Ik heb mijn rapport gekregen!! :D

1  |  2  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Ik heb mijn rapport gekregen!! :D

from Sophie on 06/03/2015 04:15 PM

Goeed!

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

EssieLovesYou

26, female

  Level 14

Posts: 1733

Re: Ik heb mijn rapport gekregen!! :D

from EssieLovesYou on 06/03/2015 12:22 AM

Mooi rapport :)

xx 

spreuk.png

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik heb mijn rapport gekregen!! :D

from EternalLove on 06/02/2015 09:38 PM

Aah Latijn ahaha onze leraar Latijn is echt crap lol

De leerkracht Latijn op onze school is echt geniaal (we hebben er maar 1). Toen ik in het 6e leerjaar zat, kwam hij naar mijn huis om mij persoonlijk in te schrijven (was een opdracht voor de lkr, niets persoonlijks). Nope, hem ga ik nooit vergeten :p

Reply

mint
Deleted user

Re: Ik heb mijn rapport gekregen!! :D

from mint on 06/02/2015 09:30 PM

Dat zie ik! :p Talen is mijn ding wel! Frans en 'n beetje engels, dode talen zoals latijn en grieks!  

Aah Latijn ahaha onze leraar Latijn is echt crap lol 

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik heb mijn rapport gekregen!! :D

from EternalLove on 06/02/2015 09:01 PM

Je moet daar ook van houden! Ieder zijn ding ihi :)

Inderdaad en ik hou daar niet van :p

Reply

EvanescentD...

23, female

  Level 14

Posts: 566

Re: Ik heb mijn rapport gekregen!! :D

from EvanescentDevill on 06/02/2015 08:57 PM

Dat lijkt me echt ontzettend gaaf om daar goed in te zijn! Ik heb dat talent niet, haha :p

Je moet daar ook van houden! Ieder zijn ding ihi :)

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik heb mijn rapport gekregen!! :D

from EternalLove on 06/02/2015 08:55 PM

Dat zie ik! :p Talen is mijn ding wel! Frans en 'n beetje engels, dode talen zoals latijn en grieks!

Dat lijkt me echt ontzettend gaaf om daar goed in te zijn! Ik heb dat talent niet, haha :p

Reply

EvanescentD...

23, female

  Level 14

Posts: 566

Re: Ik heb mijn rapport gekregen!! :D

from EvanescentDevill on 06/02/2015 08:50 PM

Altijd concentreren op de dingen waar je wél goed in bent! Bij mij is dat mens, maatschappij en die dingen onderzoeken (en dat merk je aan mijn punten van gedrag, cultuur, NCZ & seminarie :p)

Dat zie ik! :p Talen is mijn ding wel! Frans en 'n beetje engels, dode talen zoals latijn en grieks!

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik heb mijn rapport gekregen!! :D

from EternalLove on 06/02/2015 08:46 PM

Omg ik begrijp gdv ook niks van al die functies, 'k begreep het eerst eenbeetje en nu woeps t'is allemaal weg, maar jah ik ben beter in talen enzo dan wiskunde en al die dinges :)

Altijd concentreren op de dingen waar je wél goed in bent! Bij mij is dat mens, maatschappij en die dingen onderzoeken (en dat merk je aan mijn punten van gedrag, cultuur, NCZ & seminarie :p)

Reply

EvanescentD...

23, female

  Level 14

Posts: 566

Re: Ik heb mijn rapport gekregen!! :D

from EvanescentDevill on 06/02/2015 08:45 PM

Maar ja, niet iedereen is even goed in alles he. :)

Omg ik begrijp gdv ook niks van al die functies, 'k begreep het eerst eenbeetje en nu woeps t'is allemaal weg, maar jah ik ben beter in talen enzo dan wiskunde en al die dinges :)

Reply
1  |  2  |  »  |  Last

« Back to forum