Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 29 | 30 | 31 | 32 | 33 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||||
from LostSouls on 10/14/2019 05:38 PMAlvira
Zuchtend zette ik de laatste stoel recht en keek ik op als een huilende Yara binnen kwam gelopen. Ik fronste. “Wat is er?” Vroeg ik haar bezorgd. “Je bent een slet. Dat is er. Je vond Easton Salazar toch niks aan?” Zei ze. Ik fronste. “Dat vind ik nog steeds?” Ik zag dat ze boos was en voor ik het wist had ik een klap tegen mijn wang. “Je neukt hem. Doe je dat altijd als je iemand niet leuk vindt?” Ik keek haar boos aan. “Wat denk je nou? Dat omdat ik hem een paar keer heb geneukt dat ik meteen van hem hou? Je mag hem hebben.” “Jij vuile Puta.” Zei ze en begon aan mijn haar te trekken waarop ik begon te schreeuwen en terug begon te trekken aan dr haar. “Laat los vieze bitch” zei ik.
from LostSouls on 10/14/2019 10:04 AMAlvira
Als hij opstond hielp ik hem overeind en trok zijn kleren recht. 'Vergeet haar. Ze is vergif in je leven.' zei ik en hij knikte. Hij liep het lokaal uit en liet me achter in de rotzooi. Ik keek rond en begon maar wat tafels en stoelen overeind te zetten. Ik hield er niet van als mensen agressief werden. Tenminste de mensen die mij dierbaar zijn. Vroeger toen mijn vader die gok verslaving had dronk hij ook nog veel. Hij kon dan zijn handen niet thuishouden en heeft mijn moeder en 2 keer zelfs mijn broertje geslagen. Ik tilde een tafel op en zette die weer recht neer.
Mathías
Ik kon Alvira dankbaar zijn dat ze me heeft tegen gehouden, anders was dat lokaal nu helemaal gesloopt. Ik trok mijn stropdas aan en liep door de gangen naar de kantine waar ik een flesje water kocht. 'Dude, alles oké?' hoorde ik Xavier vragen. Ik knikte. 'Gaat prima met mij hoor.'zei ik schouder ophalend. Ik had mijn breek punt gehad. Nu moest ik luisteren naar Alvira.
from LostSouls on 10/13/2019 11:45 PMAlvira
Ik keek Saia na met een vijandelijke blik en liep vervolgens naar het lokaal waar alles doorheen werd gegooid. 'Moet je hem niet even laten?' hoorde ik Xavier zeggen. Ik schudde mijn hoofd en liep het lokaal in. Er vloog een tafel door het lokaal en ik rende snel op Mathías af. 'Mathias, tómalo con calma. No lograrás nada con esto.' zei ik. Hij ging door zijn knieën en ik knielde naast hem.
Mathías
Ik hijgde van al het gooien en voelde mijn hart tekeer gaan. 'Alles heb ik gedaan voor die meid. Werkelijk alles. Ik had op het moment dat ik te horen kreeg dat Rafael aan haar had gezeten hem willen laten omleggen, maar Easton zei dat ik het niet kon doen. Dan kon hij de held zeker uithangen.' Ik keek naar Alvira. 'Zij was de eerste die alles van me te weten kwam. Zij was de eerste waar mijn gevoelens oprecht waren. De eerste waar ik een toekomst mee zag.' Ik zakte tegen Alvira aan en voelde haar kalmerende armen om me heen. 'Nunca seré feliz otra vez.' Haar handen omvatte mijn gezicht. 'Luister. Je hebt nu je uitbarsting gehad. Je kan beter krijgen. Zij definieërt niet jouw leven. Dat doe jij zelf. Laat haar zien dat je haar niet nodig hebt. Laat haar dit niet winnen.' Als ze dat zegt knikte ik en kwam overeind. Prima, gevoelens werkte niet. Dan hoefde ik geen enkel gevoel meer te voelen.
