Ik vind 't grappig als mensen klagen over de verdiepen op school

1  |  2  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


EternalLove
Gelöschter Benutzer

Re: Ik vind 't grappig als mensen klagen over de verdiepen op school

von EternalLove am 28.08.2015 03:46

Awhh, lijkt me echt pijnlijk om van de trap te vallen..

Ik heb 't al meermaals gehad en dat deed geen pijn, maar die val was echt een hel
Was bewusteloos en blijkbaar lag ik met mijn ogen wijf opengesperd te schreeuwen en te tieren (wist ik zelf niet, trolololol ) Daarna ben ik nog een keer flauwgevallen HAAHAH Mijn dokter dacht dat ik een eplipsieaanval had 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: Ik vind 't grappig als mensen klagen over de verdiepen op school

von Anelore33 am 28.08.2015 03:05

Awhh, lijkt me echt pijnlijk om van de trap te vallen..

Antworten

EternalLove
Gelöschter Benutzer

Re: Ik vind 't grappig als mensen klagen over de verdiepen op school

von EternalLove am 28.08.2015 09:19

In principe heb ik niks tegen traplopen behalve dat tijdens de leswissels daar altijd zoveel kinderen oplopen en je er dan bijna afvalt..

Bij ons was er vorig jaar iemand uit mijn klas van de trap geduwd. Net voordat de bel gingen kwamen er mensen 't lokaal binnen om te waarschuwen dat je niet langs die trap mocht, stonden daar mensen en zo zodat je toch niet die trap zou gebruiken (jongen was bewusteloos, moest afgevoerd worden naar 't ziekenhuis had letsels blablabla). DUS IEDEREEN MOEST LANGS DE ANDERE TRAP (we hebben 3 trappen, 2 die tot het 4e verdiep gaan & 1 die tot de bijkant behoort, maar die wordt AMPER gebruikt, was echt veel te veel volk)

En wat maanden daarna viel er een idioot uit mijn klas weer van de trap, maar dat was vanzelf.
Die idioot was ik
Maar door mijn menischusscheur die ik toen had opgelopen mocht  ik wel een maand geen LO doen  

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: Ik vind 't grappig als mensen klagen over de verdiepen op school

von Anelore33 am 27.08.2015 10:58

Mijn school heeft gewoon 2 verdiepingen (Wat volgens mij heel normaal is?) Ik vind het ook wel lekker knus zo, om niet zoveel trappen op te lopen x)

Inderdaad, dat is normaal. Niet heel veel scholen zijn erg hoog gebouw maar mijn vorige school (middenschool) die was wel erg hoog dus tja.. :)

In principe heb ik niks tegen traplopen behalve dat tijdens de leswissels daar altijd zoveel kinderen oplopen en je er dan bijna afvalt.. 

Antworten

frouke
Gelöschter Benutzer

Re: Ik vind 't grappig als mensen klagen over de verdiepen op school

von frouke am 27.08.2015 10:52

Mijn school heeft gewoon 2 verdiepingen (Wat volgens mij heel normaal is?)
Ik vind het ook wel lekker knus zo, om niet zoveel trappen op te lopen x)

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: Ik vind 't grappig als mensen klagen over de verdiepen op school

von Anelore33 am 27.08.2015 09:23

Dat is waar. Op het einde van het schooljaar liep ik de treden op naar het lokaal van fysica en Frans en chemie Maar niet heus (Nee maar serieus, ik had meer les op het 3e en 4e verdiep en op't einde van het schooljaar kon ik het best gemakkelijk doen en ik had ooit eens studie van mijn crush en daarna was ik van het 1e naar het 4e verdiep gerend HAHAHAHAH)

Zie je, het helpt dus ;)

Antworten

EternalLove
Gelöschter Benutzer

Re: Ik vind 't grappig als mensen klagen over de verdiepen op school

von EternalLove am 27.08.2015 08:31

pfoe.....daar krijg je wel je conditie van... p.s. hoelang duren jou lesuren?!

Zeg wel, haah

En 50 minuten :p Tijdens het voorlopig rooster zat ik elke dag (op woensdag na, toen was het maar van 8:25 - 11:10 ) tot 16:10 op school 

Antworten

lea.000
Gelöschter Benutzer

Re: Ik vind 't grappig als mensen klagen over de verdiepen op school

von lea.000 am 27.08.2015 08:22

Maar mijn voorlopig rooster van vorig jaar was echt een HEL op maandag eerste uur: dispensatie tweede uur: 4e (88 treden bergop) derde uur: 1e (66 treden bergaf) pauze (22 treden bergaf) vierde uur: gelijkvloers (0 treden yes) vijfde uur: 4e (88 treden bergop) middagpauze (88 treden bergaf) zesde uur: 3e (66 treden bergop) zevende uur: 3e (0 treden yes) achtste uur: gelijkvloers (66 treden bergaf)

pfoe.....daar krijg je wel je conditie van...

p.s. hoelang duren jou lesuren?! 

Antworten

EternalLove
Gelöschter Benutzer

Re: Ik vind 't grappig als mensen klagen over de verdiepen op school

von EternalLove am 27.08.2015 08:02

Ach , is goed voor je conditie ;)

Dat is waar. Op het einde van het schooljaar liep ik de treden op naar het lokaal van fysica en Frans en chemie


Maar niet heus (Nee maar serieus, ik had meer les op het 3e en 4e verdiep en op't einde van het schooljaar kon ik het best gemakkelijk doen en ik had ooit eens studie van mijn crush en daarna was ik van het 1e naar het 4e verdiep gerend HAHAHAHAH) 

Antworten

Anelore33

23, Weiblich

  Level 17

Beiträge: 6168

Re: Ik vind 't grappig als mensen klagen over de verdiepen op school

von Anelore33 am 27.08.2015 08:00

Ach , is goed voor je conditie ;)
 

Antworten
1  |  2  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum