Orpg // Writer4ever

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 07:52 PM

Nina
Ik schrik een beetje als hij me optilt en ik glimlach breed. Ik klem mijn benen om hem heen en kijk hem even glimlachend aan. Ik zoen weer rustig met hem mee en ga met allebei mijn handen door mijn haren. Ik leg mijn hand op die van hem als ik voel dat hij over mijn bovenbeen wat omhoog gaat en ik trek me een klein stukje terug. "Niet verder oke?" Zeg ik zacht en kijk hem aan. Ik wil natuurlijk niet te snel gaan en later ergens spijt van hebben.

Luke
Ik glimlach even als ze er mee instemt en ik loop naar binnen. Ik ga braaf op het verste bed zitten en pruil even zielig. "Jammer, ik dacht dat we wel samen konden gaan douchen" zeg ik grijnzend en kijk haar na. Ik ga liggen en kijk naar het plafond. Wel jammer dat er zo'n mooi meisje bij mij onder de douche staat en ik lig hier in mijn eentje.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 08:06 PM

Reece
Ik kijk haar aan als ze haar hand op die van mij legt en zich terug trekt. Ik knik. "Okee," zeg ik en bijt even op mijn lip. Ik druk mijn lippen kort op die van haar en zet haar dan weer neer. Ik laat beide handen weer op haar heupen rusten en zoen haar nog een keer. Het is moeilijk om ermee te stoppen. Heel kort raak ik met mijn hand haar bil aan, maar trek meteen weer terug. Uiteindelijk laat ik haar lippen los. Als ze zelf nog wil, zal zij tocj even initiatief moeten nemen.

Emeli
Ik probeer me zo snel mogelijk te douchen, omdat het toch wel een beetje ongemakkelijk voelt. Als ik onder de douche vandaan kom, trek ik mijn bikini maar weer aan en doe mijn jurkje erover heen. Ik werp een korte blik in de spiegel en probeer er zo goed mogelijk uit te zien, voor zo ver dat kan aangezien ik geen make-up, geen borstel en geen haardroger. Ik kom uit de badkamer en glimlach spontaan als ik Luke daar zo zie liggen. "Wat een brave jongen ben je toch," zeg ik lachend en ga langs zijn bed staan.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 08:16 PM

Nina
Ik ga maar weer staan als hij me neerzet en ik kijk hem even aan. Ik zoen weer met hem mee, maar dan voel ik zijn hand op mijn bil dus ik stop even heel kort. Hij trekt gelukkig zijn hand meteen weer terug dus ik zoen maar weer met hem mee. Ik wil niet stoppen, hij zoent veel te lekker. Ik kijk hem aan als hij mijn lippen loslaat en ik glimlach even. Ik duw hem een paar stappen naar achteren zodat hij bij mijn bed staat en dan duw ik hem op zijn rug op mijn bed. Ik ga grijnzend op zijn middel zitten en ik leg mijn handen op zijn borst. "Je wil wel heel graag aan mijn billen zitten he?" Vraag ik grinnikend en buig voorover om hem weer te zoenen.

Luke
Ik lig de hele tijd op mijn rug op mijn bed en luister naar de geluiden uit de badkamer. Na een tijdje komt ze dan eindelijk uit de badkamer en staat Emeli naast mijn bed. Ik kijk haar glimlachend aan en knik even. "Weet ik toch" zeg ik grijnzend. Ik pak haar bij haar pols en trek haar naast me op bed. "Kijk nou toch. Er ligt zomaar een mooi meisje bij me in bed" zeg ik grinnikend en kijk naar haar.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 08:31 PM

Reece
Ik glimlach breed als ze me op bed duwt en op mijn middel komt zitten. "Dat was per ongeluk hoor," zeg ik plagend en geniet als ik haar lippen weer op die van mij voel. Gelukkig heeft zij ook nog geen zin om hiermee te stoppen. Eigenlijk is het wel een klein beetje fout, want het is nog maar de eerste dag. Ik zoen op haar tempo mee en laat haar een beetje de leiding nemen. Ik zou heel graag mijn handen op haar billen leggen, maar ik durf niet echt, dus beweeg ik ze maar wat over haar rug heen.

Emeli
Er komt automatisch een kleine gil uit mijn mond wanneer hij me op bed trekt. Ik moet lachen om wat hij zegt en geef hem een plagende stoot. Ik ga op mijn zij liggen en kijk hem aan. "Jij laat er ook geen gras over groeien he, je wil me nu al in bed," zeg ik plagend en glimlach even naar hem. Hij is echt heel erg aantrekkelijk, maar ik blijf er bij dat hij een beetje moeite moet doen voor me.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 08:39 PM

Nina
Ik lach zacht en schud even mijn hoofd. "Ja ja, denk het ook" zeg ik lachend als hij zegt dat het per ongeluk was. Ik zoen hem weer rustig en voel zijn handen over mijn rug. Ik pak zijn handen en leg ze op mijn billen. "Maar echt niet verder hoor" zeg ik glimlachend en zoen hem weer. Het is zo fout, want we kennen elkaar pas net, maar aan de andere kant voelt het ook zo goed.

