ORPG// The fact that we look different, doesn't mean we're not human.

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

ORPG// The fact that we look different, doesn't mean we're not human.

from Nemesis on 07/10/2016 03:04 PM

May or may not contain 18+ material.

Ik:  Alexis Mangan Hall - 22 - 3 ogen (met speciale kracht)
Jij: Jongeman





 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// The fact that we look different, doesn't mean we're not human.

from Nemesis on 07/10/2016 03:14 PM

Alexis was uit haar originele stad gevlucht, naar hier, orlando. Mensen staarde haar na, en ze werd anders behandeld dan andere mensen. Haar ouders hebben haar niet voor niks al bij de geboorte afgegeven bij het weeshuis. Toen ze 18 was kwam ze op straat te recht. Ze probeert het meestal te verbergen met een hoedje, sjaaltje of bloemenkrans. Ze wist zich aardig te redden, maar ze had echt onderdak nodig en geld. Ze is er dus niet trots op dat ze dit besluit heeft genomen om zich bij de freakshow aan te sluiten. Toch is het wel haar thuis, ze zou omringt worden door mensen die haar begrijpen, die net als haar niet perfect zijn. "Darling, je hoort hier niet thuis, wat moet een jongedame zoals jij nou in een freakshow?" zei ze baas van het circus, Elsa. "Ik zou willen dat ik hier niet thuis hoor, maar dat doe ik wel." antwoorde Alexis en deed haar hoedje af. Zo werd haar 3e oog zichtbaar. Ze kon er ook nog speciale dingen mee, maar dat was niet belangrijk voor de freakshow. Ze kan er geesten mee zien, en als ze iets vast heeft van iemand kan ze zien waar die gene zich bevind en in wat voor situatie hij/zij zit. Daarnaast als ze aan een bepaalde plaatst denkt kan ze dat ook zien, wat daar gaande is. Al deed ze dit niet vaak, ze vond het zelf een beetje eng. "Interesting" zei Elsa. Alexis keek naar de grond, ze vond het niet fijn om het te laten zien, ze deed het liefste alsof ze gewoon normaal is. "Je doet mee" zei Elsa vervolgens. Alexis zette haar hoed weer op. "Pepper zal je menemen naar je caravan" zei ze toen. "Hier is iedereen familie, de mensen hier zijn dus nu jouw familie. Welkom dus" zei ze nog.  Alexis werd meegenomen door een van de freaks naar een caravan. Daar zette ze haar spullen neer en liep toen naar de eettafel waar alle freaks waren. "Hallo, ik ben Alexis, ik ben nieuw hier" stelde ze zich voor. Ze zag dat de andere haar fronsend aankeken. Ze waren op zoek naar wat haar een freak maakte, dat zag ze aan hun blikken. Ze had haar hoed nog op, en ze hield hem liever op. Ze liet het liever niet zien. Ookal zijn de andere ook freaks.

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG// The fact that we look different, doesn't mean we're not human.

from Abrikoosje on 07/10/2016 03:24 PM

Ik~Jimmy Jackson~21~
loll.png 
hei.jpg

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply Edited on 07/10/2016 03:31 PM.

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG// The fact that we look different, doesn't mean we're not human.

from Abrikoosje on 07/10/2016 06:35 PM

Jimmy
Het was een normale dag zoals altijd. Ik was in het circus waar iedereen was. Iedereen die hier werkt had iets aparts. Ik had rare handen en iemand anders was weer anders. Iedereen wordt anders behandelt in het circus. Wij worden gezien als aparte mensen, maar dat zijn we niet. Alleen omdat we iets anders hebben dan de rest. Ik loop naar de eetkamer waar de rest al zit. Maar dan komt er een meisje binnenlopen. Je ziet helemaal niks aparts aan haar. Ze heet Alexis. Ik kijk haar aan en zie dat ze een hoofdbandje op heeft. ''Hallo ik ben Jimmy, '' ik kijk de rest aan of ze zich ook nog gaan voorstellen. Maar niemand doet wat. Ik pak wat te eten, en ga weer zitten op mijn stoel. ''Je mag wel komen zitten hoor,'' zeg ik tegen Alexis. Ze lijkt me best aardig maar we weten niet wat ze heeft. Ik ga het haar straks vragen als we alleen zijn. Maar of ze het verteld dat is nog maar de vraag. Als ik mijn verhaal ook vertel over mijn handen misschien wil zij het dan ook wel vertellen. Ze moet me wel vertrouwen anders durft ze het toch niet te zeggen. Maar alles wat tegen mij wordt verteld houd ik geheim. Tenzij ze zegt dat ik het wel mag doorvertellen anders niet. 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// The fact that we look different, doesn't mean we're not human.

