Search for posts by Definitie

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  8  |  »  |  Last Search found 78 matches:


Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Hey, Nederlanders!

from Definitie on 10/15/2017 04:52 PM

Als jullie na je middelbare studies kan verder studeren, hoe betalen jullie dat? Ik kijk op dit moment naar studies in Nederland omdat er enkele studies in jullie land zijn die me heel erg aanspreken, terwijl er bij de studies hier in België altijd iets is wat mist, maar het zo duur? Inschrijvingsgeld is hier ongeveer 900€ en bij jullie 2000 als ik het goed begrijp?? En dan heb je je boeken nog niet en al je ver woont je kamer, hoe betaal je dat? 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Ken je dat gevoel...

from Definitie on 03/26/2017 07:04 PM

Omdat ik te plat spreek (ik ga daarvoor wel naar de logopedie) en omdat ik 1 KEER een ja/nee vraag gesteld heb.

Huh? dat is echt stom, voor één foutje? En weten ze dat je aan je spreken werkt? Want het is logisch toch dat dat niet één twee drie gaat, dat is zo'n rare commentaar wow

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Studeren

from Definitie on 03/23/2017 11:33 AM

Doe wat je graag doet. Als je iets gaat doen waar je niet gelukkig van wordt, is de kans heel groot dat je na een tijdje toch overstapt naar je eigen keuze. Je geluk is echt wel beter dan snel een job vinden waarin je ongelukkig bent (:

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Ken je dat gevoel...

from Definitie on 03/23/2017 11:31 AM

Dat is echt stom ja. Maar probeer toch een beetje trots te zijn op je rapport, het is helemaal niet erg om één slechter punt te hebben :)

@Febe: huh dat is echt kut? Om welke redenen zeiden ze dan op je stagerapport dat je beter zou stoppen? 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Wat studeren jullie?

from Definitie on 10/24/2016 05:42 PM

Ik zit nu in mijn eerste jaar agogische wetenschappen (:

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Welk beroep willen jullie later graag doen?

from Definitie on 10/24/2016 05:41 PM

Op dit moment wil ik iets in de sociale sector doen, alleen weet ik nog niet precies wat. Journalist lijkt me ook wel leuk, maar dat gaat het eerder niet worden denk ik

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Hulp gezocht!

from Definitie on 08/11/2016 11:38 AM

Ik wil je wel helpen! Ik kan niet beloven dat er iets goeds uitkomt, maar proberen kan geen kwaad (:

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Schoolboeken

from Definitie on 08/06/2016 03:33 PM

Ik vind schoolboeken voor school begint ook altijd tof haha, op dat moment lijkt het me altijd ook nog interessant. Geschiedenis is trouwens echt leuk als je een goede leerkracht hebt (: Veel plezier en succes dit schooljaar!

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Examens

from Definitie on 06/15/2016 05:49 PM

Herkenbaar haha. Ik heb morgen wiskunde examen, heb het hele jaar (bewust - slechte leerkracht) niet opgelet, maar nu heb ik ook nog de hele middag niets gedaan en ja oeps, probleem. Het is eigenlijk al avond ha

Heel veel succes nog! 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Waarschuwingen en Time-Out's.

from Definitie on 06/02/2016 10:01 PM

Mag ik vragen waarom er laatst een TO gegeven werd? Ik vind het wel een begrijpelijke beslissing trouwens, zolang het enkel op momenten wordt gegeven waarop het nodig is is dat volledig normaal c:

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  8  |  »  |  Last

« Back to previous page