black out (14/15+)

[ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


Season
Gelöschter Benutzer

Re: black out (14/15+)

von Season am 17.05.2015 03:43

Oh, heftig! Uhm, misschien kun je erover praten met mensen die daar ook waren? Wellicht weten zij nog wat er is gebeurd. Verder heb ik geen idee wat je zou kunnen doen. Het is lastig omdat je zelf ook niet weet wat er gebeurd is.
Het lijkt me wel verstandig om je ouders niet ongerust of boos te maken zolang jijzelf nog geen poging hebt gedaan om meer informatie te krijgen. 

Antworten

Okay
Gelöschter Benutzer

Re: black out (14/15+)

von Okay am 14.05.2015 03:33

...

Antworten

Okay
Gelöschter Benutzer

black out (14/15+)

von Okay am 14.05.2015 03:21

pff ik ga mijn verhaal hier maar neerzetten want ik durf het mijn ouders niet te vertellen :c
oke dus ik was laatst op een feest bij iemand thuis (een vriendin nam me er mee naartoe, zelf ben ik 15) waar alcohol werd geschonken en ik voelde me op het begin al niet op mijn gemak omdat er ook oudere gasten waren die me niet echt aanstonden. van een groot deel van de avond kan ik me niks meer herinneren, alleen dat ik wat met mensen praatte en samen met iemand op de trap naar boven liep. de volgende dag werd ik wakker, met iemand naast me, en heb ik mijn kleding aangetrokken en ben ik meteen naar huis gegaan 
god ik schaam me zo erg en ik weet dus niet wat er die nacht allemaal gebeurd is, mijn ouders dachten dat ik die nacht gewoon bij mijn vriendin zou slapen zegmaar kut wat moet ik doen

Antworten

« zurück zum Forum