O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.

1  |  2  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.

from Abrikoosje on 05/12/2016 04:46 PM

Dane

De les gaat super sloom voorbij, maar het volgende lesuur is over een paar minuten en dan ben ik eindelijk vrij. Kan ik lekker naar huis toe en dan kan ik gitaar spelen. Ik ga speciaal voor het nieuwe meisje een liedje schrijven. Zal ze vast leuk vinden en dan kan ik het ook voor haar spelen. Misschien wil ze wel meezingen. Temminste als ze dat kan, en dan groeien we nog dichter naar elkaar toe. Als de lesbel gaat doe ik mijn spullen in mijn tas en zie ik Sem op de gang lopen. Ik loop naar hem toe. Maar als hij mij ziet lopen loopt die weg en hij kijkt niet een keer achterom om te kijken of ik achter hem aan loop. Nou ja dan niet he denk ik in mezelf. Ik ga naar mijn laatste les en ik loop het lokaal in. Ik ga zittenen ik wacht tot de leraar naar binnen komt lopen. Maar niemand komt binnenlopen. Eerst denk ik nog dat hij ergens anders is maar dan komt er iemand binnenlopen en die zegt dat de meneer waarvan wij les krijgen ziek is. De hele klas juicht en ik sta op en ik pak mijn tas. Ik pak mijn mobiel en ik voeg het nummer van Selina toe in mijn contacten. Meteen stuur ik haar een appje om te zeggen dat ik vrij ben en dat ze me vandaag niet meer ziet. Ik stop mijn mobiel in mijn zak en loop naar mijn kluisje toe waar mijn vrienden op me staan te wachten. Ik pak mijn sleutels en ik stop ze in mijn kluissleutel. Dan zeggen ze opeens tegen me: ''Heb je nog een berichtje van die jongen terug gekregen?'' Ik schud mijn hoofd en ik wil weglopen maar ze houden me tegen. ''Zorg ervoor dat je het morgen krijgt we hebben het echt nodig.'' ''En jij ook, dat weet je.'' ''Ik weet het ook wel maar ik heb gewoon nog niks.'' ''Ik stuur jullie een bericht als die gereageert heeft.'' ''Bruh hij zit zelf ook nog op school wat denk je dan wel niet.'' ''Ik ga naar huis toe en ik beloof dat ik jullie een berichtje stuur als hij gereageert heeft.'' Ik loop naar mijn fiets, en ik doe mijn sleutel in het sleutelgat. Ik fiets weg. Dan gaat mijn mobiel opeens trillen. Ik stop, en ga op de stoep staan. Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en ik zie dat de jongen heeft gereageert.  ''Kom straks om 7 uur naar mijn huis.'' Ik klik het bericht weg en stuur in de groep van de jongens dat ik straks om 7 uur naar zijn huis moet komen. De jongens antwoorden ook meteen terug dat het helemaal goed is. Dan stop ik mijn mobiel weer weg en ik fiets verder naar huis. Eenmaal thuis aangekomen zet ik mijn fiets weg en ik haal de sleutel uit mijn tas van het huis. Maar dan zie ik dat mijn moeder al thuis is. Dus stop ik mijn sleutel weer in mijn tas en doe ik de deur open. Ik loop naar binnen en leg mijn tas op de grond en loop naar de keuken. Eerst zeg ik nog gedag tegen mijn moeder maar die zegt dan opeens dat ik even bij haar moet komen. Ik loop naar de kamer en ga op de bank zitten. Mijn moeder kijkt me heel serieus aan en ik weet dat er iets aan de hand is. Dan begint ze opeens met praten. ''Ik heb een bericht van school gehad.'' ''En het is geen leuk nieuws'' ''Ik kreeg dus een telefoontje van school en die zeiden dat je onder school tijd een keer hebt staan wiet roken en dat de leraren jullie gezien hebben maar er niks aan gedaan hebben.'' ''En ik ben super teleurgesteld in je want je had beloofd dat je het niet zou doen.'' Ik kijk haar aan en ik weet zeker dat de school meer weet over mijn vrienden en mij. We hebben zoveel gedaan onder schooltijd. Ik ben bijna een keer geschorst omdat ik iets gedaan heb. ''We hadden er gewoon zin in en iedereen zou dat wel eens een keer doen.'' Mijn moeder kijkt me aan en ik zie dat ze boos wordt. ''Je hebt het beloofd dat je het niet zou doen en ik ben diep teleurgesteld in je. Ik heb je vader ook gebeld en die was harstikke boos op je.'' ''Hij komt straks thuis dus ik zou ervoor zorgen dat je een goeie verklaring hebt want bij mijn heeft het niet echt geholpen en bij je vader dus al helemaal niet.'' Ik ga naar de keuken toe en ik schenk wat te drinken in. ''Ben je er ook verslaafd aan of was het gewoon een keer proberen?'' ''Mam ik ben niet verslaafd. We wouden het gewoon een keer proberen en we zijn er ook meteen mee gestopt.'' ''Ik heb toch beloofd dat ik het niet zou doen, en dit was gewoon een keer om te proberen.'' 'Ík snap ook niet waarom je er altijd een probleem van maakt.'' ''Net zoals dat met die deur op slot doen.'' ''Wees blij dat er niks gestolen is.'' ''Maar nee dan wordt je boos omdat ik de deur niet op slot heb gedaan.'' ''Ik heb geen zin in jou gezeur, ik ga huiswerk maken en val me gewoon niet meer lastig.'' ''Je roept me maar als we gaan eten.'' Ik pak mijn tas en ik  loop naar boven toe waar ik mijn kamerdeur keihard dichtsla.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.

