Tampons gebruiken...

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


lea.000
Deleted user

Tampons gebruiken...

from lea.000 on 11/24/2015 04:52 PM

ik ben nu iets van 4/5 keer ongesteld geweest en heb altijd maandverband gebruikt, maar het zal ook wel eens gebeuren dat ik ondertussen een keer sport heb op school (zoals morgen..) en als je een vol maandverbandje hebt en je bent op school of ergens anders is het niet echt fijn...en ik ben een beetje aan het nadenken om tampons te gaan gebruiken (volgens mij zitten daar aardig wat voordelen aan!) maar het enige probleem is dat ik het niet durf..en ik weet niet of het wel goed gaat, en of ik het wel goed doe!

iemand tips, iets te zeggen enz.?? 

Reply

emmalee
Deleted user

Re: Tampons gebruiken...

from emmalee on 11/24/2015 05:15 PM

Ehm, ik heb het nog nooit gebruikt in 3,5 jaar
Dus ik lees even mee voor tips 

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: Tampons gebruiken...

from SadnessWillNeverEnd. on 11/24/2015 05:29 PM

Een been op een verhoging of iets zetten. Tampon erin duwen. Beste kun je doen met middelvinger of iets. Ver genoeg erin duwen tot je niet meer voelt. Ook verwisselen soms. 
Op begin kan het raar zijn, maar went wel. Maar tampon moet je net zo goed als een maandverband vaak verschonen..

Reply Edited on 11/24/2015 05:32 PM.

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Tampons gebruiken...

from Anelore33 on 11/26/2015 09:14 PM

Wel dus de eerste keer dat ik het probeerde was ik op vakantie. Ik was ongesteld maar ik wou al mijn wateravonturen niet opgeven dus had ik tampons meegenomen van thuis en ging ik het voor de eerste keer proberen. Goed, zoals SadnessWillNeverEnd. al zei is het best dat je je ene been op een verhoging zet. Het lijkt dan allemaal misschien eng maar je moet het leren gebruiken. Je ken het inderdaad me je vinger(s) doen maar er bestaat ook een soort van plastic spulletje dat je kan gebruiken. Dit voorwerpje vind ik veel handiger én ook netter. De eerste keer kan het pijn doen maar blijven proberen. In het begin is het een beetje wennen maar dat went wel :) Hopelijk verloopt alles goed en als er nog problemen zijn mag je me zeker een mailtje sturen :). 

Reply

« Back to forum