ugh, morgen weer school!

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


lea.000
Deleted user

Re: ugh, morgen weer school!

from lea.000 on 06/28/2015 07:44 PM

Komop, nog een paar dagen en dan ben je ervan af. Je hebt al een heel schooljaar doorstaan ;)

pfff, dat is wel waar....

haha, ja snap ik, presenteren is verschrikkelijk. Dat van die uren had ik vorige week en dan deze week. Van die kleine uurtjes school en niks doen behalve aanwezig zijn haha. Nou ja, behalve donderdag. Dan moet ik presenteren, maar vorige week totaal niks gedaan.

ja, het is idd meer aanwezig zijnn, we doen wel wat, maar niet veel en ook niet echt van harte  

Reply

EssieLovesYou

26, female

  Level 14

Posts: 1733

Re: ugh, morgen weer school!

from EssieLovesYou on 06/28/2015 07:42 PM

haha, ja snap ik, presenteren is verschrikkelijk.
Dat van die uren had ik vorige week en dan deze week. Van die kleine uurtjes school en niks doen behalve aanwezig zijn haha. 
Nou ja, behalve donderdag. Dan moet ik presenteren, maar vorige week totaal niks gedaan.
 

spreuk.png

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: ugh, morgen weer school!

from EternalLove on 06/28/2015 07:40 PM

Komop, nog een paar dagen en dan ben je ervan af. Je hebt al een heel schooljaar doorstaan ;)

Reply

lea.000
Deleted user

Re: ugh, morgen weer school!

from lea.000 on 06/28/2015 07:37 PM

Ik ben nu 3 dagen vrij en dan moet ik donderdag van 10.00 tot 10.30 een presentatie geven. En dan heb ik vakantie. Dat van jou is iets beter haha Zullen we ruilen? :p

ik moet nog ongeveer 1,5 weken zoals nu (dat van 1 of 2 uurtjes naar school en dan uit zijn)
en ik ruil liever niet, niet vanwege je tijden, maar ik HAAT presenteren.... 

Reply

EssieLovesYou

26, female

  Level 14

Posts: 1733

Re: ugh, morgen weer school!

from EssieLovesYou on 06/28/2015 07:29 PM

Ik ben nu 3 dagen vrij en dan moet ik donderdag van 10.00 tot 10.30 een presentatie geven. En dan heb ik vakantie.
Dat van jou is iets beter haha Zullen we ruilen? :p
 

spreuk.png

Reply

lea.000
Deleted user

ugh, morgen weer school!

from lea.000 on 06/28/2015 07:27 PM

ik hoef maar 1 uurtje, maar toch.... en dat uur begint ook pas om 11:05

kmoest ff mijn ergenis kwijt mensjes......... 

Reply

« Back to forum