from SadnessWillNeverEnd. on 05/03/2016 10:58 PM

Selina.
Uit mijn tas haal ik een schriftje erbij. Het hoekje van de bladzijde scheur ik af, waarna ik ook nog een pen erbij pak. Mijn nummer schrijf ik op het briefje neer. Nog een keer lees ik het briefje na, waarna ik nog knik. Het briefje geef ik gelijk aan Dane, de jongeman voor mijn neus. Er staan wel meer jongens aan mijn tafel, maar dit nummer is nu even bedoeld aan Dane. Zijn vrienden zijn ook wel leuk, tenminste ze lijken me aardig. Dit kan misschien wel een leuke vriendschap worden. Ik tusssen een stel jongens, wie weet. Het lijkt me wel leuk om bevriend met ze te raken. Ik kan ook veel beter met jongens omgaan dan met meisjes, dus ik zou het niet erg vinden. 
Mijn nummer geef ik dan. Op dat moment gaat de bel. Tring tring, klinkt er door het hele gebouw heen. Dat betekend dat ik weer naar de les moet. Mijn schrift en mijn pen prop ik snel terug mijn tas in. Ik sta op en zwiep mijn rugzak op mijn rug. Ik kijk de jongens nog aan. 'Tot de volgende keer.' glimlach ik, waarna ik naar de les loop. Nu heb ik eindelijk twee lessen voor waar ik hier, mijn kappers opleiding. Daar heb ik wel enorm veel zin in. Als ik in het lokaal aankom ben ik echt verbaast. Er staan wat tafels, maar ook wat echte kapstoelen met spiegels die je bij een kapper ook heb. Zo heb je hier ook allemaal zo'n spullen en zelfs een wasbak. Eigenlijk alles wat je in een kapperszaak hebt, alleen veel minder. Er staan ook wat tafels met stoelen en gewoon een bord en in de verte staan ook nog wat poppenhoofden, voor de haren bij te doen. Een paar dingen herken ik nog wel van mijn vorige school, maar sommige dingen niet. Ik neem plaats op een stoel en zet mijn rugzak neer op de grond. De klas stroomt vol. Dit keer zit ik in een totaal andere klas dan met mijn normale lessen. Nu zijn er alleen maar meiden hier, daarnet waren er nog jongens. Dus bij deze lessen zit ik hier in de klas met meiden en bij de normale lessen als Engels zit ik bij mijn echte klas, mijn officieele klas. Best wel leuk. Zo komt er ook een meisje naast me zitten. Ik glimlach gelijk naar haar. 'Je bent nieuw hier toch? Mijn naam is Skyler. Hoe heet je?' ratelt ze aan een stuk door. 'Ik ben Selina, aangenaam.' glimlach ik. De mevrouw komt de les binnen gelopen, waardoor iedereen stil is. Het gesprek tussen Skyler en mij hangt dan meteen stil. Ik luister aandachtig naar de vrouw en wat we vandaag in die twee lesuren gaan doen. Op het moment gaan we wat leren in het boek en daarna gaan we nog wat met een kappershoofd doen, dan kunnen we iets leuks met hun haar gaan doen wel zonder het te knippen. Daar heb ik nu al zin in, maar nu eerst luister ik naar de theorie die we krijgen.

