EIN-DE-LIJK!
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
EIN-DE-LIJK!
from Writer4ever on 08/31/2015 01:10 PMEindelijk zijn mijn sweaters van zalando hier! Ze hadden uitstel en toen waren we op vakantie, dus konden ze niet gaan afhalen en nu eindelijk heb ik ze! Het zijn twee sweaters van adidas 😍
Re: EIN-DE-LIJK!
from Anelore33 on 08/31/2015 03:56 PMNet voor dat school begint, goede timing :)
Kan je er morgen alvast één aandoen xd
EternalLove
from EternalLove on 08/31/2015 04:29 PMIk haat Zalando zo erg
HALLLOOOO KINDERARBEID EN ANDERE ONMENSELIJKE TOESTANDEN
from Anelore33 on 08/31/2015 04:37 PMIk haat Zalando zo erg HALLLOOOO KINDERARBEID EN ANDERE ONMENSELIJKE TOESTANDEN
Dat is niet waar, dat zijn gewoon roddels.
EternalLove
from EternalLove on 08/31/2015 04:45 PMDat is niet waar, dat zijn gewoon roddels.
Documentaires bevatten geen roddels en al zeker niet als ze van betrouwbare bronnen komen (goed over de kinderarbeid weet ik zelf niet, dat heb ik maar gehoord. Maar die onmenselijke toestanden had ik eens gelezen + gezien)
from Anelore33 on 08/31/2015 07:08 PMDocumentaires bevatten geen roddels en al zeker niet als ze van betrouwbare bronnen komen (goed over de kinderarbeid weet ik zelf niet, dat heb ik maar gehoord. Maar die onmenselijke toestanden had ik eens gelezen + gezien)
Waarom zou Zalando documentaires laten maken over hun fabriek als daar kinderarbeid in gebeurd? Dan lok je jezelf in de val. En hoe weet je dat dat betrouwbare bronnen zijn?
EternalLove
from EternalLove on 08/31/2015 07:17 PMWaarom zou Zalando documentaires laten maken over hun fabriek als daar kinderarbeid in gebeurd? Dan lok je jezelf in de val. En hoe weet je dat dat betrouwbare bronnen zijn?
Niet van Zalando zelf, smartass. En volgens mij is de Duitse tv-zender ZDF of RTL een héél betrouwbare bron.
from Writer4ever on 08/31/2015 09:12 PM@Anelore33
Ja iswaar.. Al wordt het denk ik nog net iets te warm voor een sweater ;)