Search for posts by Supermodelkaty

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  26  |  »  |  Last Search found 259 matches:


Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Opleiding

from Supermodelkaty on 01/18/2018 01:01 PM

Wat je eventueel kunt doen zijn beroepentesten, daar komen ook wel eens sectoren uit

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Opleiding

from Supermodelkaty on 01/16/2018 07:03 PM

Ik hoop dat je hier iets aan hebt

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Opleiding

from Supermodelkaty on 01/15/2018 01:47 PM

Ik zit nu in mijn eerste jaar van het hbo ergotherapie.
Ik heb mijn studie gekozen doordat ik er achter ben gekomen wat ik leuk vind, mensen helpen. Ik heb via onze decaan  site allemaal opdrachten gedaan om er achter te komen welke sector etc bij mij paste. Toen ben ik opendagen gaan bezoeken en heb meeloopdagen gedaan. 

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Zijn hier nog actieve users?

from Supermodelkaty on 12/03/2017 09:06 PM

Ik ben weer iets actiever aan het worden. Maar mijn studie neemt veel tijd in beslag

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Hey, Nederlanders!

from Supermodelkaty on 11/13/2017 09:21 PM

@skullet
Vaak word er als je leent het ook nog studiefinanciering genoemd, maar het is dan helaas niet meer zo dat je geld krijgt van de overheid. Wel als je ouders weinig verdiennen, kan je een aanvullende beurs krijgen en dan krijg je nog wel geld van de overheid.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Hey, Nederlanders!

from Supermodelkaty on 10/17/2017 07:42 AM

Jaa, dan is zij eerder begonnen met studeren. Sinds vorig schooljaar is het leenstelsel ingevoerd in plaats van de basisbeurs. Dus dan heeft zij nog geluk gehad. 
Mensen noemen het trouwens nog wel de studiefinanciering, maar je moet nu lenen en het terugbetalen ipv dat je geld krijgt van de overheid.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Hey, Nederlanders!

from Supermodelkaty on 10/15/2017 10:43 PM

Helaas is studiefinanciering zoals vrieger verleden tijd. Eerder lreeg je geld van de overheid om een deel te kunnen betalen. Maar nu kan je lenen van de overheid, je kan zelf kiezen hoeveel je wilt lenen, dus je kan lenen zodat je ook een kamer kan betalen erbij en je studie. Dit jaar is het collegegeld €2006 en nog aantal cent en dan moet je ook nog los je boeken kopen, maar weer niet alle boeken zijn verplicht en soms kan je ook je schoolboeken lenen op school bij de schoolbibliotheek. 
Wat wel scheelt is dat je een studenten OV-chipkaart kan aanvragen, wat dus inhoud dat je kan kiezen voor een week- of weekend abonnement en dan kan je dus "gratis" reizen. Maar dan is de voorwaarde wel dat je binnen 5 jaar, volgens mij, je studie moet halen en dan hoef je je reis schuld niet terug te betalen en heb je dus gratis gereist. 
En natuurlijk naast het lenen kan je ook je eigen geld verdienen door een bijbaantje naast je studie.
Ik zit net in mijn 1e jaar op het hbo dus heb alles zo zelf moeten uitzoeken. Maar als je nog vragen hebt of iets nog niet duidelijk is, gewoon stellen.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Supermodelkaty on 08/25/2017 07:16 PM

Remi
Als ik een tijdje sta te wachten pak ik mijn telefoon en kijk even erop. Al snel komt Leila er aan gelopen en ze zegt dan zacht dat ze het fijn vind dat ik er ben. Ik glimlach en knik. 'Ik heb toch gezegd dat ik je wil helpen dan hoef je me niet extra te bedanken omdat ik hier sta te wachten. Ik doe het graag.' Zeg ik dan en kijk naar haar. 'Maar wil je naar je eigen huis, mijn huis?' Vraag ik dan en kijk haar aan.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Orpg Starten!

from Supermodelkaty on 08/13/2017 10:32 PM

😀😀😀

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Beenhaar ;o

from Supermodelkaty on 08/12/2017 10:49 PM

Ik scheer met een mesje. Mijn benen worden nooit glad door mijn mee eters, ja die zitten ook op mijn venen en ik kan er niets aan doen. Maar mijn moeder heeft zo'n ontharingsapparaat met van die lichtflitsen enzo en dat ga ik nog proberen.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  26  |  »  |  Last

« Back to previous page