 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.

from Abrikoosje on 04/27/2016 09:26 AM

Dane

Yes ze wil wat met mij afspreken dacht ik bij mezelf ''Geef je je nummer maar,'' zei ik. '' Dan kan ik hem opslaan en dan bel of app ik je nog wel.'' Mijn vrienden stonden er ook bij. Opeens gaat de bel. ''Het was leuk om je te ontmoeten maar ik moet nu echt naar de les toe,'' zei ik. Ik liep met mijn vrienden weg en mijn vrienden zeiden ook nog snel even dag. ''Leuke meid zeg,'' zeg ik tegen mijn vrienden. Waarop ze zeker ja schudden. Maar als ze erachter komt wat ik allemaal doe wil ze vast niet meer met mij omgaan. Ik loop naar het Nederlandse lokaal en wacht tot de leraar eraan komt. ''Welkom bij de les,'' zegt de leraar. Iedereen zegt in koor: ''Hallo''. Ik kijk de klas rond maar zie Sem niet zitten. ''Waar is Sem?'' fluister ik naar Bart. ''Weet ik niet, maar als hij niet snel komt dan heeft hij wel problemen met de leraar.'' '' Oke jongens, pak jullie boeken en schriften en ga zelfstandig aan het werk met de opdrachten.'' Ik pak mijn spullen en ga aan het werk. ''Je mag best met elkaar overleggen maar zorg er wel voor dat niemand dan last van je heeft.'' Ik keek mijn buurman aan en hij dacht precies hetzelfde als ik. Als ik eenmaal aan het werk ben komt Sem opeens binnenlopen. ''En waar kom jij vandaan?'' zegt de leraar boos. Sem wordt knalrood en kijkt dan naar mij toe. Waarom kijkt die nou naar mij dan? Ik kan hem niet helpen nu. ''Ik eumh...'' zei Sem. ''Tis al duidelijk, je bent gewoon weer eens te laat''  zei de leraar boos en geirriteerd. ''Je krijgt van mij een telaat brief en je melt je maar bij de concierge.'' Als Sem de brief aanpakt en weer naar mij kijkt, zie ik dat hij lichtelijk geirriteerd is. Als de les bijna is afgelopen, denk ik alleen maar aan het nieuwe meisje. Wat was ze mooi, en ze wil ook gewoon iets met mij afspreken. Mijn dag kan niet meer stuk denk ik.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.

