Search for posts by Writer4ever

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  25  |  »  |  Last Search found 248 matches:


Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 08/02/2018 10:02 PM

Reece
Ik beslis dat ik maar eens vroeg in bed kruip, aangezien vandaag best een vermoeiende dag was. Ik slof naar de badkamer toe en trek mijn pyjama aan. Ook poets ik nog snel mijn tanden en dan ga ik maar weer in bed liggen. Het duurt even voordat ik in slaap val.

Emeli
"Zeer lekker," antwoord ik lachend en ga achter hem aan naar de kamers toe. "Is goed voor mij, op mijn kamer?" Ik ga er namelijk nog steeds van uit dat Nina daar toch niet gaat zijn. Reece daarentegen heb ik wel richting zijn kamer zien gaan en ik wil niet op een gênante situatie uitkomen.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 07/02/2018 07:46 PM

Reece
Ik lig maar wat in mijn bed naar het plafond te staren en te denken over hoe Nina het zou hebben met Jack. Misschien zitten ze elkaar wel te zoenen en zoent hij wel veel beter dan mij. Ik heb nu echt nood aan mijn gsm, gewoon om er een beetje op rond te snuffelen. Kijken wat andere mensen aan het doen zijn.

Emeli
Ik wacht heel even met wat te zeggen en kijk hem aan als hij op staat. Dan begin ik te lachen en neem zijn arm vast. "Dan ga ik met je mee," zeg ik en glimlach naar hem. Ik weet niet naar waar we dan precies gaan, maar ik ben de bar toch al een beetje beu. Ik drink de rest van de cocktail in een keer leeg, wat misschien niet het aller slimste idee is, maar het moest nu eenmaal even snel gaan.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 07/02/2018 07:05 PM

Reece
Ik praat wat met Kaat en het is wel gezellig, maar ze is niet zo leuk als Nina. Ze is iets te meisjesachtig naar mijn zin. Hoe hard ik ook proberen, het is nogal moeilijk om haar uit mijn kamer te krijgen. "Ik ga maar eens terug naar mijn kamer," zegt ze eindelijk nadat ik zo afstandelijk mogelijk heb gedaan. "Is goed, tot morgen," zeg ik en geef haar een kus op de want als ze naar me toe komt. Wanneer ze eindelijk de deur uit is laat ik me achterover op bed vallen. Die meid is erg vermoeiend om naar te luisteren.

Emeli
Ik lach even als hij vraagt of ik al iemand op het oog heb. "Alle jongens lijken me wel interessant, behalve die ene Luke, hij lijkt me niet echt leuk," zeg ik om hem te plagen. Het werkt dus duidelijk wel een beetje om droog te reageren. Ik zou het natuurlijk niet erg vinden als hij even bij ons op de kamer komt, lijkt me zelfs best gezellig.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/30/2018 05:49 PM

Emeli
"Dat zouden we kunnen doen," antwoord ik droogjes en denk na over de opmerking die hij net maakte. Reece zal vast wel een meiske op hun kamer hebben. Meent hin dat of is het gewoon een excuus om op onze kamer te komen? Want ik zou het erg vinden voor Nina moest het echt zo zijn. Hoewel zij ook wel gewoon naar een andere jongen toe is. Ik haal een hand door mijn haren heen en neem een grote slok van de cocktail. Hij is best lekker.

Reece
"Wat kom je doen?" vraag ik een beetje afstandelijk. "Ik dacht dat je misschien wel wat gezelschap kon gebruiken," antwoord ze en kijkt me breed glimlachend aan. "Oh nou, okee, is goed," zeg ik en ga op het bed tegenover haar zitten. Ze ziet er wel goed uit, dat kan ik niet ontkennen. "Luke loopt vast de hele avond achter Emeli aan, dus ik denk dat we alleen zijn," zeg ik glimlach naar haar. Er verschijnt een brede grijns op haar gezicht. Ze ziet er iets te blij uit.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/29/2018 05:12 PM

Emeli
Ik schrik even als ik iemand hoor en een hand om mijn middel voel. "Nina is bij Jack en had niet echt zin om alleen op mijn kamer te gaan zitten," zeg ik en kijk nep verdrietig. Terwijl haal ik zijn armen rond mijn middel vandaan. Ik neem een slok van de cocktail, die trouwens behoorlijk lekker is maar niet meteen de sterkste die ik ooit al gedronken heb.

Reece
"Veel plezier," zeg ik en glimlach even. Daarna vertrek ik naar mijn kamer. Als ik binnen kom laat ik me op bed vallen en zucht. Nu dat Nina iets doet, heb ik geen idee wat ik ga doen. Op dat moment wordt er op de deur geklopt, dus sta ik maar op en ga de deur open doen. Plots kijk ik recht in de ogen van Kaat. "Mag ik binnen komen?" vraagt ze zonder me eerst te begroeten. "Doe maar," zeg ik en zet een stap opzij zodat ze binnen kan. Ik sluit de deur achter haar en kijk hoe ze op het bed gaat zitten.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/29/2018 11:48 AM

Emeli
Ik ben blij als het eten voorbij is en ik weg kan van Violet. Op zich is ze wel lief, maar ze bleef maar door kakelen over de jongens en dat werd een beetje vermoeiend. Aangezien ik toch alleen zou zijn in mijn kamer, beslis ik om eens op onderzoek uit te gaan naar de bar. Ik had namelijk vernomen dat die er was voor 's avonds iets te drinken en af en toe een feestje. Gelukkig hangen er enkele wegwijzers in de villa en kan ik de bar zo best makkelijk vinden. Er staan al enkele mensen klaar achter de bar, maar voorlopig ben ik nog helemaal alleen. Wat ik niet zo erg vind, want nu is het tenminste een beetje rustig. Ik bestel de huiscocktail en ga op een kruk zitten.