from LostSouls on 10/13/2019 06:25 PMAlvira
Ik sloeg mijn haar naar achter en keek naar Luna. 'Wat zei je toen?' vroeg ze. 'Dat hij kon opflikkeren. Ik neuk toch niet met de eerste de beste die ik in een club tegen kom.' Zei ik spottend. Ik hoorde wat ophef verderop in de gang. Het was Saia. Mevrouw was terug. Als ik haar recht op Easton af zie stappen en hem zie zoenen voelde ik toch een onverwachtse steek van jaloezie en bezitterigheid. Hij was mijn speeltje. Mijn bleek gleed naar Mathías die niet veel verderop in de gang stond. In zijn ogen kon je de woede zien. Net als dat je zag dat zijn ziel in duizenden stukken brak. Hij liep boos op de twee af en ik ging snel voor hem staan. 'Niet doen.'
Mathías
Ik lachte om een grapje van Xavier en keek op bij gefluister. Hoorde ik nou Saia haar naam? Ik keek om en zag hoe ze de school binnen kwam wandelen. Mijn hart maakte een sprongetje, maar ontplofte zodra ik Saia met Easton zag zoenen. Ik haalde diep adem en balde mijn vuisten. Ik liep op de twee af om Easton een mep te verkopen, maar Alvira ging net optijd voor me staan. Ik keek naar haar en merkte dat ik mijn woede toch kwijt moest. 'Vergeet niet dat hij degene was die je een fucking drugshoer noemde, Puta!' riep ik en liep vervolgens boos de gangen door naar een open lokaal waar ik een stoel oppakte en deze door het lokaal gooide.
from LostSouls on 10/13/2019 01:07 AMMathías
'Ik dacht dat ik een broer erbij kreeg, maar dat is alleen maar van toepassing als het jou uit komt. Val dood.' siste ik naar hem en liep naar binnen. Ik sloeg tegen een kluisje aan waardoor er een paar geschrokken geluiden van studenten klonken. Ik liep door naar de toiletten en ging daar in een hokje zitten waarna ik een jointje opstak.
from LostSouls on 10/10/2019 11:14 PMAlvira
Als Easton deze kant opkomt beet ik op mijn lip. Hij sprak Yara aan over Saia. Ik haalde diep adem en hield me er verder buiten. Als hij weg liep bekeek ik hem nog even. 'Sinds wanneer heeft hij zo een interesse in Saia?' vroeg Sabi. Ik haalde mijn schouders op. 'Sinds wanneer tonen wij interesse in hem?' kaatste ik haar terug. Ze hield haar mond dicht en ik kwam overeind. 'Ik moet mijn boeken nog halen.'zei ik en liep in de richting waar Easton liep. Als ik hem hoor praten met Mathías bleef ik om het hoekje staan om het gesprek te volgen. Als ik dan hoor waar Mathías over sprak beet ik op mijn lip. Ernstig, maar wel iets wat ik kan gebruiken. Ik liep vervolgens door naar mijn kluisje.
Mathías
Als ik naar binnen wilde lopen, loop ik eigenlijk al meteen tegen Easton aan. 'Wat maakt het uit. Ik heb toch geen leven meer.'zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Zodra die remmers niet meer werken zal het toch niet meer lang duren.' Ik voelde me ook echt ellendig. Saia was echt mijn wereld en nu ze weg was voelde ik mij super leeg. Alsof mijn leven geen zin meer had.
from LostSouls on 10/09/2019 11:00 PMMathías
Het hele weekend had ik niks uitgevreten. Ik had alleen maar aan Saia gedacht en gezopen. Ik had alle contact met familie vermeden en dan vooral Easton. Niet dat het hem interesseerde. Het was nu weer tijd voor school en ik wist wel dat ik te laat ging komen, maar goed. Het interesseerde me niet meer zo. Het was alsof ik weer bij square one was. Geen vriendin, overmatig drankgebruik wat helemaal niet verstandig is met mijn medicijnen, maar goed. Ik trok mijn stropdas aan en kreeg hem maar niet recht. Achja, boeiend. Ik liep naar beneden waar ik ontbijt oversloeg en door ging naar school met mijn auto.