from SadnessWillNeverEnd. on 04/26/2016 10:56 PM

Selina.
Hoelang ik ook wacht, ik krijg maar geen berichtje terug. Van niemand niet. Waarschijnlijk heb ik gewoon andere lestijden en andere pauze tijden dan mijn vrienden van de andere school. Wel enorm jammer. Nu heb ik helemaal niemand waarmee ik kan praten. Het is ergens best wel stom. Ik wil gewoon op het moment met iemand kunnen praten. Gewoon wat gezelschap hebben. Alleen een nadeel is dat ik erg verlegen ben. Ik ben geen jongedame die iedereen aanspreekt en met iedereen begint te praten, nee dat vind ik ergens gewoon best wel eng.
Gelukkig krijg ik op dat moment een berichtje. Een berichtje van Jayden. Een glimlach verschijnt er op mijn gezicht. Eindelijk iemand die er nog in de groepsapp reageert. -Heej Selina, hoe is het daar? Ik moet weer gaan zit in de les.-  staat er in zijn berichtje. Een kleine zucht rolt er over mijn lippen heen. Nu moet hij helaas weer weg, nog niemand om mee te praten, maar nu is het me wel duidelijk dat ze andere lestijden en pauzes hebben dan op deze school. -Gaat wel, wil liever bij jullie zijn.- verzend ik in de groepsapp. Vervolgens leg ik mijn mobiel weer weg. Op dat moment dat ik mijn mobiel wegleg zie ik dat er een jongen aan mijn tafel staan, waardoor ik even schrik. Dit had ik gewoon niet verwacht. Eerst zit ik eenzaam aan een tafel en dan staat er opeens een jongeman aan mijn tafel.
De jongeman begint opeens aan een stuk door te ratelen. Als hij klaar is met zijn woorden lach ik even naar hem. 'Rustig maar, je hoeft niet aan een stuk door te ratelen.' grinnik ik naar hem. 'Ik ben Selina.' Nu weet ik al gelijk en hoop over hem. Hij zit hier ook op school, doet de opleiding gitaar spelen, hij heeft Dane Smith en hij heeft een eigen gitaar. Toch wel leuk hoe iemand zo aan een stuk door kan ratelen. Op zijn laatste vraag reageer ik nog even. Namelijk of ik een keer wil afspreken. Heel even knik ik daarop. 'Afspreken lijkt me wel leuk hoor.' glimlach ik. Tsja.. ik moet ook nieuwe vrienden hier maken. Zo kan ik hier ook nog eens leuke dingen met vrienden doen. Dat wil ik gewoon.
Opeens komen er nog meer jongens aan de tafel staan. Overduidelijk te vrienden van Dane aangezien een jongeman met hand op de schouder van Dane klopt. 'Lukt het een beetje?' grinnikt hij naar Dane. Hun aandacht wordt weer op mij gericht. 'Ik neem aan dat je Selina bent, dat nieuwe meisje?' vraagt een jongeman aan me, waarop ik knik. 'En jullie zijn?' vraag ik. Iedereen stelt zich voor, maar het is lastig om te onthouden, toch probeer ik het wel te onthouden. 'Ik probeer het te onthouden.' grinnik ik. Nog een keer kijk ik de groep rond, waarna ik hun namen ook nog eens herhaal.

 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.

from Abrikoosje on 04/26/2016 05:22 PM

Dane

Ik loop de aula in met mijn vrienden. We gaan zitten op een bank waar nog ruimte is. Ik pak mijn mobiel en check mijn whatsapp snel. Ik ontgrendel mijn scherm en zie dat ik een berichtje heb. Ik heb nog wel wat drugs voor je, als je het wil hebben hoor ik het wel van je.  Ik keek naar mijn vrienden, maar ze keken blijkbaar al mee. Ze knikten ja en ik reageerde terug: stuur je adres maar dan kom ik het wel een keer ophalen.  Ik deed mijn mobiel uit en stopte die weer in mijn tas. Ik pakte wat eten uit mijn tas, en keek wat rond. Opeens zag ik iemand die ik nog nooit gezien had. ''Waauw wat is dat voor een mooi meisje?'' Mijn vrienden reageerden net zoals ik. '' Ik ga even een praatje met haar maken want volgensmij is ze nieuw'' Ik pakte mijn rugtas en liep naar het meisje toe. ''Hallo, volgensmij ben jij hier nieuw.'' '' Ik heet Dane Smith, ik doe de opleiding gitaar spelen.''  ''Tis een pittige opleiding voor mij maar tis de enigste weg om gitaar te kunnen spelen.'' ''Ik doe MBO.''  Ik liet mijn gitaar zien aan der. '' Deze was echt super duur, maar ik ben er gelukkig wel zuinig mee.'' ''Zullen we een keer wat gaan afspreken?'' zei ik knipoogend tegen der

