❤ Dreamslove ❤

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Beertje7

25, female

  Level 14

Posts: 2837

❤ Dreamslove ❤

from Beertje7 on 05/16/2015 04:07 PM

Dag lieve volgertjes van Dreamslove (de meeste vermoed ik van goSupermodel❤)
Zoals ik jullie beloofd had, zou ik verder gaan met mijn magazinereeks, maar deze keer in de vorm van een soort 'blog'.
Ik zal proberen om elke week minstens één keer een 'uitgave' te publiceren.
In mijn gallerij vinden jullie ook nog mooie plaatjes van de voorbije uitgaves. Neem er zeker eens een kijkje in! (Voor het gemakkelijk te maken, dit is de link: http://hellomodel.yooco.org/mygallery.html?album_id=45614)

Veel plezier hier op hellomodel nog en hopelijk tot bij de eerste uitgave!
Vele groetjes,
Beertje7

Chrisje.jpg

Reply Edited on 05/16/2015 04:09 PM.

Beertje7

25, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: ❤ Dreamslove ❤

from Beertje7 on 05/19/2015 08:11 PM

Dreamslove deel 140 (als ik me niet vergis)
Just dance deel 5 (opnieuw: als ik me niet vergis)

In de vorige uitgave (nog op gSm...) zagen we hoe Jason en Yolien elkaar terugvonden. Jason kon Yolien overtuigen om zijn danspartner te worden. Maar dan zal ze wel nog veel moeten trainen...
191.jpg 
Yolien: Hanne? Hanne, ben je thuis? *Krijgt geen antwoord*
192.jpg
Yolien: Dat is dus een 'nee'... Goed, dan begin ik al ons avondmaal!
193.jpg
Hanne: *Komt vanuit de stallen* Ha, je bent eindelijk thuis! Hoe was het met Jason? *Knipoogt*
194.jpgYolien: *Bloost zacht* Het was een hele leuke en goede dansles. Jason is echt... 
195.jpg
Hanne: *Lacht* Laat me raden?! Hemels, geweldig, super knap?!
Yolien: Zoiets, ja...
Hanne: Het is niet omdat je nu ook danst, je niet meer moet werken, Yolien. Je moet tijd maken voor beiden. Ik ben niet van plan alles zelf hier op de hoeve te runnen...
196.jpg
Yolien: *Zucht* Dat weet ik, Hanne.
Hanne: Prima. Maar goed, ik ga slapen. Het was een lange dag! Tot morgen, Yolien.
Yolien: Slaap lekker, Hanne. En bedankt voor je hulp op de hoeve!
197.jpgYolien: Morgen weer dansles, Missie!
*Zucht* Ik heb dansers nooit begrepen hoe ze konden zeggen dat dansen hun leven was. Maar stiekem begin ik hen wél te begrijpen... Het is echt een heerlijk gevoel om te dansen met Jason...198.jpg
Yolien: Maar dat zijn dromen over morgen! Eerst moet er gewerkt worden... Slaap zacht, Missie!

De volgende ochtend 
157.jpg
Soldaat 1: Deze keer laat ik je niet winnen, oude Willy! Deze keer is de overwinning voor mij!
Jason: Wat is eigenlijk de bedoeling van het spel?158.jpg
Willy: Niet moeilijk, hoor! Alsof het écht is; alsof we op missie zijn.
Commandant: Inderdaad. Ik ben ergens verstopt in het bos en jullie moeten proberen om ter eerst mij 'af te schieten'. Goed, ik hoop dat jullie geweren allemaal geladen zijn?
159.jpgJason: Wacht, Commandant! Ik kan u of de andere soldaten toch niet afschieten?! 
Soldaat 1: Het zijn geen echte kogels. Ze voelen wel aan alsof het echte schoten zijn, maar de pijn is maar van korte duur.
160.jpgCommandant: Genoeg gepraat, achter de rest moet je zelf maar zien te komen! We vertrekken naar ons oefenterrein...

Op het oefenterrein 
161.jpg
Jason: *Hijgt* Hoe groot kan zo'n oefenterrein zijn?! En waar zit de commandant in hemelsnaam verstopt?!
162.jpgJason: Nee maar, wie we daar hebben! Mij snel verstoppen achter die rots en even rustig nadenken...
163.jpgJason: Oké Jason, gewoon schieten! Niet nadenken; gewoon doen! Het is niet echt, het doet maar even pijn! Gewoon schieten...
164.jpgJason: Hij lijkt niets door te hebben; dat is goed! Straks schiet hij mij nog af! Oké, het is nu of nooit...
165.jpgSoldaat 1: Ho nee, groentje! Deze overwinning gun ik jou al zeker niet! 
Willy: Laat mij de commandant afschieten! Ik ben ouder...
166.jpgJason: *Komt tevoorschijn vanachter de rots en richt zijn geweer* Niets van! Ik was hier eerst... *Laadt het geweer*
167.jpgSoldaat 1 & Willy: *Richten hun geweer op Jason*
Wat ga je nu doen, groentje?!
168.jpgCommandant: *Grijnst* Ze hebben gelijk; wat ga je nu doen?! Ga je voor je doel en offer je hierbij je leven, of laat je de overwinning door je vingers glippen en blijf je leven? 
Jason: *Slikt en haalt de trekker over*
169.jpgWilly: Amai, Jason durft!
Soldaat 1: Maar ik ook, hoor! *Schiet op Jason*
170.jpgCommandant: *Voelt de 'valse' schotwond* Wauw Jason... Je koos dus voor zelfopoffering maar toch je doel bereiken! Goed gedaan...
171.jpgJason: Dankjewel, commandant.
Commandant: Wat je nu deed, zou eigenlijk elke soldaat moeten doen! Je hebt moed, Jason. Dat kan ik alleen maar aanmoedigen. Dit was een succesvolle training voor je.
Jason: *Bloost verlegen* Nogmaals bedankt, commandant.
172.jpgJason: Maar het spijt me, commandant. Ik moet nu gaan; mijn dansles begint zo...
Commandant: Geen probleem, de training zit er toch op. Tot morgen, Jason! 

