Morgen word het weer warm....

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


lea.000
Deleted user

Morgen word het weer warm....

from lea.000 on 06/30/2015 07:56 PM

en ik moet op school pas om 12:45 beginnen, maar ik hoef maar een uur, en raad eens wat dat uur is?!: gym natuurlijk
en ik hoop maar dat we niet in die stikhitte buiten wat gaan doen... 

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Morgen word het weer warm....

from EternalLove on 06/30/2015 07:58 PM

Omg, dat is echt enorm lastig! Hoop voor jou dat het niet te veel lopen is en dat soort dingen... :/

Vorig jaar hadden we de laatste 2 uren LO en op een dag als het behoorlijk warm is, dan zijn die 2 uren juist het ergste van allemaal.... Moesten we frisbee doen voor examen en degene die niet aan de beurt waren moesten voetballen... Dat was echt afzien. Gelukkig zei ze er niets op als je niet goed je best deed bij voetbal of gewoon ergens in de schaduw ging zitten, het was toen echt geen weer om te sporten :/ 

Reply

lea.000
Deleted user

Re: Morgen word het weer warm....

from lea.000 on 06/30/2015 08:01 PM

Omg, dat is echt enorm lastig! Hoop voor jou dat het niet te veel lopen is en dat soort dingen... :/ Vorig jaar hadden we de laatste 2 uren LO en op een dag als het behoorlijk warm is, dan zijn die 2 uren juist het ergste van allemaal.... Moesten we frisbee doen voor examen en degene die niet aan de beurt waren moesten voetballen... Dat was echt afzien. Gelukkig zei ze er niets op als je niet goed je best deed bij voetbal of gewoon ergens in de schaduw ging zitten, het was toen echt geen weer om te sporten :/

wow, dat is vast vervelend geweest....
maar wij doen niet echt aan lopen enz. wij doen meer aan allerlei (stomme) balspellen...zoals voetbal, trefbal en dat soort dingen

en als ik moet beginnen om 12:45 zul je zien dat dat net de tijd is dat het vetheet (begint) te worden....

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Morgen word het weer warm....

from EternalLove on 06/30/2015 08:06 PM

wow, dat is vast vervelend geweest.... maar wij doen niet echt aan lopen enz. wij doen meer aan allerlei (stomme) balspellen...zoals voetbal, trefbal en dat soort dingen en als ik moet beginnen om 12:45 zul je zien dat dat net de tijd is dat het vetheet (begint) te worden....

Jup, enorm vervelend. :/

Tjaa, dat is ook het moment waarop de zon het hoogste staat :/ 

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Morgen word het weer warm....

from Sophie on 06/30/2015 08:06 PM

Ach het lukt je wel, bijna vakantie toch (:
Ik heb gelukkig geen sport meer met school dit jaar!  Had vorige week nog wel een sportdag, en die was echt vreselijk, gelukkig ben ik er nu weer een tijd vanaf xd

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

lea.000
Deleted user

Re: Morgen word het weer warm....

from lea.000 on 06/30/2015 08:25 PM

Jup, enorm vervelend. :/ Tjaa, dat is ook het moment waarop de zon het hoogste staat :/

daarom....

Ach het lukt je wel, bijna vakantie toch (: Ik heb gelukkig geen sport meer met school dit jaar! Had vorige week nog wel een sportdag, en die was echt vreselijk, gelukkig ben ik er nu weer een tijd vanaf xd

dat is waar en gelukkig (ik heb net ff op mijn rooster gekeken) is dit ook mijn laatste gymles van dit jaar!  

Reply

« Back to forum