Promoot je Wattpad verhaal!

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Promoot je Wattpad verhaal!

from Manonnn96 on 09/11/2016 03:52 PM

Laat hier in een reactie achter welk verhaal jij op Wattpad schrijft en waar het over gaat :):)
-Ik schrijf momenteel: "My life as an Exchange Student". Het gaat over mijn avonturen/ ervaringen in Amerika die ik beleefd heb als uitwisselings student.

Als je wil kan ik je wattpad verhaal ook promoten op mijn instagram account speciaal voor Wattpad gebruikers! @dutchstorylover_

Reply

Beertje7

25, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Promoot je Wattpad verhaal!

from Beertje7 on 09/13/2016 11:37 AM

-Ik schrijf momenteel: "My life as an Exchange Student". Het gaat over mijn avonturen/ ervaringen in Amerika die ik beleefd heb als uitwisselings student.

Ik ga zeker en vast je verhaal lezen Het lijkt me een heel leuk verhaal!!


Momenteel werk ik aan mijn laatste boek van de Fantasia - saga. Dat is een fantasy-reeks waarin vele bovennatuurlijke wezens tot leven komen

Ik heb ook nog een heel ander boek (voor zij die niet graag Fantasy lezen) genaamd: Paris, je t'aime. In dit boek vertrekt de verloofde Feline op zakenreis naar Parijs, waar ze verliefd wordt op een Franse jongen. Paris, je t'aime is net zoals bij jou ook op mijn eigen ervaringen gebasseerd Ik heb er ook een kleine trailer van (ik weet dat die trailer op niets trekt, ik moet duidelijk nog een beetje oefenen op het maken van trailers )
https://www.youtube.com/watch?v=zNyLYb9L_LM

Chrisje.jpg

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Promoot je Wattpad verhaal!

from Manonnn96 on 10/01/2016 12:07 PM

Oh klinkt ook leuk! Ik zal even een kijkje nemen :)

Reply

Beertje7

25, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Promoot je Wattpad verhaal!

from Beertje7 on 10/01/2016 10:27 PM

Oh klinkt ook leuk! Ik zal even een kijkje nemen :)

Hooh dankjewel!! Dat betekent veel voor me :)

Chrisje.jpg

Reply

Jarissax

23, female

  Level 12

Hello Blog

Posts: 634

Re: Promoot je Wattpad verhaal!

from Jarissax on 10/03/2016 12:55 PM

Helaas staat die van mij (En mijn vriendin) nog niet online..

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Promoot je Wattpad verhaal!

from Manonnn96 on 10/03/2016 04:56 PM

Hoe antwoord je op iemand op zo'n forum? Dat je zeg maar dat balke wat jij steeds hebt daarboven staat? Alvast bedankt haha.

Reply

Beertje7

25, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Promoot je Wattpad verhaal!

from Beertje7 on 10/03/2016 09:44 PM

Helaas staat die van mij (En mijn vriendin) nog niet online..

Hou me zeker op de hoogte, ik lees graag nieuwe boeken :) Hoe heet je op Wattpad?

 
Hoe antwoord je op iemand op zo'n forum? Dat je zeg maar dat balke wat jij steeds hebt daarboven staat? Alvast bedankt haha.

Eerst moet je de zin van de persoon die je wilt herhalen kopiëren :) Dan open je een nieuw forumbericht en klik je op het 9de icoontje (zo een tekstballonnetje) en daar plak je de zin in :) Druk op enter en tadaaaaaa  


 

Chrisje.jpg

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Promoot je Wattpad verhaal!

from Manonnn96 on 10/05/2016 10:57 AM

Eerst moet je de zin van de persoon die je wilt herhalen kopiëren :) Dan open je een nieuw forumbericht en klik je op het 9de icoontje (zo een tekstballonnetje) en daar plak je de zin in :) Druk op enter en tadaaaaaa  

Oeh thanks! :)

Reply

Beertje7

25, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: Promoot je Wattpad verhaal!

from Beertje7 on 10/05/2016 01:26 PM

Graag gedaan hoor :)

Chrisje.jpg

Reply

« Back to forum