Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 27 | 28 | 29 | 30 | 31 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||||
from LostSouls on 10/20/2019 09:10 PMAlvira
Ik liep door de menigte naar buiten en voelde kort aan mijn been. Hopende dat niemand door had wat ik onder mijn jurk droeg. Ik haalde even diep adem en nam een champagne glas van het dienblad dat werd rondgebracht. Als Easton zich ermee ging bemoeien beet ik mijn kaken op elkaar. Aan de ene kant wel goed dat hij ruzie ging zoeken. Dan bleef ik in de clear. Ik dronk mijn glas leeg en keek op als ik Sabi naast me hoorde. 'Wat heb jij op je gezicht?' vroeg ze. Ik fronste en keek in mijn telefoonscherm. Shit! 'Niks, ik moet even mijn make-up bijwerken.' zei ik en liep door naar de toiletten terwijl ik mijn vader in de gaten bleef houden.
Mathías
Ik bekeek wat mensen en zuchtte. Wat waren deze dingen toch altijd saai. Dit was niet eens een feestje te noemen. Zelfs met drugs op was dit niks. Als Saia bij me komt zuchtte ik. 'Doe wat je niet laten kunt.'zei ik onverschillig. Dan hield mijn vader misschien ook eens op met zeuren.
from LostSouls on 10/19/2019 02:08 PMAlvira
Ik zuchtte als ik uit kwam bij Mathías, Easton en Saia en nam een glas champagne waarna ik zonder wat te zeggen weg liep richting mijn moeder. Haar blauwe plekken waren niet zo goed verborgen als die van mij. 'Mamí, donde esta papi?' vroeg ik haar. Ze vertelde dat die aan het praten was met zijn zakenpartners verderop. Als ik hem zie beet ik boos mijn kaken samen. 'Dankje.' zei ik en nam een slokje terwijl ik hem in de gaten hield.
Mathías
We kwamen binnen en ik glimlachte. Ik had wat M meegenomen. Niet dat Easton dat wist, want dan kreeg ik weer commentaar. Als Saia zich bij ons voegde en Easton aan sprak over zijn stiefmoeder grijnsde ik. 'Ze kruipt vast nog onder je als je het probeert ook.'zei ik met een grijnsje en keek vervolgens op naar Alvira die eigenlijk geen woord met ons wisselde en met haar hoofd bij iets heel anders leek te zitten.
from LostSouls on 10/18/2019 10:03 PMMathías
Ik grijnsde breed en keek naar Easton. 'Tuurlijk, Ik ben altijd in voor een spelletje.'
Alvira
Die avond reed ik op mijn stiletto's naar de villa van Saia waar alles al was opgemaakt en er mooi versierd uit zag. Ik was niet de eerste uiteraard. Ik mijn ouders moesten er vast al zijn en ik voelde even aan mijn been waar het pakketje van Paolo zat verstopt in een holster. Ik was ziedend op mijn vader. Mijn oog was blauw geslagen door hem maar ik heb het goed kunnen camoufleren met make up.
from LostSouls on 10/18/2019 09:51 PMMathías
'Ze is mijn chick niet meer. Ik kan haar niet tegen houden in wat ze doet en laat.'zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Ik reageerde ook te extreem. Die meid is verleden tijd en ik had haar niet tussen ons in moeten laten komen.'zei ik tegen hem en gaf hem een zachte stoot tegen zijn schouder. 'Sorry man.'
from LostSouls on 10/18/2019 09:23 PMMathías
Ik grinnikte. 'Tuuuurlijk ben je niet meer zo.' Het kon echt niet zo zijn dat Easton Salazar geen meiden meer neukte zonder gevoel. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Dat ik een keer voor de lol een pilletje neem is niet meteen dat ik verslaafd ben en de boel ga verneuken. Vertrouw maar op mij broertje.'zei ik met een glimlach.
from LostSouls on 10/18/2019 09:13 PMMathías
Als Easton me tegenhoud en dat vraagt grinnikte ik. 'Daar heb ik jou toch voor?' grapte ik. 'Nee, grapje. Ik ga vanavond wel. Ik wou eerst niet gaan maar dr zullen genoeg lekkere wijven zijn.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Ga jij?' vroeg ik hem en lachte. 'Misschien kun je ook van bil.'