 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply Edited on 04/26/2016 05:32 PM.

SadnessWill...
Deleted user

Re: O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.

from SadnessWillNeverEnd. on 04/26/2016 04:33 PM

Selina.
De les gaat echt sloom voorbij, maar dat komt omdat ik het gewoon niks aan vind. School is gewoon helemaal niet leuk, behalve de lessen waar ik dingen geleert krijg die je moet weten als kapper, die lessen vind ik wel leuk. Buiten dat vind ik bijna alles wel saai, vandaar dat de lessen ook zo sloom gaan. Alleen daar is niets aan te doen. Ik moet deze lessen gewoon volgen voor mijn diploma, anders krijg ik hem niet. Ik wil natuurlijk wel mijn diploma, dan kan ik eindelijk in een kapperszaak werken. Nu heb ik geen baan omdat ik vind dat er geen leuke banen zijn. In een supermarkt werken of iets vind ik totaal niet leuk. Ik wil gewoon kapper worden en verder niks. Alleen mijn moeder zit soms te zeuren dat ik een baan moet zoeken, maar daar luister ik nooit na. Maar ik heb school dus hard nodig. Vandaar dat ik toch wel een braaf meisje ben en gewoon alle lessen goed volg. Sommige mensen vinden me zelfs een te braaf meisje, maar dat boeit me niet zoveel.
Tring tring! De bel gaat weer, waardoor ik helemaal uit mijn gedachten kom. Snel pak ik mijn spullen in mijn tas, waarna ik mijn rugzak op mijn rug zwiep. Eindelijk een kleine pauze, dat werd wel tijd. Ik loop de rest van de klas achterna naar de aula/kantine toe. De aula begint langzaam vol te lopen. Ik weet me nog een plekje te vinden aan de tafel, terwijl sommige andere totaal geen plek meer hebben. Ik kijk wat om me heen. Het is best druk, maar dit is dan ook een grote school. Een grote school heeft dan ook meer leerlingen. Toch zit ik wel eenzaam aan een tafel. Ze hebben wel wat vragen aan me gestelt, sommige mensen, maar verder doen ze ook echt bijna niks met me. Het kan zijn dat ze me nog erbij gaan betrekken, maar het kan ook zijn dat ik gewoon altijd eenzaam blijf. Dat wil ik natuurlijk niet. Iedereen wilt natuurlijk een vriend of vriendin. Om eerlijk te zijn vind ik het ergens al stom dat ik nu al alleen zit in de les en nu al alleen zit in de aula. Het is best stom want ik wil best iemand hebben om mee te praten.
Ik besluit mijn mobiel erbij te pakken, misschien kan ik iemand bereiken waardoor ik me wat minder eenzaam voel. Mijn rugzak leg ik op de tafel neer terwijl ik mijn mobiel vast heb in mijn handen. Gelijk ontgrendel ik mijn scherm, waarna ik WhatsApp open. Ik stuur in een groepsapp van mijn vrienden van de andere school een berichtje. -Heej.- zet ik in dat berichtje neer, vervolgens verzend ik hem, maar daarbij krijg ik geen antwoord. Misschien hebben ze wel andere tijden van hun pauzes dan mij, dat lijkt me best vervelend, dan heb ik helemaal niemand om mee te praten.