Bij Yolien & Hanne 
199.jpg
Hanne: Wat hebben Lenny & Sanne (= de dansleraren) gisteren eigenlijk nog gezegd?
Yolien: Niets bijzonders...
200.jpgHanne: Wat moet ik daaronder begrijpen? Vonden ze je meteen goed genoeg om mee te doen? 
201.jpgYolien: Gewoon... Dat ik niet héél slecht ben, maar dat ik wel nog veel moet oefenen. Daarom moeten Jason en  ik soms op eigen initiatief, buiten de lessen dus, ook nog samen gaan oefenen.
Hanne: *Lacht* Nu begrijp ik waarom je zoveel van dansen plots bent gaan houden!
202.jpgYolien: Ik moet toegeven dat ik jullie, dansers, nooit begreep. Hoe kan je nu je gevoel duidelijk maken in bewegingen?! Nu begrijp ik dat wel... 
Hanne: Mooi zo! Fijn dat we zo plots dezelfde passie delen...
205.jpg
Yolien: Maar wees gerust, Hanne, ik zal nooit beter worden dan jij! Dat wil ik ook niet... Voor mij blijft paardrijden nog steeds dat tikkeltje meer hebben. 
206.jpg
Hanne: Mooi zo! Ga jij snel de kippen verzorgen, dan neem ik de kassa even voor mijn rekening!
Yolien: Oké, dat is goed! *Ziet iets geel rondlopen* Wat is dat nou?!
207.jpg
Yolien: Nee maar! Kijk nou eens aan! 
*Roept* Hanne, Hanne kom meteen! Groot nieuws!
208.jpg
Hanne: Wat is er?!
Yolien: Er is nieuw leven op onze hoeve! We hebben kleine kippetjes; kuikentjes!

Maar! Ergens ver weg van Bridgeport... 
204.jpg
Anoniem: Baas, ik ben aangekomen! Nog geen spoor van de prinsessen te bekennen... 
Baas: Goed zo, agent X8. Blijf ter plaatse en verlies die verwende meiden niet uit het oog!
203.jpgBaas: Even agent K34 laten weten dat agent X8 is aangekomen. Ze moeten deze klus maar samen klaren! Anders ga ik die prinsessen met eigen handen ontvoeren... 

Later
209.jpg
210.jpgLenny: Goed hoor, dansers! Vraag het uiterste van je lichaam!
211.jpgLenny: Dat ziet er goed uit! Nu mogen jullie elk apart gaan oefenen aan een solo. Jullie krijgen namelijk in de choreografie elk een solostuk. Benuttig de ruimte goed!
212.jpgLenny: Dat kan spectaculairder, Danny! Kom op, het is wel voor een dansbeurs, hé! Doe je best! *Stapt naar Jason en Alix toe*.
214.jpgLenny: *Glimlacht* Dat is dus wat ik bedoel! Goed hoor, Castor en Bracke.
Jason: Ik vind het vreselijk waneer iemand me bij mijn achternaam noemt in het bijzijn van mijn zus. Mensen zouden denken dat mama, Roxanne Verniers, vreemdgegaan is of al meerdere keren getrouwd is. Maar wat ze niet weten, is dat mijn moeder verliefd werd op haar medeTribuut, Tibo Bracke, mijn vader. Hij stierf in de arena en mijn moeder overleefde de Waterspelen. Alleen weten niet veel personen dit verhaal; eigenlijk niemand behalve mijn familie zelf dan... (Modellen die *The Water Games* hebben gevolgd weten beslist waarover Jason het heeft  )

