morgen jaaropening op school....

1  |  2  |  3  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


lea.000
Deleted user

Re: morgen jaaropening op school....

from lea.000 on 08/24/2015 09:02 AM

Ik ben echt blij dat ik mijn boeken pas moet halen tijdens een van de eerste schooldagen, tijdens de les dan nog, echte liefde. Schoolboeken tijdens de vakantie geven stress haha

tijdens de les...maar wat moet je voor die tijd dan doen in de les??? 
en tijdens de vakantie lijkt me idd eigenlijk ook niks, ik ben aan de ene kant wel blij met dit systeem van mijn school.. 

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: morgen jaaropening op school....

from EternalLove on 08/23/2015 09:45 PM

Ik ben echt blij dat ik mijn boeken pas moet halen tijdens een van de eerste schooldagen, tijdens de les dan nog, echte liefde. Schoolboeken tijdens de vakantie geven stress haha

Ik moest mijne op de laatste schooldag bestellen en sinds die dag stresste ik 'm alle dagen tot gisteren omdat ik dacht dat ik verkeerde boeken had hHAHAHAH

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: morgen jaaropening op school....

from Definitie on 08/23/2015 08:53 PM

Ik ben echt blij dat ik mijn boeken pas moet halen tijdens een van de eerste schooldagen, tijdens de les dan nog, echte liefde. Schoolboeken tijdens de vakantie geven stress haha

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

ColourIllum...
Deleted user

Re: morgen jaaropening op school....

from ColourIlluminates on 08/23/2015 08:38 PM

bevj

Reply

lea.000
Deleted user

Re: morgen jaaropening op school....

from lea.000 on 08/23/2015 06:15 PM

Dat is bij ons nog niet, haha Maar we hebben een groep op fb voor school waar iedereen (lkr, direct, personeel, lln, oud-lln, ouders etc.) inzit en daar komen er ook van die updates Maar idk of je het kent maar je hebt zo van die "Spotted" en dan zo de plaats en zelf dat heeft min school al (https://www.facebook.com/SpottedGent?fref=ts dingen zoals dit)

ohhh, want zoiets als bij ons is echt vet onhandig, want een van die sociale media heeft net niet iedereen....

en nee, dat ken ik niet.... 

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: morgen jaaropening op school....

from EternalLove on 08/23/2015 05:49 PM

ja he?! het is wat....het enige dat wij niet op school hebben van dit lijstje zijn uitnodigingen(??) en maaltijden bestellen bij onze zetten ze ook op twitter als je eerste lesuur van de dag uitvalt, maar dit is echt nutteloos als je geen twitter hebt, zoals ik...

Dat is bij ons nog niet, haha Maar we hebben een groep op fb voor school waar iedereen (lkr, direct, personeel, lln, oud-lln, ouders etc.) inzit en daar komen er ook van die updates  

Maar idk of je het kent maar je hebt zo van die "Spotted" en dan zo de plaats en zelf dat heeft min school al
(https://www.facebook.com/SpottedGent?fref=ts
dingen zoals dit)

Reply

lea.000
Deleted user

Re: morgen jaaropening op school....

from lea.000 on 08/23/2015 05:25 PM

Die digitalisering trekt op de zak, serieus.

Mijn school werkt met Smartschool en toen ik 5 jaar voor 't eerst daar kwam moesten we enkel de maaltijden online bestellen. Nu gebeurt dit op Smartschool:
Onze punten en rapporten (gelukkig krijgen we het rapport nog op papier)
Afspraak maken voor oudercontact
Contact maken met leerkrachten (voor vragen of zo)
Roosters (lessen en examens) worden doorgestuurd
Afwezigheden van de leerkrachten & studie wordt doorgestuurd
Leerkrachten moeten elk lesuur de afwezigheden doen per klas
Informatie wordt meegedeeld via Smartschool, amper nog via de brief
Enquêtes invullen
Uitnodigingen
En ook nog altijd de maaltijden bestellen

Hoogst waarschijnlijk ben ik nog een heleboel dingen vergeten, maar nu zijn we zowat verplicht om elke dag tijdens school naar Smartschool te kijken

ja he?! het is wat....het enige dat wij niet op school hebben van dit lijstje zijn uitnodigingen(??) en maaltijden bestellen
bij onze zetten ze ook op twitter als je eerste lesuur van de dag uitvalt, maar dit is echt nutteloos als je geen twitter hebt, zoals ik...

Ben je Nederlander dan, dat je op het 5e al kan afstuderen?

 Ik ben Nederlands ja, en ik doe VMBO (TL+) en dan heb je maar 4 jaar middlebare school...dus ik doe al examen in de 4e klas...

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: morgen jaaropening op school....

from Anelore33 on 08/23/2015 04:42 PM

maandag (als ik dus de jaaropnening heb en mijn boeken moet halen) is volgens mij ook mijn eerste officiele eerste schooldag...ookal hebben we die donderdag pas onze eerste echte lesdag....

Komt wel goed, het is maar school.

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: morgen jaaropening op school....

from EternalLove on 08/23/2015 03:52 PM

fijn dat je het begrijpt....dit is ook mijn ene laatste schooljaar van deze school...dit jaar nog, volgend jaar al examens...

Ben je Nederlander dan, dat je op het 5e al kan afstuderen?

Reply

lea.000
Deleted user

Re: morgen jaaropening op school....

from lea.000 on 08/23/2015 03:51 PM

Ik begrijp je hoor! Heb ook nog stress voor mijn eerste schooldag en dit wordt mijn voorlaatste jaar

fijn dat je het begrijpt....dit is ook mijn ene laatste schooljaar van deze school...dit jaar nog, volgend jaar al examens...

Reply
1  |  2  |  3  |  »  |  Last

« Back to forum