Ik ben zo grappig :')

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


frouke
Deleted user

Ik ben zo grappig :')

from frouke on 09/07/2015 09:18 PM

Op school zei ik vandaag toen ik gym had: "Mr. Manuel is the manual to gym!" (manuel en manual klinkt hetzelfde, snappie?) (Niemand vond die grap grappig btw Maar ik lach meestal al op mijn eigen grappen, dus dan hoeven andere mensen het al niet meer te doen )

 En thuis hebben we wat last van mieren, toen zei mijn moeder tegen mij: " Ik ga die mieren zo opzuigen met de stofzuiger. Meer kan ik ook niet doen" in het plat. Waar ik vandaan kom als ze plat doen 'proaten' klinkt het woordje 'meer' heel erg veel op 'mier' dus ik, die nooit plat praat, begon toen te lachen en zei "MIER kan ik ook niet doen" 

 

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik ben zo grappig :')

from EternalLove on 09/07/2015 09:23 PM

HAHAHAHAHAH HERKENBAAR
Ik zeg ook altijd mega random antwoorden We stonden zo ooit eens aan een paal waarop de brandweerdingen uitgelegd staan en zo'n vriendin "Ja, wat is het eerste wat je gaat doen als het brandt?"
Ik mega droog "VH FUCKEN NATUURLIJK"

Maar eigenlijk verwerk ik elke zin tot iets dubbelzinnigs. Altijd grappig bij een vriendin omdat ze er gek van wordt Zo waren ik en een vriendin vandaag bezig over een gat en vroegen we aan die vriendin "Heb jij ook een gat tussen je billen?"
En toen zo mijn andere vriendin "Nee, ik heb er een tussen mijn lippen"
Zeiden de andere vriendinnen "GAST EDWINA EN JANNE DOE KEER NORMAAL"
En wij toen weer van "maar we hadden het over onze mond, stop toch keer met zo dubbelzinnig te denken"  

Reply

frouke
Deleted user

Re: Ik ben zo grappig :')

from frouke on 09/07/2015 09:34 PM

HAHAHAHAHAH HERKENBAAR Ik zeg ook altijd mega random antwoorden We stonden zo ooit eens aan een paal waarop de brandweerdingen uitgelegd staan en zo'n vriendin "Ja, wat is het eerste wat je gaat doen als het brandt?" Ik mega droog "VH FUCKEN NATUURLIJK" Maar eigenlijk verwerk ik elke zin tot iets dubbelzinnigs. Altijd grappig bij een vriendin omdat ze er gek van wordt Zo waren ik en een vriendin vandaag bezig over een gat en vroegen we aan die vriendin "Heb jij ook een gat tussen je billen?" En toen zo mijn andere vriendin "Nee, ik heb er een tussen mijn lippen" Zeiden de andere vriendinnen "GAST EDWINA EN JANNE DOE KEER NORMAAL" En wij toen weer van "maar we hadden het over onze mond, stop toch keer met zo dubbelzinnig te denken"

HAHAHAHA
Al mijn vriendinnen hebben eigenlijk allemaal een andere soort humor, en ik ben de enige die alle grapjes van die ze allemaal snapt (Het is soms een moeilijk werkje) En dan heb je mij hier met de Europeese humor (die sommige niet snappen HAHA) 

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik ben zo grappig :')

from EternalLove on 09/07/2015 09:41 PM

HAHAHAHA Al mijn vriendinnen hebben eigenlijk allemaal een andere soort humor, en ik ben de enige die alle grapjes van die ze allemaal snapt (Het is soms een moeilijk werkje) En dan heb je mij hier met de Europeese humor (die sommige niet snappen HAHA)

HAHAHAHA AAWH ik ben blij dat ik  & m'n beste vriendin dezelfde humor hebben
Halen we altijd tijdens 't eten onze seksgrapjes boven
VAARWEL EETLUST VAN AL DE REST
Dan beginnen ze altijd de tegels van het plafond te tellen  

Reply

frouke
Deleted user

Re: Ik ben zo grappig :')

from frouke on 09/07/2015 09:55 PM

HAHAHAHA AAWH ik ben blij dat ik & m'n beste vriendin dezelfde humor hebben Halen we altijd tijdens 't eten onze seksgrapjes boven VAARWEL EETLUST VAN AL DE REST Dan beginnen ze altijd de tegels van het plafond te tellen

HAHAHA
Al mijn vriendinnen doen dan altijd alsof ze me niet kennen.
Stiekem zitten ze te bidden dat er wat jongens komen die met mij willen lachen en dat ik hun met rust laat met al die grapjes
(want de jongens snappen bijna al mijn grapjes x) )

Reply Edited on 09/07/2015 09:55 PM.

EternalLove
Deleted user

Re: Ik ben zo grappig :')

from EternalLove on 09/07/2015 10:01 PM

HAHAHA Al mijn vriendinnen doen dan altijd alsof ze me niet kennen. Stiekem zitten ze te bidden dat er wat jongens komen die met mij willen lachen en dat ik hun met rust laat met al die grapjes (want de jongens snappen bijna al mijn grapjes x) )

HAHAHAHA HIGH FIVE
vanaag zat er zo'n meisje uit m'n klas naast ons
wss dacht ddie van "wtf" 

Reply

frouke
Deleted user

Re: Ik ben zo grappig :')

from frouke on 09/08/2015 01:11 AM

HAHAHAHA HIGH FIVE vanaag zat er zo'n meisje uit m'n klas naast ons wss dacht ddie van "wtf"

LOLOLOL

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Ik ben zo grappig :')

from Anelore33 on 09/08/2015 07:10 PM

Jullie hebben beide heel droge humor ;)

Reply

« Back to forum