weekstage....

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


lea.000
Deleted user

weekstage....

from lea.000 on 02/08/2016 04:53 PM

ik moet voor school een keer in April een hele week stage lopen (khoef dan niet naar school), dit moet ongeveer 19 maart rond zijn met je stagebedrijf enzo en je moet een stage zoeken die een beetje past bij het beroep dat je later wil worden....maar ik weet nog niet wat ik wil worden, dus ik kan niet naar specifieke stages zoeken, en waar ik stage wou lopen kon/mocht niet, dus ik weet niet waar ik nu wil/kan stagelopen voor een week....graag iets anders dan verzorgingstehuis of kinderdagverblijf ofzo....

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: weekstage....

from SadnessWillNeverEnd. on 02/08/2016 05:07 PM

Dan ga je kijken of je bij een kinderdagverblijf mee kan lopen of bij een verzorgingshuis?

Reply

lea.000
Deleted user

Re: weekstage....

from lea.000 on 02/08/2016 05:49 PM

Dan ga je kijken of je bij een kinderdagverblijf mee kan lopen of bij een verzorgingshuis?

dat wou ik juist liever niet...ik ben namelijk niet zo goed met kinderen en ik heb het niet zo op werken met oude mensen

Reply Edited on 02/08/2016 06:54 PM.

EternalLove
Deleted user

Re: weekstage....

from EternalLove on 02/08/2016 06:15 PM

Ik moet volgend jaar ook zoiets doen (eigenlijk zijn het inleefdagen omdat ASO nooit stage mag doen) en we zijn verplicht om in een verzorgingshuis te gaan, maar er is ook één optie waarbij we op een boerderij kunnen meehelpen. Op die boerderij is het dan dat we moeten helpen met bv. oogsten en dat soort dingen en dat is samen met mensen die ontslagen zijn uit een psychiatrische instelling. Lijkt zoiets jou iets, of liever gewoon niets in de verzorgingssector?

Weet je ongeveer wel welke soort sector je in zou willen gaan?

Reply

lea.000
Deleted user

Re: weekstage....

from lea.000 on 02/08/2016 06:54 PM

Ik moet volgend jaar ook zoiets doen (eigenlijk zijn het inleefdagen omdat ASO nooit stage mag doen) en we zijn verplicht om in een verzorgingshuis te gaan, maar er is ook één optie waarbij we op een boerderij kunnen meehelpen. Op die boerderij is het dan dat we moeten helpen met bv. oogsten en dat soort dingen en dat is samen met mensen die ontslagen zijn uit een psychiatrische instelling.

Lijkt zoiets jou iets, of liever gewoon niets in de verzorgingssector? Weet je ongeveer wel welke soort sector je in zou willen gaan?

een boerderij is ook wel goed, maar ik heb mijn maatschappelijke stage al op een zorgboerderij gedaan, en daar moest ik best veel schoonmaken (dat hoort erbij dat snap ik, maar ik vond het wat veel)...dus liever iets anders deze keer.
Ik wil later gaan werken in de economie of zorg....dat weet ik ook nog niet zo precies...ik denk dat ik of secretaresse wil worden of assistent gezondheidszorg (een daarvan) 

Reply

lea.000
Deleted user

Re: weekstage....

from lea.000 on 02/08/2016 06:55 PM

srry, dat ik jullie ideeen trouwens zo afkraak hoor...

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: weekstage....

from EternalLove on 02/08/2016 07:15 PM

En is er in de buurt niet zo'n kantoor waar je stage kan lopen op kantoor? Of desnoods ook op een school als secreteresse? 

Reply

lea.000
Deleted user

Re: weekstage....

from lea.000 on 02/08/2016 07:20 PM

En is er in de buurt niet zo'n kantoor waar je stage kan lopen op kantoor? Of desnoods ook op een school als secreteresse?

ik zou wel zoiets willen doen, maar naar mijn weten is er niet zoiets bij mij (in de buurt) 

Reply

« Back to forum