Luke
Ik ga op mijn zij liggen en kijk naar haar. Ik lach zacht als ze dat zegt en ik knik eventjes. "Maar ik heb wel wat ik wilde. Je ligt bij me in bed" zeg ik grijnzend en lik even langs mijn lippen. Zou ze willen dat ik haar nu zoen? Het is nog wel erg vroeg om elkaar te zoenen. We kennen elkaar pas net.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 08:47 PM

Reece
Ik glimlach als ze mijn handen op haar billen legt en zegt dat het wel echt niet verder kan. "Okee," zeg ik zachtjes en volg haar weer. Af en toe knijp ik heel zachtjes in haar billen. Ik blijf me verwonderen over hoe goed ze zoent. Misschien is dat wel niet goed, misschien wil dat zeggen dat ze het vaak doet. Daar probeer ik niet aan te denken en gewoon te genieten van het moment. Wat een geluk dat we zo vroeg naar binnen zijn gekomen.

Emeli
Ik sta op uit het bed en ga op het andere zitten. "Je zin? Ik geef jongens niet graag hun zin, zeker niet zo vroeg," zeg ik lachend en ga wat comfortabeler op het bed zitten. Het liefst zou ik wat ik net gezegd heb ondersteunen door zelfs uit de kamer te gaan, maar ik vermoed dat mijn eigen kamer nog niet veilig is. Ik haal een hand door mijn haren heen en kijk hem aan.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 09:00 PM

Nina
Ik lach eventjes als hij zacht in mijn billen knijpt en ik ga weer door zijn haren terwijl ik hem zoen. Na een tijdje trek ik me langzaam terug en kijk hem glimlachend aan. "Volgens mij willen ze dat we zo weer naar de woonkamer gaan" zeg ik tegen hem en ga rechtop zitten.

Luke
Ik kijk naar haar als ze uit bed stapt en op het andere bed gaat zitten. O, ze wil hard to get gaan spelen. Heerlijk, zo'n spel. "Nou, geloof me. Ik krijg mijn zin wel" zeg ik grijnzend en ga ook rechtop zitten. Ik haal een hand door mijn haren en lik even langs mijn lippen. Ze wilden ons zo in de woonkamer hebben, dus dan moeten we zo wel gaan, maar Emeli heeft natuurlijk nog haar bikini aan. Die wil zich vast nog even omkleden.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 09:09 PM

Reece
Wanneer ze zich langzaam terugtrekt, kom ik weer op adem. Ik glimlach terug en knik. "Dan moeten we maar eens gaan," zeg ik. Ik kijk haar na wanneer ze opstaat. Enerzijds vind ik het jammer dat het moment over is, maar anderszijds doet het wel uitkijken naar een volgende keer. Ik sta ook op van het bed en loop achter Nina naar buiten toe. Er zitten al een aantal mensen in de woonkamer. Ik ga dus maar ergens zitten waar nog plaats is.

Emeli
Ik lach even met wat hij zegt. "Dat zullen we nog wel zien," zeg ik en sta op. Het begint nu wel stilaan tijd te worden dat ik me kan gaan klaarmaken, want we worden in de woonkamer verwacht. Ik kijk nog even achterom en glimlach naar Luke, waarna ik de deur uitga. Net op dat moment zie ik Nina en Reece uit onze kamer komen, eindelijk. Dus haast ik me naar binnen toe. Ik trek een setje ondergoed aan en doe een jumpsuit aan. Ik droog snel even mijn haar en borstel het. Ook mijn make-up zal snel gedaan moeten worden, dus hou ik het maar met de basics.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/28/2018 09:15 PM

Nina
Ik glimlach even om hem en sta dan maar op van het bed. Ik trek mijn jurkje nog even goed en haal een hand door mijn haren waarna ik de kamer uitloop. Er zitten al een aantal mensen in de woonkamer, maar ikz ie gelukkig nog een leeg plekje met een leeg plekje ernaast. Dan kan Emeli daar misschien zitten straks.

Luke
Ik glimlach breed en kijk haar na als ze de kamer uitloopt. Ze kijk nog een keer om dus ik knipoog naar haar. Als ze weg is,laat ik me even achterover op mijn bed vallen en kijk glimlachend naar het plafond. Dan sta ik maar op en loop naar de woonkamer. Er is nog een leeg plekje naast Reece, dus daar ga ik maar zitten. "Dus, jij en Nina?" Vraag ik grijnzend en kijk even naar hem.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/28/2018 09:23 PM

Reece
Ik praat even Jack die langs me zit, en ik kan het niet helpen maar voel me nu trots tegenover hem omdat ik net met Nina heb zitten zoenen, terwijl hij daarstraks zo naar haar zat te kijken. Iets later komt Luke langs me zitten. Ik lach even om wat hij zegt. "Ja man, ze zoent echt lekker," zeg ik niet al te luid en lach. Niet iedereen hoeft namelijk te weten wat er net gebeurd is. In mijn ooghoek kijk ik naar Nina.

Emeli
Ik doe mijn zwarte laarsjes terug aan en ben dan eindelijk klaar om naar de woonkamer te gaan. Als ik iedereen zo zie zitten, heb ik het gevoel dat ik misschien wel de laatste ben. Ik haast me naar het plekje dat nog leeg is langs Nina. Ik kijk haar glimlachend aan en zeg: "Ik mag hopen dat het de moeite waard was, want ik ben me in zijn kamer mogen gaan douchen." Ik glimlach er wel bij om duidelijk te maken dat ik het helemaal niet erg vind en het haar natuurlijk gun.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  »  |  Last

« Back to forum