hele week stage in plaats van school...

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


lea.000
Deleted user

hele week stage in plaats van school...

from lea.000 on 04/17/2016 11:56 AM

Dat lijkt heel leuk, maar ik weet niet hoe laat ik er moet zijn en wat ik er van kan verwachten, en ik heb nog nooit stage gelopen of gewerkt in een winkel....en mijn begeleider is een man, en ik weet niet waarom, maar ik heb het niet zo op mannelijke begeleiders en en ben er best wel een beetje bezorg over....srry ik moest mijn zorgen ff kwijt...hebben jullie wel eens stage gelopen en wat voor stage was dat??

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: hele week stage in plaats van school...

from SadnessWillNeverEnd. on 04/17/2016 12:11 PM

Ik snap dat je het spannend vindt. Ik heb binnenkort ook twee weken stage en ik vind het ook wel spannend hoor. Ik ga kijk of ik bij een tatoeëerder stage kan lopen, omdat ik dat wil gaan doen. 
Waar ga jij je stage dan doen? 

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: hele week stage in plaats van school...

from Definitie on 04/17/2016 12:18 PM

Het is logisch dat je het een beetje eng vindt hoor! Ik hoop voor je dat het leuk gaat worden, het komt sowieso allemaal wel goed! c:
Ikzelf heb buiten één dag in een kinderdagverblijf nooit echt stage gelopen. Als die ene dag telt: ik had echt stress, maar uiteindelijk was het echt leuk haha. 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

EssieLovesYou

26, female

  Level 14

Posts: 1733

Re: hele week stage in plaats van school...

from EssieLovesYou on 04/17/2016 02:53 PM

Ik had ook een hele week stage op een basisschool. In het begin was ik heel zenuwachtig, omdat je niet weet wat je precies kunt verwachten. Je hebt natuurlijk wel een idee, maar toch.
Maar uiteindelijk valt het allemaal wel mee en je zult zien dat je het heel leuk vindt, of je bent erachter gekomen dat dit niet iets voor jou is. Maar ik hoop voor jou het eerste  

spreuk.png

Reply

frouke
Deleted user

Re: hele week stage in plaats van school...

from frouke on 04/17/2016 05:05 PM

Veel plezier! Wees maar niet te bezorgd. Het komt allemaal waarschijnlijk wel goed.

Reply

lea.000
Deleted user

Re: hele week stage in plaats van school...

from lea.000 on 04/18/2016 08:36 AM

Thnx allemaal! ik hoop maar dat het idd goed komt!

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: hele week stage in plaats van school...

from Definitie on 04/18/2016 07:56 PM

Hoe was je eerste dag? (:

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

lea.000
Deleted user

Re: hele week stage in plaats van school...

from lea.000 on 04/19/2016 08:13 AM

Hoe was je eerste dag? (:

ECHT HEEL ERG (serieus), want:
1. die vrouw die me ontving wist eerst niet eens dat ik zou komen
2. ik moest van ongeveer 10:00 t/m 16:00 (zonder pauzes en toiletbezoekjes dan) alleen maar hetzelfde werk doen, wat heel erg saai was en ik was daar bijna de hele tijd alleen...(het is op de begane grond en de andere mensen waren boven en in de opslag)
3. De tijd ging ZO VERSCHRIKKELIJK langzaam...als ik dacht/hoopte dat er een halfuur voorbij was waren er nog maar iets van 5/10 minuten voorbij....

Ik heb thuis wel een paar traantjes gelaten, zo erg vond ik het. Ik heb ook overwogen om vandaag gewoon niet te gaan, maar ik moet van mijn ouders, en ik hou me er maar aan vast dat ik niet hetzelfde hoef te doen en dat het nog maar 4 daagjes is en er hopelijk snel een eind aan komt! 

Reply

Jarissax

24, female

  Level 12

Hello Blog

Posts: 634

Re: hele week stage in plaats van school...

from Jarissax on 04/19/2016 08:19 PM

Waar ga je je stage lopen? En succes nog!

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: hele week stage in plaats van school...

from Definitie on 04/19/2016 09:44 PM

Ah dat is wel jammer. Binnen 3 dagen (toch?) is het gelukkig alweer voorbij! 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

« Back to forum