Alvira
Eenmaal thuis rende ik naar de woonkamer waar mijn broertje met mijn moeder zat. Ik knielde bij haar neer en nam haar gezicht vast. 'Dit is echt niet meer normaal.' zei ik en kwam overeind. 'PAPA!' schreeuwde ik door het huis. 'Nee Alvira, blijf hier.'zei ze huilend. Ik rende naar boven waar ik hem in zijn werkkamer aan trof. '¡Qué mierda te pasa! ¿Cómo puedes tratar a mamá así? ¡Realmente eres un hombre y un padre sin valor!'schreeuwde ik naar hem en voor ik het wist had ook ik een klap in mijn gezicht te pakken. 'No golpees a Alvira así, yo soy el jefe aquí y todos deberían escucharme!' siste hij naar me. Ik haaste me zijn kamer uit en belde uit woede Paolo. 'Je moet iets voor me regelen. Iets heel anders dan drugs.' zei ik tegen hem.
from LostSouls on 10/18/2019 08:17 PMAlvira
Ik beet mijn kaken op elkaar en wou haar zo graag op dr bek slaan nu. Ik keek haar na en wou eigenlijk achter haar aan lopen om aan haar haar te trekken als dan opeens Easton bij me komt. 'Fuck you.' siste ik en liep vervolgens naar de toiletten waar ik even op de wasbak leunde. Mijn leven was 360 graden gedraaid weer. Als dan mijn telefoon trilt en ik het berichtje van Daniël lees dat pa weer op mam heeft ingeslagen liep rende ik snel de toiletten uit en vervolgens langs iedereen naar mijn auto waarmee ik wegscheurde.
Mathías
Ik fronste en rolde met mijn ogen. 'Idioot.' mompelde ik. Toen we verder liepen werden we zowat omver gerend door Alvira waarna ik vrolijk door liep. Alle drama schoot langs me heen en ik vond het fijn. Dit bewees dat ik niemand meer nodig had dan Xavier, MDMA, drank en seks.
from LostSouls on 10/18/2019 07:56 PMAlvira
Als ze dat zegt lachte ik. 'Hoe kom je daar bij. Nee ik ben niet bankrupt. Zou je eerder van jou zeggen aangezien je al je geld in drugs stopte.' zei ik tegen haar en schudde mijn hoofd. 'Moet niet mooier worden.' We waren ook nog niet bankrupt maar ik kon je wel vertellen dat papa inmiddels het spaargeld er bijna doorheen had gegokt. Niet dat iemand dat hoefde te weten. Het is wel de 2e keer dat zijn gokverslaving opspeelt en de vorige keer was het ook op het nippertje. Dat was gelukkig nooit uitgekomen.
Mathías
Als Xavier tegen Easton opbotste begon het een beetje uit de hand te lopen. 'Oye, oye, oye, cálmate.' zei ik. 'Alleen maar liefde naar elkaar.' Was ook wel omdat ik drugs op had, maar ik wou ook niet dat Xavier en Easton elkaar in elkaar sloegen.
from LostSouls on 10/17/2019 11:58 PMAlvira
Ik rolde mijn ogen als ik Saia hoorde. 'Tuurlijk lieverd. Zolang jij je klauwen inhoud.' zei ik met een sarcastisch grijnsje. Ik knikte naar Sabi dat ze weg moest wezen en keek vervolgens naar Saia. Ik sloeg mijn armen over elkaar. 'Nou, wat is er? Ik heb niet de hele dag de tijd voor jou onzin.' zei ik en vroeg me af waarom ze me überhaupt wou spreken. Die teef kon alleen maar slecht over mij praten en nu wou ze opeens gezellig kletsen? No way.
from LostSouls on 10/17/2019 11:16 PMMathías
Grappend, duwend en trekkend liepen we de school binnen. Ik trok me van niemand wat aan. Ik liep zo langs Alvira, Easton zelfs Saia gunde ik geen blik waardig. Ik was er klaar mee. Met al het gezeik. Ik liep naar mijn kluisje waar ik mijn boeken voor de eerste les uit haalde. Het werd waarschijnlijk niks want ik was echt aan het stuiteren van die MDMA.
Alvira
Ik beet op mijn lip en hoorde toevallig het gesprek tussen Easton en Mathías. Hij lulde zo hard uit zijn nek. Zodra Mathías eens echt in de problemen kwam dan zou het hem zeker boeien. Ik haalde een hand door mijn haar en herpakte mijn irritatie waarna ik verderop naar Sabi liep. 'Hoe was je date?' vroeg ik haar waarna ze uitbundig begon te vertellen, maar mijn aandacht alleen maar thuis hing.