Hij pest me

[ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


Prinsella
Gelöschter Benutzer

Re: Hij pest me

von Prinsella am 04.05.2015 04:36

Sophie: Echt niet, ze proberen je altijd zelf het probleem op te lossen en dan is het altijd van ''Dat weet ik niet? daarom bel ik jullie'' en dan stellen ze steeds nutteloze vragen Ik heb nooit voor een serieus iets gebeld maar het is wel zo

Soms ligt het ook aan de situatie. Soms heb je situaties die je zelf moet oplossen, omdat je het zelf moet leren hoe je met dit omgaat in het leven. Maar soms heb je ook situaties die echt geen kant op kunnen en waar je hulp moet zoeken. In dit geval weet ik zelf ook niet echt precies welke van de twee is, maar de Kindertelefoon msischien wel.

Antworten Zuletzt bearbeitet am 04.05.2015 04:36 .

Sophie

24, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1481

Re: Hij pest me

von Sophie am 04.05.2015 04:08

Wat vervelenend! Ik zou het met de kindertelefoon bespreken, die hebben altijd raad!

Echt niet, ze proberen je altijd zelf het probleem op te lossen
en dan is het altijd van ''Dat weet ik niet? daarom bel ik jullie''
en dan stellen ze steeds nutteloze vragen

Ik heb nooit voor een serieus iets gebeld maar het is wel zo 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Antworten

LiquidConfi...

24, Weiblich

  Level 4

Beiträge: 7

Re: Hij pest me

von LiquidConfidence am 04.05.2015 03:59

praat er met iemand over

Antworten

britt

23, Weiblich

  Level 9

Beiträge: 127

Re: Hij pest me

von britt am 28.04.2015 07:32

Mss met je ouders praten? Of naar een vertrouwenspersoon? Zorg dat je zelfzeker in je schoenen staat, dan schrik je hem mss af. Dit is echt belachelijk & vuil wat hij doet. Dit moet echt onderarmen genomen worden

             

              Miss-brittney154

Antworten

Prinsella
Gelöschter Benutzer

Re: Hij pest me

von Prinsella am 28.04.2015 07:25

Wat vervelenend! Ik zou het met de kindertelefoon bespreken, die hebben altijd raad!

Antworten

Layla321

22, Weiblich

  Level 8

Beiträge: 138

Hij pest me

von Layla321 am 27.04.2015 06:32

x

mockingjay2.pngwortel.gifcaviadance.gifkonijn.gifcaviadance.gifcavia.gifmockingjay2.png

You're Never Fully Dressed Without A Smile

                         

 

Antworten Zuletzt bearbeitet am 04.05.2015 03:47 .

« zurück zum Forum