Wattpad) of iets anders creatiefs. Ik weet niet of je zelf van schrijven houdt? Maar dan is Wattpad wel echt een aanrader! Je kan dan aan een project beginnen wat best veel tijd kost, dus je hoeft je dan nooit echt te vervelen.

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Verveel tips

from Abrikoosje on 11/13/2016 02:09 PM

Oh ik wou dat ik tijd had om me te vervelen haha! Als ik een keertje tijd heb om iets anders te doen dan huiswerk dan ga ik het liefst: lezen, simsen, cities skylines spelen, rollercoaster tycoon spelen, netflixen, hardlopen, verhaal schrijven (voor op Wattpad) of iets anders creatiefs. Ik weet niet of je zelf van schrijven houdt? Maar dan is Wattpad wel echt een aanrader! Je kan dan aan een project beginnen wat best veel tijd kost, dus je hoeft je dan nooit echt te vervelen.

Je hebt vast wel een keer tijd om je te vervelen, gelukkig doe ik dat nu niet. Bedankt voor je tips!!

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Verveel tips

from Manonnn96 on 11/13/2016 04:35 PM

Je hebt vast wel een keer tijd om je te vervelen, gelukkig doe ik dat nu niet. Bedankt voor je tips!!

Graag gedaan :)

Reply

Jarissax

23, female

  Level 12

Hello Blog

Posts: 634

Re: Verveel tips

from Jarissax on 11/14/2016 10:07 PM

Aaahh! Hier ga ik een Helloblog voor maken ghehe. Thanks voor het ideeetje ^.^ Ik zal hem binnekort wel online zetten vol met tips tegen verveling.

Reply

« Back to forum