Idee: maandmodel

1  |  2  |  3  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


EvanescentD...

23, female

  Level 14

Posts: 566

Idee: maandmodel

from EvanescentDevill on 08/09/2015 06:02 PM

'T zou leuk zijn (volgens mij) als we konden stemmen voor het maandmodel. Misschien dat de mods er 1 kiezen, en dat wij voor 1 stemmen

Oh god, begrijpen jullie het? 

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Idee: maandmodel

from Sophie on 08/09/2015 06:03 PM

Ik snap je wel hahah, en ik vind het een goed idee! Er moet vast wel een handige manier zijn zodat we kunnen stemmen.
hh 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

lea.000
Deleted user

Re: Idee: maandmodel

from lea.000 on 08/09/2015 06:05 PM

Ja! leuk idee! 

 

Reply

EvanescentD...

23, female

  Level 14

Posts: 566

Re: Idee: maandmodel

from EvanescentDevill on 08/09/2015 06:06 PM

Ik snap je wel hahah, en ik vind het een goed idee! Er moet vast wel een handige manier zijn zodat we kunnen stemmen

Oef, je begrijpt me,het ziet er zo onverstaanbaar uit haha! Ja, idd, er moet vast een handige manier zijn!

Reply Edited on 08/09/2015 06:06 PM.

EvanescentD...

23, female

  Level 14

Posts: 566

Re: Idee: maandmodel

from EvanescentDevill on 08/09/2015 06:07 PM

Ja! leuk idee!

:)

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Idee: maandmodel

from EternalLove on 08/09/2015 06:37 PM

Dan gebeurt er volgens mij gewoon vriendjespolitiek

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Idee: maandmodel

from Anelore33 on 08/09/2015 07:55 PM

Dan gebeurt er volgens mij gewoon vriendjespolitiek

Dat denk ik dus ook. Dan gaan er steeds groepjes afspreken op wie ze elke maand gaan stemmen tegenover bij de mods verloopt het gewoon eerlijk. Je kan dit idee langs 2 kanten bekijken.. Ik ben er niet echt een voorstander voor, sorry.

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Idee: maandmodel

from Sophie on 08/09/2015 08:04 PM

Dat denk ik dus ook. Dan gaan er steeds groepjes afspreken op wie ze elke maand gaan stemmen tegenover bij de mods verloopt het gewoon eerlijk. Je kan dit idee langs 2 kanten bekijken.. Ik ben er niet echt een voorstander voor, sorry.

Ik denk dat eigenlijk niet hahah, ik denk dat de vriendjespolitiek hier wel erg mee zal vallen in vergelijking met goSupermodel aangezien je hier al ''popu'' kan zijn als je actief bent. Bij de mods verloopt het wel eerlijker, maar het lijkt me zo leuk om op iemand te kunnen stemmen!

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Idee: maandmodel

from EternalLove on 08/09/2015 08:06 PM

Ik denk dat eigenlijk niet hahah, ik denk dat de vriendjespolitiek hier wel erg mee zal vallen in vergelijking met goSupermodel aangezien je hier al ''popu'' kan zijn als je actief bent. Bij de mods verloopt het wel eerlijker, maar het lijkt me zo leuk om op iemand te kunnen stemmen!

Maar de site wordt nu al actiever en binnenkort moet je voor gSm een nieuwe superpass kopen waardoor de kans redelijk groot is dat die allesdenkers van gSm naar hier zouden komen en toch vriendjespolitiek starten :/

Reply

EvanescentD...

23, female

  Level 14

Posts: 566

Re: Idee: maandmodel

from EvanescentDevill on 08/09/2015 08:10 PM

Dan gebeurt er volgens mij gewoon vriendjespolitiek

Nou, ik denk echt dat het hier niet zo zal zijn. We zijn een kleinere groep en het is niet hetzelfde als gSm dus njah, en zoals Sophie zegt, het lijkt me zo leuk om op mensen te kunnen stemmen!

Reply
1  |  2  |  3  |  »  |  Last

« Back to forum