Meer met modellen doen

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Shorsep

28, female

  Level 14

Posts: 356

Meer met modellen doen

from Shorsep on 06/13/2015 02:06 PM

De site heet HelloModel en het enige wat (ik zie wat) er mee te maken is zijn de 'modellen' die spelen, de leden.

Is het niet een idee om meer iets met mode bezig te zijn, of modellen, weet ik veel. Iemand die een beetje verstand van mode heeft en ieder seizoen iets wil schrijven over de innies en outies. (not me, ik ben absoluut niet van mode, maar het is een idee)

Want wat is eigenlijk het doelgroep van deze site?  


Reply

lea.000
Deleted user

Re: Meer met modellen doen

from lea.000 on 06/13/2015 03:12 PM

leuk idee!

en kun je ook een decor maken ofzo? op GSM kon ik er al een jaar of langer niet in... en misschien poppetjes maken waar je dan kleding voor kan kopen met je starcoins??

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Meer met modellen doen

from Sophie on 06/17/2015 05:52 PM

De doelgroep is denk ik gewoon degenen die van gSm komen hahaha, ik zie wel dat het hier verschilt van 12 tot 21

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Meer met modellen doen

from EternalLove on 06/17/2015 05:56 PM

De doelgroep is denk ik gewoon degenen die van gSm komen hahaha, ik zie wel dat het hier verschilt van 12 tot 21

Kleine verbetering, de gezellige mensen van gSm. :p Ik zat tot vandaag nog in die fb-groep op gSm, maar daar is het soms echt alles behalve gezellig.

Reply

catsloves

23, female

  Level 10

Posts: 396

Re: Meer met modellen doen

from catsloves on 06/17/2015 06:42 PM

Maar dat kost waarschijnlijk geld
iets als een decor dan 

Reply Edited on 06/17/2015 06:42 PM.

« Back to forum