Ik ben opzoek naar een ORPG!

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Jarissax

23, female

  Level 12

Hello Blog

Posts: 634

Ik ben opzoek naar een ORPG!

from Jarissax on 03/25/2016 02:50 PM

Zoals je al aan de titel kan zien, ben ik op zoek naar een nieuwe ORPG.

Een paar weken geleden ben ik eigenlijk gestopt met ORPG's schrijven. Het begon me te vervelen en school zorgde er ook nog eens voor dat ik geen tijd had om verder te schrijven. En ondanks dat de examens er aan zitten te komen en ik nog het nodige moet leren, wil ik wel weer verder met schrijven. Vooral schrijven één van de momenten is dat ik écht kan ontspannen, dus.. Ik heb, zoals ieder ander, wel een aantal eisen.

• Ik vind bijvoorbeeld dat je meer moet kunnen schrijven dan 5 regels. Ik begrijp dat je iets minder schrijft als je geen inspiratie hebt en als we verder in de ORPG zijn, maar aan het begin wil ik in ieder geval één tekst vak vol zien.
• Je Nederlands en interpunctie moet oké zijn. Het mijne is ook niet perfect en ik maak ook fouten, maar ik zou wel graag hoofdletters aan het begin van een zin zien.
• Vertel me niet gelijk dat je het meisje wilt spelen. Dit bespreek ik liever nadat we het verhaallijn hebben geschreven, want dan weet ik zelf ook wat ik interessanter vind om te schrijven. Als ik vind dat de jongeman interessant genoeg is, zal ik zonder probleem de rol op me nemen.
• Maak het niet te onrealistisch. Ik heb ooit een ORPG gehad waar de jongeman opeens de ouders van het meisje ging neerschieten en hij haar ging vertellen dat hij eigenlijk haar broer was. En vijf minuten later gaf hij haar een auto en was er opeens niets meer aan de hand. Ik ben toen gelijk gestopt met de ORPG. Ik vind het vreselijk wanneer mensen het té onrealistisch maken en dan ook nog eens van het verhaallijn afwijken. Dus alsjeblieft, ga dit meisje NIET nadoen, of ik stop er gelijk mee hahaha.
• Loop je tegen problemen aan? Vind je de ORPG niet leuk meer? Mail me! We zullen naar een oplossing zoeken. En reageer ik wat later dan normaal? Dit betekend dat ik even bezig ben met iets anders of dat ik de tijd nodig heb om iets te bedenken. Ik vraag je dan ook aardig om me niet driehonderd mailtjes te sturen.

Na dit mega langer bericht nog interesse om met me te schrijven? Dan mag je me gerust een mailtje sturen. Overigens kan je me ook mailen als je niet aan één van de eisen voldoet. We kunnen het hierover hebben in de mail en ik kan het desnoods nog door de vingers zien!

Reply Edited on 03/25/2016 02:50 PM.

Beertje7

25, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Ik ben opzoek naar een ORPG!

from Beertje7 on 04/06/2016 12:07 AM

Hh

Chrisje.jpg

Reply Edited on 04/07/2016 08:26 PM.

Jaidon

26, female

  Level 2

Posts: 3

Re: Ik ben opzoek naar een ORPG!

from Jaidon on 05/23/2016 11:55 AM

Ik heb je een mailtje gestuurd! :) 

Reply

« Back to forum