213.jpgLenny: Jullie zien er goed uit! Jullie zouden een mooi danskoppel vormen... Vertrouwen jullie elkaar?
Alix: Natuurlijk! Jason is mijn broer.
215.jpgLenny: Prima! Kennen jullie de choreografie van vorig dansseizoen nog? *Iedereen knikt*
We gaan deze nu nog eens doen! Maar Alix en Jason dansen even de hoofdrol.
216.jpgLenny: Mooi hoor, die breakdance! Alix en Jason, hou jullie klaar, het is bijna aan jullie...
217.jpg
Alix: *Sist* Als je me laat vallen, dan zal je er niet goed van zijn, Jay!
Jason: *Lacht* Ik dacht dat je me vertrouwde?!
218.jpg
219.jpg
Alix: *Lacht* Dat was écht goed! En zo leuk om te doen...
Jason: *Grijnst* Dankjewel, zusje! Jij was ook geweldig!
220.jpgLenny: Mooi gedaan, 'Dreamteam'! Jullie hebben héél goed gedanst! Tot volgende keer.
222.jpgAlix: Ik wist wel dat ik je kon vertrouwen, Jason! Bedankt dat je me niet liet vallen. 
Jason: *Lacht* Ik ben een danspartner waar je altijd op kunt rekenen!
221.jpg
Alix: Ga je mee naar huis, of blijf je hier nog even?
*Knipoogt* De ballerina's zijn momenteel aan het dansen...
Jason: *Lacht* Dan denk ik dat ik nog even blijf... Tot straks, Alix!
223.jpgAlix: *Nieuwsgierig* Je kunt het wel héél goed vinden met Yolien, hé?
Jason: Niet zo nieuwsgierig zijn, Alix. Je zoekt achter iets dat er niet is! Veilig thuis!
224.jpgAlix: Jij ook: wees voorzichtig als je naar huis komt! En niet té lang blijven hangen, hé!
Jason: *Lacht* Je kent me toch?! Altijd stipt op tijd thuis!
225.jpgSanne: Strek jullie zo ver mogelijk uit! Voel je lichaam één rechte lijn worden! Schitterend, dames!
226.jpg
Jason: *Zucht* Ze is beeldschoon! En zo lief dat ze dit allemaal voor mij doet...
Sanne: Hou jullie klaar want...
227.jpgSanne: We maken het even wat moeilijker! Zorg voor een min of meer rechte rug, dames!
228.jpgYolien: Excuseer, mevrouw! Maar dat lukt me nooit... Ik ben nog maar een beginner, hé!
Sanne: Sorry, even volledig vergeten... Maar het moet je wel lukken; dit is nog maar een basispas!
230.jpgSanne: *Ziet Jason achter het glas staan* Maar... Is dat je danspartner niet?!
Yolien: *Kijkt om en glimlacht naar Jason* Toevallig wel, mevrouw...
Sanne: Laat hem naar hier komen; hij kan je helpen bij deze pas door je te ondersteunen!
229.jpg
Jason: *Ziet de danseressen hem teken doen dat hij moet komen*
Wat krijgen we nu?! Zou Yolien me nodig hebben?!
231.jpg
Jason: Heeft mijn favoriete danseres mijn hulp nodig!
Yolien: *Zucht en fluistert* Ik maak er helemaal niets van, Jason! Als wij niet samen dansen, ben ik niets waard!
232.jpgJason: Daar gaan we dan snel eens verandering in brengen... Wat moet ik doen?
Yolien: *Glimlacht* Bedankt, Jason! Je bent een reddende engel...


Dit was de eerste uitgave van Dreamslove op dit forum  Hopelijk vonden jullie hem leuk en zie ik jullie terug bij de volgende uitgave Vergeet zeker niet om je mening achter te laten op dit forum!

Groetjes,
Beertje7 

Chrisje.jpg

Reply Edited on 05/21/2015 08:07 AM.

EvanescentD...

23, female

  Level 14

Posts: 566

Re: ❤ Dreamslove ❤

from EvanescentDevill on 05/19/2015 08:40 PM

Superleuk, zo verder doen!

Reply

Beertje7

25, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: ❤ Dreamslove ❤

from Beertje7 on 05/19/2015 08:47 PM

Dankjewel

Chrisje.jpg

Reply

SuperE

22, female

  Level 7

Posts: 66

Re: ❤ Dreamslove ❤

from SuperE on 05/19/2015 09:06 PM

Super zoals altijd!! 

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: ❤ Dreamslove ❤

from Anelore33 on 05/19/2015 09:27 PM

Wauw! 

Reply

SayGeronimo.

-, female

  Level 7

Posts: 101

Re: ❤ Dreamslove ❤

from SayGeronimo. on 05/20/2015 07:56 AM

Omg, superrr 

Ab imo pectore ??

Reply

Laura-Leeuw

24, female

  Level 4

Posts: 5

Re: ❤ Dreamslove ❤

from Laura-Leeuw on 05/20/2015 01:38 PM

Gwn geweldig blijven veder doen!!

Reply

emmalee
Deleted user

Re: ❤ Dreamslove ❤

from emmalee on 05/20/2015 06:08 PM

Super leuk!

Hoe heet dat uitbereidingspaket voor het dansen? 

Reply

Supermens

21, female

  Level 9

Posts: 287

Re: ❤ Dreamslove ❤

from Supermens on 05/20/2015 07:13 PM

Eindelijk wer een nieuwe deel


Ps: 129 was je laatste deel op gsm dit moet 130 zijn;p (vermoed ik) 

Supermens2.gif Voordat mijn model verwijderd wordt : 

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last

« Back to forum