Alvira
Ik zat met Yara, Sabi en Luna en lachte om een grapje van Luna. Het kon op dit moment niet beter gaan met me eigenlijk. Ik was aan de ene kant wel blij dat mijn vader me in dit wereldje had betrokken. Ik voelde me machtig. Natuurlijk had ik nog niet alle macht, maar het was goed onderweg. Na die pokeravond snapte ik ook wel wat mijn vader er zo leuk aan vond. Het was een spannend spel. Ook eigenlijk een soort machtspelletje. Daar hield ik wel van. Als ik verderop Easton zie kwam er een grijnsje van af waarna ik op mijn lip beet en vervolgens naar Yara keek. We hadden het eigenlijk niet meer over haar Crush gehad, maar als ze zou weten dat ik Easton neukte was het zo voorbij.
from LostSouls on 10/09/2019 10:08 PMMathías
Ik luisterde mee en als ze dat zegt word ik alleen maar bozer. Ik kwam overeind. 'Ja joh. Ga maar.' zei ik tegen hem. 'Kijk wel maar uit als ze je verleid want dan komt iedereen commentaar leveren als je dr in mee gaat.'zei ik. Beide zei ik hard genoeg zodat ook Saia mee kon luisteren. Ik liep naar de achtertuin en griste een pakje sigaretten van een kastje. Ik kon er niet tegen dat ik Saia verloor. Naast dat ze de liefde van mijn leven was, was ze ook de enige die mijn ziekte begreep. Mensen zitten niet te springen op iemand met HIV. Niemand wist het behalve mijn familie en Saia. Zelfs mijn scharrels vertelde ik het niet. Besmettelijk was ik toch niet meer.
Alvira
'Hoe zit het nu tussen jou en Easton?' vroeg Yara. 'Hoezo? Heb je een oogje op hem?' vroeg ik haar. 'Hij is helemaal van jou hoor. We haten elkaar dus denk maar niet dat dat iets word. Ik beet op mijn lip. 'Misschien probeer ik wel wat met hem. Al lijkt hij er niet altijd voor open te staan.'
from LostSouls on 10/09/2019 09:22 PMMathías
Ik keek op als Easton dat vraagt en nam zijn telefoon van het tafeltje. Ik zag dat het Saia was en beet mijn kaken samen. 'Wat moet jij met Saia?'vroeg ik en hield zijn telefoon zijn richting in en keek verder naar de tv. 'Fijn..'mompelde ik. Ik was Saia kwijt en dan raakte ik haar ook nog eens kwijt aan mijn broer die haar een drugsaddict noemde. Tuurlijk joh. Mijn leven kon toch niet erger.
Alvira
We zaten bij een leuk restaurantje en ik keek op mijn insta. Er was al 2 dagen niks van Saia gepost. Ook Easton had sinds gisteravond niks meer gepost. Volgens mij probeerde hij oprecht wel de aandacht van hem af te halen na gisteren. 'Weet je het al?'vroeg Yara. Ik knikte. 'croissantjes met verse jus en ei.'
from LostSouls on 10/09/2019 08:53 PMMathías
Ik gaf Xavier een box en een knuffel. 'Thanks dat je bent gebleven man.' zei ik tegen hem en ik zag hem vertrekken waarna ik naar de woonkamer liep en op de bank ging liggen voor de tv. Vandaag werd een dag niks doen, want ik kon ook niks doen zonder weer te kotsen. Al was het nu wel al wat minder.
Alvira
Ik had me omgekleed en liep weer naar beneden waar Yara stond. 'Brunchen?'vroeg ze. Ik glimlachte naar haar. 'Vind Saia dat wel goed?' vroeg ik. Ze rolde haar ogen. 'Het maakt me niet meer uit wat Saia zegt over jou. Ik kan best bevriend zijn met beide.'zei ze. Ik glimlachte en gaf haar een knuffel. 'Nou laten we gaan dan.'zei ik en beet op mijn lip. Vanavond was een avondje met de beste en grootste Elite. Dit was elke week en dat was ook mijn vader zijn valkuil. Hij heeft vroeger een gokverslaving gehad en op deze avonden werd er gepokerd tot in de late uurtjes. Mijn vader ging niet meer. Hij komt dan teveel in de verleiding. Dus vanavond zal ik weer eens een Vargas laten zien daar.