Titel verzinnen

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Titel verzinnen

from Manonnn96 on 01/06/2017 02:26 PM

Ik probeer een titel te verzinnen voor mijn nieuwe boek, maar vind het erg lastig... Misschien dat een van jullie ideeën heeft?

Het boek is in het Engels, dus ik wil graag een engelse titel. Het gaat over een goodguy en een goodgirl die al een paar jaar een relatie hebben. Maar als ze van High School naar college gaan veranderd de goodgirl in een badgirl dóór de goodguy. Beetje vaag uitgelegd, maar kan het niet beter beschrijven zonder teveel te verklappen.

Alle suggesties zijn welkom!

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: Titel verzinnen

from ide11 on 01/06/2017 06:37 PM

Good girls can be bad girls?

Ik bedenk maar wat hoor  

Reply

Beertje7

25, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Titel verzinnen

from Beertje7 on 01/06/2017 09:51 PM

Changeable
 
Omdat ze kan veranderen van een goodgirl naar een badgirl?
Hahaha slaat nergens op, maar ik zal er nog eens over nadenken  

Chrisje.jpg

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Titel verzinnen

from Sophie on 01/14/2017 12:18 AM

Ik weet niet of je al een titel hebt, maar zo niet: Misschien een motief in het verhaal? Is er iets meerdere keren terugkomt in het verhaal, iets met een (kleine) betekenis? 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Xandeesman
Deleted user

Re: Titel verzinnen

from Xandeesman on 02/05/2017 09:26 AM

Ik weet niet of je onder tussen al een titel hebt, maar als je naar een lange titel zocht kan je iets als: I didn't change I grew up, of I grew up, The good and the bad, gebruiken.

Maar als je naar iets korters zoekt: The Change, She bad, Try

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Titel verzinnen

from Manonnn96 on 02/12/2017 01:04 PM

Bedankt voor jullie reacties! Ik kan er wel wat mee :)

Reply

« Back to forum