Reece
Jack vertelt me over hoe hij en Nina zodadelijk een film gaan kijken in zijn kamer. Interessant nieuws wel. Als we klaar zijn met eten sta ik op en ga even naar Nina toe. "Een film kijken met Jack? Gezellig," zeg ik als ik achter haar sta. Ik wil het niet erg vinden, want natuurlijk moeten we iedereen leren kennen, maar dit is wel heel snel na ons momentje samen. En we weten ook allemaal dat Jack niet alleen maar een film wil kijken.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/29/2018 10:43 AM

Emeli
Wat ze te vertellen hebben is niet meteen het aller interessantst, maar wel leuk natuurlijk dat we elke avond een diner krijgen. Ik kijk opzij naar Jack die al meteen naar Nina toe komt. Hij moest eens weten wat ze daarnet al heeft zitten doen. Als ik hoor dat ze instemt op het voorstel om mee een film te kijken, ben ik misschien een klein beetje teleurgesteld, want dat wil zeggen dat ik alleen op onze kamer zit. Ik ga naar de lange tafel en zoek een plekje. Het eten staat al bijna helemaal klaar, en dat is maar goee ook want ik heb behoorlijke honger. Violet neemt langs me plaats en glimlach even naar haar. Terwijl we wachten tot we kunne beginnen te eten, praat ik eventjes met haar over de jongens en het spel.

Reece
Ik kijk naar Nina als Luke dat zegt en zie Jack staan. Ik rol even met mijn ogen. "Ach, als ze het zo speelt, heb ik ook nog een tweede optie natuurlijk," antwoord ik. Niet dat ik meteen naar Kaat ga gaan, maar het is altijd een optie. Ik ga maar gewoon naar de tafel toe en ga op willekeurige plaats zitten. Het eten dat tot nu toe op tafel staat, is niet meteen iets wat ik zo graag eet, maar het kan er wel mee door. Ik kijk op als er iemand langs me komt zitten, het is Jack. "Hey," zeg ik vriendelijk en glimlach even naar hem.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 09:57 PM

Emeli
"Dat is zeker nog niet iets voor direct," zeg ik en kijk even achterom naar Luke. Het is best schattig hoe ze toch nog eens vraagt of ik niets met Reece wil doen. "Hij is helemaal van jou," zeg ik en glimlach naar haar. Het verbaasd me dat er nog geen andere meisjes zijn die zich hebben gemoeid in het gesprek. Maar misschien is dat maar beter, ik zou ook niet graag hebben dat iedereen het meteen weet als ik zoiets doe.

Reece
Ik lach even. "Je gaat het dus nog moeilijk krijgen," lach ik hem een beetje uit. Al is het misschien wel iets spannender als een meisje hard to get speelt. "Wees gerust, Emeli is de jouwe," zeg ik en glimlach even naar hem. Ik haal een hand door mijn haren heen. Plots heb ik oogcontact met Kaat, die breed staat te glimlachen naar mij, dus lach ik maar even terug.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 09:35 PM

Emeli
Ik moet even lachen als ze zegt dat hij wel lekker zoent. Ik schud lachend mijn hoofd. "In zijn kamer. Hij heeft de hele tijd op zijn bed gelegen hoor. Er is helemaal niets gebeurd," antwoord ik. Dat vind ik ook helemaal niet erg, zo blijft het tenminste een beetje spannend. Ik denk dat ik me al snel zou gaan vervelen als ik zo snel al met iemand zoen. Persoonlijk vind ik het leuker om jongens eerst wat uit te dagen, meestal is het zoenen dan extra leuk.

Reece
Ik lach even. "Zal ik dan ook even Emeli proberen voor je?" antwoord ik om hel terug te plagen. "Jullie zaten daar precies wel goed in het zwembad," zeg ik en trek even kort mijn wenkbrauwen op. Niet dat ik niet eens met Emeli zou willen zoenen, maar als een vriend van me een meisje leuk vind, ga ik niet achter haar aanlopen.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 09:23 PM

Reece
Ik praat even Jack die langs me zit, en ik kan het niet helpen maar voel me nu trots tegenover hem omdat ik net met Nina heb zitten zoenen, terwijl hij daarstraks zo naar haar zat te kijken. Iets later komt Luke langs me zitten. Ik lach even om wat hij zegt. "Ja man, ze zoent echt lekker," zeg ik niet al te luid en lach. Niet iedereen hoeft namelijk te weten wat er net gebeurd is. In mijn ooghoek kijk ik naar Nina.

Emeli
Ik doe mijn zwarte laarsjes terug aan en ben dan eindelijk klaar om naar de woonkamer te gaan. Als ik iedereen zo zie zitten, heb ik het gevoel dat ik misschien wel de laatste ben. Ik haast me naar het plekje dat nog leeg is langs Nina. Ik kijk haar glimlachend aan en zeg: "Ik mag hopen dat het de moeite waard was, want ik ben me in zijn kamer mogen gaan douchen." Ik glimlach er wel bij om duidelijk te maken dat ik het helemaal niet erg vind en het haar natuurlijk gun.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  25  |  »  |  Last

« Back to previous page