LONDEN

First Page  |  «  |  1  |  2 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: LONDEN

from Supermodelkaty on 04/17/2016 09:26 PM

Damn dat is teleurstellend Is het niet mogelijk om nog ergens extra ruimte te maken? Even wat kleding uit het raam gooien enz.

Nahh, ik heb mijn kleding wel nodig, maar ook echt mijn eigen kussen.

Nou ik was in de London Dungeon geweest. Zo'n museum over de slechte geschiedenis van London en dat is meer een eng spookhuis iets waar je doorheen loopt. Daar vertellen ze over Sweeny Todd (was een kapper die kelen doorsneed ofzo en die lichamen in een of ander koekje deed maken) en volgens mij ook van Jack The Ripper (man die verkrachten zo'n prostituezen geen idee hoe je het schrijf) Dat vind ik wel een aanrader, maar ik weet niet wat je school allemaal geregelt heeft.

Daar gaan we nou net niet heen

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: LONDEN

from SadnessWillNeverEnd. on 04/17/2016 09:27 PM

Daar gaan we nou net niet heen

Schandalig, want dat is wel enorm leuk.

Reply

Jarissax

24, female

  Level 12

Hello Blog

Posts: 634

Re: LONDEN

from Jarissax on 04/17/2016 09:30 PM

@@ Damn. En tandenborstel dan?

@ Dat lijkt me niet normaal interessant haha. Ik weet al onwijs veel over Sweeney en Jack door Johnny Depp, maar omg ik wil nog zoveel meer weten over die figuren.
Btw was Sweeney een barbier en hij gebruikte het vlees van zijn slachtoffers voor zijn vleestaarten en Jack vermoorde ook nog prostituees en sneed hun baarmoeder er uit (Dat is het verhaal dat ik hoorde dan), volgens mij haha. I don't really know :/

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: LONDEN

from SadnessWillNeverEnd. on 04/17/2016 09:56 PM

Dat lijkt me niet normaal interessant haha. Ik weet al onwijs veel over Sweeney en Jack door Johnny Depp, maar omg ik wil nog zoveel meer weten over die figuren. Btw was Sweeney een barbier en hij gebruikte het vlees van zijn slachtoffers voor zijn vleestaarten en Jack vermoorde ook nog prostituees en sneed hun baarmoeder er uit (Dat is het verhaal dat ik hoorde dan), volgens mij haha. I don't really know :/

Ja dat ja klopt. Echt heel leuk om mee te maken. Je gaat daar ook steeds ruimtes in waar je dan in het Engels een verhaal te horen krijgt. Daar laten ze je soms schrikken, maar je word ook in die verhalen getrokken. Zo word je een keer in een stoel gezet en dan valt het licht of iets uit en dan hoor je achter je zo'n scheerapperaat ding. Echt enorm leuk!

Reply

Jarissax

24, female

  Level 12

Hello Blog

Posts: 634

Re: LONDEN

from Jarissax on 04/18/2016 09:07 AM

Ik zou echt doodgaan uit angst, maar oh my god nu wil ik er heen

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2

« Back to forum