from Nemesis on 07/10/2016 06:56 PM

Alexis had zojuist in haar trailer haar hoed omgewisseld voor een bloemenkrans, dat maakte haar nog meisjes achtiger. Ze keek naar de jongen die zich aan haar voorstelde, op het eerste zicht leek het een normale jongeman. Toen zag ze zijn handen, die anders waren dan bij andere. Ze voelde zich toch wel ergens prettig, wetend dat mensen haar niet raar uitkonden kijken uit deze groep aangezien ze allemaal wat hebben. Aexis glimlachde en ging aan de tafel zitten. Het zag er hier verlaten uit, of er niet meer veel shows werden gegeven. Gelukkig, want ze vind het maar niks dat mensen zullen komen, alleen om van hen te schrikken of hun uit te lachen. Het voelde wel prettig om weer een familie te hebben zoals Elsa het beschreef, haar hele leven is ze eigenlijk alleen geweest. In het weeshuis waren ze namelijk ook niet al te goed voor haar, ze plakte haar 3e oog gewoon af, omdat het de andere kinderen zogenaamd afschrok. Zo ging dat bijna overal waar ze naartoe wilde gaan op een gegeven moment. Bij veel dingen werd ze niet meer toegelaten. Het personeel was bang dat ze mensen weg zou schrikken. Daarom verbergt ze het al de hele tijd sinds ze hier in Orlando is. "Bedankt" glimlachde ze. Ze deed nu nog maar even alsof er niks aan haar was, ze wilde deze mensen namelijk niet meteen afschrikken. Daarnaast zouden ze het vanzelf wel eens zien, vooral als ze eens een show moeten geven. Ze weet nog niet eens wat ze dan zal gaan doen.

 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/10/2016 06:59 PM.

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG// The fact that we look different, doesn't mean we're not human.

from Abrikoosje on 07/11/2016 09:26 AM

Jimmy
Als Alexis gaat zitten fluister ik tegen haar: ''De andere zeggen niks omdat ze niet weten wat er anders aan je is.'' De rest is aan het fluisteren en kijken de hele tijd naar Alexis. Ik moet het voor haar opnemen anders vind ze het niet fijn hier. Ik kijk de rest aan en zeg dan: ''Als iedereen vertelt wat diegene heeft misschien wil Alexis het dan ook wel vertellen.'' Ik kijk de rest aan en iemand begint. Iedereen luistert aandachtig, en niemand lacht elkaar uit. als ze bij mij komen vertel ik over mijn handen. Ik heb deze handen sinds mijn geboorte en het liefts wil ik ervan af maar dat kan niet. Ik ben wel eens naar een ziekenhuis geweest en die zeiden dat ze er niks aan konden doen. Ik ben super vaak weer terug geweest maar elke keer zeiden ze dat ze er niks aan konden doen. Ik ben toen ook wel eens naar andere ziekenhuizen geweest maar die zeiden dat ze er wel wat aan konden doen. Alleen het koste zoveel geld dat ik het niet wou doen. Ik ben al niet zo rijk en dan kan ik een operatie ook al niet betalen.
grrr.jpg 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Nemesis

22, female

  Level 17

Posts: 1380

Re: ORPG// The fact that we look different, doesn't mean we're not human.

from Nemesis on 07/11/2016 04:36 PM

"Ik zal het wel laten zien, maar ik open het niet graag. De beelden laten me schrikken" zei ze en zette kort haar hoofdband af. Ze zag direct dat ze niet de enige waren in de ruimte, maar dat er nog meer geesten zijn. Daarom wilde ze ook dat oog bijna nooit openen. Ze wilde niet zien wie er nog allemaal waren naast hen, het maakte haar een beetje bang. Ze zette daarna haar hoofdband weer op. "Zie je, ik hoor hier echt wel thuis" zei ze tegen hen allemaal. "Ik open hem niet zo graag, omdat ik er andere dingen mee kan zien. Ik kan zo als ik niks doe geesten zien. Daarnaast kan ik als ik iets vast heb van iemand, zien waar diegene is en wat de situatie is. En ik kan aan een plek denken en zien wat daar gaande is " legde ze uit. Gelukkig reageerde de andere begrijpend. Ze snapte het ook wel, als ze het verborg leek ze net een gewoon meisje, en ze zou het ook niet prettig vinden als er opeens 1 normaal mens in de groep kwam zitten. Ze is haar hele leven lang er al om veroordeeld, mensen keken haar na en spraken over haar achter haar rug om. Nu heeft ze een plek gevonden met mensen zoals haar.

 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply Edited on 07/11/2016 04:38 PM.

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: ORPG// The fact that we look different, doesn't mean we're not human.

from Abrikoosje on 07/15/2016 03:10 PM

Jimmy
Als ze dan eindelijk haar geheim laat zien, ziet het er best raar uit. Maar dan vind ik het ook wel weer zielig voor der. Hetzelfde geld voor mijn handen. Iedereen keek me raar aan en iedereen praate achter mijn rug om. Eindelijk heb ik hier mijn ''familie'' gevonden. ''Wauww, ik vind het best bijzonder wat je hebt,'' zeg ik tegen Alexis.  Als iedereen weer weg gaat, loop ik naar mijn kamer toe. Waar ik me snel even klaar maak. De volgende show begint over een paar uur en ik moet nog even snel repeteren voordat ik het podium op ga. Ik kleed me snel even om en doe mijn haar even goed. Maar door mijn handen gaat dat altijd moeilijker, net zoals het omkleden. Ik wou dat ik een operatie onder kon gaan maar dat kan niet. Ik heb daar nog nooit genoeg geld voor gehad. Mijn familie zei dat we dat wel hadden, maar dan waren we super arm geweest als ik dat had gedaan. Ik wou mijn familie dat niet aandoen, daarom heb ik het niet gedaan. Ik voel me der echt niet schuldig over dat ik het niet heb gedaan, want nu heb ik eindelijk mensen om me heen die dit soort dingen ook hebben. 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

« Back to forum