*moest 't gisteren allemaal kwijt, doei*

1  |  2  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


EternalLove
Deleted user

*moest 't gisteren allemaal kwijt, doei*

from EternalLove on 08/30/2015 09:24 PM

*moest 't gisteren allemaal kwijt, doei*

Reply Edited on 08/31/2015 05:24 PM.

PerfectDark...
Deleted user

Re: Ik kan m'n leven niet meer aan

from PerfectDarkness on 08/30/2015 09:28 PM

Niet doen. Echt niet doen, dat lost niks op. Je hebt nog een HEEL leven voor je.
Kan je niet gaan praten met iemand? Dat heeft mij ook heel erg geholpen namelijk.. 

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik kan m'n leven niet meer aan

from EternalLove on 08/30/2015 09:29 PM

Niet doen. Echt niet doen, dat lost niks op. Je hebt nog een HEEL leven voor je. Kan je niet gaan praten met iemand? Dat heeft mij ook heel erg geholpen namelijk..

Ik wil geen klote shitpsychologen die het alleen maar erger maken. Ik wil alleen iemand die naar mijn verhaal luistert en me op de juiste momenten een knuffel kan geven. En de enige die ik zo genoeg vertrouw wil er niets meer van weten

Reply

PerfectDark...
Deleted user

Re: Ik kan m'n leven niet meer aan

from PerfectDarkness on 08/30/2015 09:35 PM

Ik wil geen klote shitpsychologen die het alleen maar erger maken. Ik wil alleen iemand die naar mijn verhaal luistert en me op de juiste momenten een knuffel kan geven. En de enige die ik zo genoeg vertrouw wil er niets meer van weten

Well, ik wil heel graag naar je luisteren, maar die knuffel kan ik denk ik niet geven..
(Ik ben ook nogal slecht in advies geven, maar ik wil je graag helpen)
Alsjeblieft doe jezelf niks aan.. Praat anders hierover met je ouders? Het is misschien eng, maar wel het beste denk ik.. 

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik kan m'n leven niet meer aan

from EternalLove on 08/30/2015 09:38 PM

Well, ik wil heel graag naar je luisteren, maar die knuffel kan ik denk ik niet geven.. (Ik ben ook nogal slecht in advies geven, maar ik wil je graag helpen) Alsjeblieft doe jezelf niks aan.. Praat anders hierover met je ouders? Het is misschien eng, maar wel het beste denk ik..

Niet gemeen bedoelt, maar ik heb een volwassene nodig
En mijn ouders hadden niet eens iets tegen mij gezegd toen ze 2 jaar terug te horen hadden gekregen dat ik zelfmoord ging plegne 

Reply

PerfectDark...
Deleted user

Re: Ik kan m'n leven niet meer aan

from PerfectDarkness on 08/30/2015 09:41 PM

Niet gemeen bedoelt, maar ik heb een volwassene nodig En mijn ouders hadden niet eens iets tegen mij gezegd toen ze 2 jaar terug te horen hadden gekregen dat ik zelfmoord ging plegne

Dat snap ik wel hoor, is niet erg.
Dan zeg je dat je ze NU nodig hebt en je legt het uit, je zegt het ze gewoon en ze moeten je maar helpen, anders ga je naar iemand op school? Voor je ouders is het ook schrikken en moeilijk om dit te horen zegmaar, dus waarschijnlijk wisten ze gewoon niet hoe ze erop moesten reageren..

(Sorry als dit kutadvies is tho) 

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik kan m'n leven niet meer aan

from EternalLove on 08/30/2015 09:47 PM

Dat snap ik wel hoor, is niet erg. Dan zeg je dat je ze NU nodig hebt en je legt het uit, je zegt het ze gewoon en ze moeten je maar helpen, anders ga je naar iemand op school? Voor je ouders is het ook schrikken en moeilijk om dit te horen zegmaar, dus waarschijnlijk wisten ze gewoon niet hoe ze erop moesten reageren.. (Sorry als dit kutadvies is tho)

School is nog niet bezig en ik weet gewoon niet naar wie ik moet gaan. Ik heb het verbrot bij de mensen die ik vertrouw.
En dat maakt niets uit 

Reply

PerfectDark...
Deleted user

Re: Ik kan m'n leven niet meer aan

from PerfectDarkness on 08/30/2015 10:04 PM

School is nog niet bezig en ik weet gewoon niet naar wie ik moet gaan. Ik heb het verbrot bij de mensen die ik vertrouw.
En dat maakt niets uit
Kan je het niet meer volhouden tot school weer begint?

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik kan m'n leven niet meer aan

from EternalLove on 08/30/2015 10:10 PM

Kan je het niet meer volhouden tot school weer begint?

Ik kan gewoon onmogelijk al direct gaan van "ja hoi ik heb zin om van het 4e verdiep te springen..."

Reply

PerfectDark...
Deleted user

Re: Ik kan m'n leven niet meer aan

from PerfectDarkness on 08/31/2015 11:46 AM

Ik kan gewoon onmogelijk al direct gaan van "ja hoi ik heb zin om van het 4e verdiep te springen..."

Als het moet dan kan dat wel.

Reply
1  |  2  |  »  |  Last

« Back to forum