 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.

from Abrikoosje on 04/26/2016 02:12 PM

Dane

Ik loop naar het Engelse lokaal toe en wacht tot de leraar eraan komt. Ik hoor ondertussen van een paar andere kinderen dat er een nieuw meisje bij ons op school zit. Ze heet Selina. Mooi naam, hoe zal ze eruit zien? Ach ja ik kom haar vast nog wel een keer tegen. Nou ja.. Dat hoop ik dan. Als de leraar eraan komt mogen we het lokaal binnenlopen. Ik ga op mijn vaste plek zitten naast Sem. '' Joo man waarom was je zo laat vanmorgen''? Waarom moet die altijd zo zeuren.?  ''Omdat ik me verslapen had'' zeg ik geirriteerd tegen hem. '' Hou nu je mond maar want als meneer ziet dat praten dan hebben we een probleem.''  ''Heeft iedereen zijn huiswerk gemaakt?''  Gelukkig heb ik mijn huiswerk gemaakt. Ik kijk Sem aan en zie dat hij niks heeft gemaakt. '' Waarom heb jij je huiswerk niet gemaakt?'' '' Je weet dat je sowiezo moet nablijven'' zei ik sissend tegen hem. '' Doe alsof jij het ook niet hebt gemaakt''. Ik kijk Sem aan en denk eerst nog dat hij een grapje maakt. Maar als ik zijn gezicht zie, zie ik dat hij het echt meent. ''Hoe kan ik zeggen dat ik het niet heb gemaakt, als hij de schriften gaat controleren?'' Als ik zeg dat ik het niet gheb gemaakt, dan heb ik echt problemen met school en met mijn ouders. '' Nee ik doe het niet, sorry.'' Als de leraar bij onze tafel komt laat ik mijn schrift zien en zie ik dat Sem boos naar me kijkt. Maar dan zegt Sem opeens: ''Meneer ik ben mijn schrift vergeten mee te nemen'' Ik kijk Sem aan en zie dat hij zijn schrift weer in zijn tas heeft gedaan. Ik kijk hem aan en zie dat Sem naar me lacht. '' Oke zegt de leraar, je laat je schrift morgen maar zien. '' En alles gemaakt+ de nieuwe opdrachten.'' Als Sem knikt, kijkt hij naar mij. '' Dat heb je goed geregeld'' fluister ik naar hem. '' Oke jongens, pak je schrift tevoorschijn, en Sem pak een blaadje en kijk met je buurman mee.''  Als de bel gaat, pak ik mijn spullen in en loop het lokaal uit met Sem en mijn andere vrienden. '' Eindelijk pauze'' zucht ik. En we lopen het lokaal uit.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply Edited on 04/26/2016 03:25 PM.

SadnessWill...
Deleted user

Re: O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.

