Er is een knop omgegaan

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


LockonStratos
Deleted user

Re: Er is een knop omgegaan

from LockonStratos on 07/06/2015 06:48 PM

Hmmm kijk uit he. Ik herken dit zelf ook veel, en achteraf bleek ik soms zoveel woede gehad te hebben naar de wereld dat die knop die omging mn hersenen waren die een fuck you naar de wereld hadden uitgezonden aka al mn emoties onderdrukt hadden xD.

Interpunctie. 

Reply

ladyflower

-, female

  Level 15

Posts: 3387

Re: Er is een knop omgegaan

from ladyflower on 07/05/2015 04:54 PM

En je mag ook trots zijn, meer mensen zouden zichzelf moeten zijn.

Keep running 'till the better days.

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Er is een knop omgegaan

from Anelore33 on 07/05/2015 04:49 PM

That's the power, girl! 
Je moet je inderdaad niks aantrekken van andere mensen want jij bent op jouw manier perfect. 

Reply

PerfectDark...
Deleted user

Er is een knop omgegaan

from PerfectDarkness on 07/05/2015 04:47 PM

Gewoon zomaar, uit het niks.
Het maakt me niet uit wat mensen van me vinden, of ik goed kan zingen of niet, of ik dik, lelijk, een mislukkeling ben. Het maakt me gewoon niet meer uit, meningen van andere gaan mijn emoties niet meer beïnvloeden.
Het allerbelangrijkste nu is dat ik mezelf accepteer, ik ga me niet meer drukmaken omdat mijn buik niet plat is, mijn benen niet dun genoeg of omdat ik een puistje heb. Ik huil mezelf niet meer in slaap omdat ik mezelf haat. Ik beschadig mezelf niet meer als het even tegenzit. Ik voel mezelf niet meer alleen als er even niemand reageert op mijn berichtjes.
En misschien krijg ik later wel een terugval, ik weet het niet, maar op dit moment ben ik trots op mezelf, want ik heb het idee dat ik eindelijk mezelf mag zijn van mezelf.

 

Reply

« Back to forum