Fantasia is ... done?!

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Beertje7

25, female

  Level 14

Posts: 2837

Fantasia is ... done?!

from Beertje7 on 11/28/2016 01:59 PM

Wow ik kan het niet geloven...
Vier boeken lang mocht ik me uitleven op mijn eigen manier, en nu is het ... afgelopen?! Zovele jaren werk, zovele uren staan fantaseren, om uiteindelijk te eindigen met slechts enkele woordjes...

Ik moet toegeven dat ik me -nu al- ergens leeg vanbinnen voel, en het gevoel heb dat ik helemaal nog niet klaar ben met mijn 'the Fantasia series'! Hebben jullie dat ook, wanneer jullie een boek (of vier ) afgeschreven hebben?!

Mochten jullie interesse hebben, dit is mijn wattpadaccount: https://www.wattpad.com/user/x_Dreamslove_x

The_Fantasia_Series.jpg
 

Chrisje.jpg

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Fantasia is ... done?!

from Sophie on 11/28/2016 04:09 PM

Leuk! Ik zal een kijke gaan nemen. Als je het gevoel hebt dat je niet klaar bent met schrijven houdt niemand je tegen om nog een deel te schrijven (:

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Fantasia is ... done?!

from Manonnn96 on 11/28/2016 04:27 PM

Wauw! Mooie prestatie! Ik zal binnenkort weer eens kijken op je account :)

Reply

EssieLovesYou

26, female

  Level 14

Posts: 1733

Re: Fantasia is ... done?!

from EssieLovesYou on 11/29/2016 02:32 PM

Ik zal binnenkort eens gaan kijken :)
Maar als je denkt dat je nog niet klaar bent, dan schrijf je toch gewoon nog een deel?  

spreuk.png

Reply

Beertje7

25, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Fantasia is ... done?!

from Beertje7 on 12/02/2016 11:16 AM

Hooh dankjewel dames  

Er gaat geen deel 5 komen, omdat ik dit einde eigenlijk héél goed vind Misschien dat ik ooit, als het eenzame gevoel blijft opsteken, het verhaal eens schrijf vanuit de positie van de tegenstander (de slechterik dus ) maar dat is helemaal nog niet zeker  

Chrisje.jpg

Reply

« Back to forum