from SadnessWillNeverEnd. on 04/26/2016 01:52 PM

Selina.
Gelukkig vliegt de les van Engels enorm snel voorbij. Nog net voordat de bel gaat kijk ik waar ik hierna zit. Ook kijk ik daarbij nog snel op de plattegrond, maar ik besef me dat ik net zo goed met de rest van de klas mee kan lopen. Tenminste dat leek me logisch, maar toch doe ik dat niet. Ik pak mijn spullen bij elkaar, die ik in mijn rugzak prop. Mijn rugzak zwiep ik vervolgens op mijn rug, waarna ik het lokaal uit loop. Naar de volgende les toe. De volgende les is Nederlands, daarna heb ik pauze en daarna heb ik nog wat lessen waar ik nu echt hier voor ben, voor te leren voor kapper. Dat lijkt me nu echt geweldig om te doen. Tot dan heb ik wel nog een les Nederlands en een kleine pauze te gaan van een kwartiertje. 
Ik loop naar het lokaal waar we Nederlands hebben. Pas daar kom ik erachter dat ik net zo goed de rest van de kinderen kon volgen. Die gaan toch naar de zelfde les toe. Wel stom van me. Op de gang wachten we tot de leraar komt. Op dat moment spreken een paar kinderen pas tegen me. Ze stellen nog wat vragen waar ik dan ook antwoord op geef, daarna is de pret al voorbij wanneer de leraar van Nederlands komt. Hij maakt het lokaal open, waarna iedereen naar binnen loopt. Ook ik wil naar binnen lopen, maar de man houd me tegen. Meteen denk ik dat ik wat verkeerd heb gedaan. Wat heb ik verkeerd gedaan dan? Zachtjes bijt ik op mijn onderlip terwijl ik vragend naar de man kijk. Hij steekt dan zijn hand naar me uit, die ik vervolgens beet pakt. Hij stelt zichzelf voor, waarna ik ook mijn naam zeg. 'Selina.' glimlach ik vriendelijk. De man houd nog even een praatje met me, maar daarna laat hij me ook naar binnen. Ik loop ook naar binnen, waar ik weer op de zelfde plek ga zitten, net als de vorige les. Weer eens helemaal achterin de klas. Het is wel een prettig plekje. Het zou leuker zijn als ik dan ook nog wat vriendinnen of vrienden krijg die dan naast me komen zitten, maar dat heeft natuurlijk tijd nodig. Tot nu toe heb ik nog geen vriendinnen of vrienden, maar dat komt vast nog wel.
Ik neem plaats, waarna ik mijn spullen weer voor me pak. Dit keer de boeken van Nederlands. De meneer begint met zijn les, waar ik aandachtig naar luister. Ik wil alles goed meekrijgen aangezien ik nieuw ben. Ik wil gewoon goede cijfers waar ik mijn ouders dan ook trots op kan maken.

 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.

from Abrikoosje on 04/26/2016 01:28 PM

Dane

Ik race zo snel mogelijk naar huis toe om mijn gitaar op te halen. Ik weet zeker dat ik voor de volgende les ook niet op tijd kom. Als ik bijna thuis ben, komt mijn buurman eraan. Ook dat nog. '' Hee Dane hoe gaat het met jou''? Ik kijk hem geirriteerd aan en pak mijn sleutels. '' Sorry ik zou best willen praten maar ik ben mijn gitaar vergeten en ben ook nog eens te laat op school.'' Ik doe mijn sleutels in de deur en maak de deur zo snel mogelijk open. Ik merk niet dat mijn buurman me achter na loopt. Ik ren zo snel mogelijk naar boven toe en pak mijn gitaar. Ik ren weer zo snel mogelijk naar beneden en toe en zie mijn buurman opeens in de kamer staan. '' Ik moet er echt weer vandoor dus als u zo vriendelijk wil zijn om mijn huis te verlaten, dan kan ik weer naar school'' zei ik beetje boos. ''Oke, is goed, nog een fijne dag op school''  en mijn buurman liep weg. Mann wat is hij een zeurpiet, echt waar. Ik doe de deur van mijn huis weer op slot, en loop naar mijn fiets toe. Ik race weer zo snel mogelijk naar school toe. Ik negeer het stoplicht en rij zo door rood heen. Het moet maar. Als ik bij school kom zet ik mijn fiets in het fietsenhok en haal mijn sleutels eruit. Ik ren zo snel mogelijk naar binnen toe, en ren naar mijn lokaal. Ik zeg nog even snel dag tegen de vrouw aan de balie en ren dan naar mijn lokaal toe. Ik kom binnenstormen als ze net in een lied zitten. ''Sorry'' zeg ik snel. Ik ga op mijn stoel zitten, pak mijn gitaar en ga zitten waar ik altijd zit. ''Oke we beginnen opnieuw omdat meneer Smith binnenkwam storen'' zegt meneer Leeuwen boos. Ik kijk hem aan, en zie dat hij een beetje geirriteerd is. Als we eenmaal weer beginnen ben ik eindelijk weer rustig. Ik vind het heerlijk om muziek te spelen, en dan ook nog met zo'n grote groep. Als de bel gaat, ga ik naar mijn stoel en doe mijn gitaar in mijn gitaarhoes. Ik pak mijn tas en jas en loop het lokaal uit. ''Dag meneer Leeuwen'' ik ben eindelijk weer van je af zei ik mompelend

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.

from SadnessWillNeverEnd. on 04/26/2016 01:14 PM

Selina.
Tring tring! De bel gaat af. Dat betekend dat ik naar de les moet gaan. Nog even denk ik na van waar ik ook alweer heen moest, maar dan weet ik het ook weer. De trap op, naar rechts en dan links daar ergens. Ik besluit die weg dan ook te volgen. Eerst de trap op, dan naar rechts en vervolgens naar links waar ik naar de lokalen naast de deur kijk. Alleen er is geen 114 te bekennen. Vandaar dat er een diepe zucht over mijn lippen rolt. Dat moet ik weer hebben. Oke het is misschien wel normaal dat ik gewoon de weg niet kan vinden. Ik heb deze school tenslotte nog nooit van binnen gezien. Het is dus wel lastig om het in een keer te vinden. Aangezien ik weer helemaal verkeerd zit besluit ik toch de plattegrond er weer bij te pakken. Nog een keer zoek ik naar lokaal 114. Ik merk dan dat ik bij de verkeerde verdieping ben. Ik moet nog eentje omhoog. Dit keer loop ik met de plattegrond in mijn handen. Net als ik de trap op loop hoor ik de tweede bel al gaan. Dat betekend dat ik nu al te laat ben. Dat moet me dan ook nog eens gebeuren. Hopelijk snapt die leraar of lerares het wel. Het is tenslotte mijn eerste dag. Ik besluit verder te lopen, de trap op. Dit keer loop ik wel de goede kant op. In de verte zie ik dan ook al een bordje met 114 hangen. Ik loop naar die deur toe. Voordat ik naar binnen wandel stop ik eerst mijn plattegrond weg, daarna leg ik mijn hand op de deurklink. Voorzichtig druk ik die naar beneden waarna ik naar binnen loop. De lerares kijkt me gelijk met een geïrriteerde blik aan, maar die veranderd als ze ziet dat ik nieuw ben. 'Sorry ik kon het lokaal niet vinden.' mompel ik zacht, in de hoop dat ik geen problemen krijg. Op mijn eerste dag al nablijven, dat wil ik gewoon niet. Ik ben een braaf meisje dat altijd optijd komt en haar huiswerk goed maakt, te laat komen is voor mij dus echt vreselijk. Gelukkig kan de vrouw het over het hoofd zien. 'Je bent hier toch nieuw? Dan vind ik het niet erg dat je te laat komt, probeer de volgende keer op tijd te zijn.' zegt ze. 'Stel jezelf eens voor.' Een diepe zucht rolt er over mijn lippen heen. Komt dit ook nog eens. dat moment weer dat ik mezelf moet voorstellen. Daar heb ik totaal geen zin in. Mezelf voorstellen vind ik altijd verschrikkelijk, maar toch moet het.
Voorzichtig loop ik verder de klas binnen waar ik voor de klas ga staan. 'Nou ik ben Selina. Ik ben zeventien jaar en mijn hobby's zijn gitaar spelen, diy's doen en tekenen.' zeg ik. Vervolgens kijk ik naar de mevrouw. Die wijst me een plekje aan, achterin het lokaal. Gelukkig zit daar nog niemand. Alleen zitten vind ik ergens toch wel prettig omdat ik gewoon nog niemand ken. Dat komt vanzelf wel, tenminste hoop ik. Ik besluit mijn boeken erbij te pakken die leg ik open op de goede bladzijde. De vrouw gaat verder met haar Engelse les waar ik ook erg goed in oplet.

 

Reply
1  |  2  |  »  |  Last

« Back to forum