Orpg // Writer4ever

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  10  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/10/2018 11:56 AM

Nina Jones // 20

MV5BMTMxNDg1NDU3MF5BMl5BanBnXkFtZTcwODU1NjE4MQ_V1_UY1200_CR8506301200_AL_.jpg


Luke Williams // 21


tumblr_olcd7rGg2I1vagwylo1_400.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/10/2018 02:32 PM

Emeli Carter// 20

1_Emeli.jpg

Toen ik een paar maanden geleden te horen kreeg van mijn vrienden dat ze mij hadden ingeschreven voor een of ander datingprogramma, ben ik boos geweest op hen. Maar nu, nu het tijd is om te vertrekken naar de villa waar het zich allemaal gaat afpelen, ben ik best blij dat ze me hebben ingechreven. Ik heb best veel zenuwen, omdat ik geen enkel idee heb over wie er allemaal gaat zijn, wie mijn vrienden als mijn perfecte match hebben gekozen en of ik misschien ook wel echt een vriend vind. Ik sta aan de bagageband te wachten tot mijn koffer voorbij komt gerold. Het duurt nu toch al wel een tijdje en ik begin zo stilaan mijn geduld te verliezen. Wanneer ik mijn grote witte met roze bolletjes koffer eindelijk heb, haast ik me richting de taxi. We hadden een adres toegestuurd gekregen waar we heen moesten komen om 11.00. Op mijn horloge zie ik dat het ondertussen al kwart voor 11 is, dus ik hoop dat we niet meer te lang moeten rijden met de taxi. Ik geef het papiertje met het adres aan een taxi chauffeur en terwijl hij mijn koffer in de achterbak propt, stap ik alvast in. Ik scrol nog een laatste keer door mijn sociale media heen, want in de spelregels stond dat onze mobieltjes ingenomen zullen worden zodra we aankomen in de villa. Op mijn verhaal op instagram post ik nog een foto van de mooie omgeving en typ 'Wish me luck'. Zodra deze gepost is krijg meteen berichtjes van Lisa en Ben om me veel plezier toe te wensen, zij waren namelijk degene die met het geweldige idee waren gekomen om me in te schrijven. Nog geen 10 mintuten later komen we aan in een omgeving waar geen enkel huis te bekennen valt, waardoor ik een beetje het gevoel krijg dat we verkeerd zijn, maar ik vertrouw op de chauffeur en zeg er niets van. 

Reece James // 22

Jack_xxx.jpg

Het is eindelijk tijd om de tijd van mijn leven te gaan hebben en mee te doen aan een date programma, dat ik dus alvast van mijn bucketlist schrappen. Ik vind het best spannend dat mijn vrienden een perfecte match voor me hebben gekozen, stel dat ze het helemaal niet serieus hebben genomen en iemand hebben gekozen waar ik me totaal niet tot aangetrokken voel. Het adres is ongeveer een uur rijden van bij mijn nonkel zijn huis, al heb ik geen idee waar het precies is. Maar mijn nonkel had in ieder geval voor te stellen om naar zijn thuis te komen enkele dagen geleden en dan kon hij me brengen. Ik neem de grootste koffer van de twee die ik meehad vast en sleur hem mee naar de auto. Ik kon me niet voorstellen hoe ik me ging moeten kleden in het programma, dus heb maar van alles wat meegenomen. Wanneer we vertrekken begint mijn nonkel allerlei vragen te stellen zoals waarom ik mee doe, wat voor programma het precies is, of ik dan echt al zo lang single ben dat ik dit nodig heb. Het antwoord op die laatste vraag is dat ik nog helemaal niet zo lang single ben, maar dat mijn vrienden vonden dat ik is naar hen moest luisteren en met iemand gaan die zij ook leuk vinden. Mijn ex-vriendinnen kwamen namelijk meestal niet zo goed overeen met mijn vrienden, waardoor ik nog geen enkele relatie van langer dan 2 maanden heb gehad. 
Het uur gaat best snel voorbij en als we aankomen aan de villa valt mijn mond open. Het is echt heel erg groot. Nu begin ik wel een beetje zenuwen te krijgen. We zijn ruim op tijd, wat ik niet erg vind, want ik ben liever te vroeg dan te laat. Mijn nonkel haalt mijn koffer uit de achterbak en zegt nog dat ik me moet gedragen, waarna ik de lange oprijlaan richting het huis wandel. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/10/2018 07:21 PM

Nina

Ik zit in de taxi te appen met Lilly, één van mijn vrienden die me hebben opgegeven voor één of ander datingprogramma. Ik ben het er eigenlijk nog steeds niet mee eens. Mijn vorige relatie was nog maar een jaar geleden, ik kan niet nu al met iemand anders beginnen. Mijn vrienden zeggen al maanden dat ik weer eens aan een jongen moet beginnen en nu kan ik er niet meer onder uit. Ik zucht even diep en kijk maar wat uit het raam. Ik zit al een uur in de taxi als de auto stopt. Blijkbaar zijn we er al. Ik stap uit en kijk even om me heen. De villa ziet er echt heel erg mooi uit. Mijn koffer wordt naast me neer gezet en de chauffeur van de taxi rijdt ook meteen weg. Ik stuur nog snel een berichtje naar Lilly dat ze was aangekomen. Meteen krijg ik er één terug, ze wenst me veel plezier.

166b8462937d741edf842b9a3d129317.jpg

Luke

Ik loop met mijn koptelefoon op door het vliegveld op weg naar de bagageband. Ik woon niet heel ver weg, maar met het vliegtuig is toch fijner dan met de taxi. Vrij snel heb ik mijn koffer al gevonden en kan ik doorlopen naar de taxi. We hadden het adres van de villa al gekregen, dus dat briefje geef ik aan de chauffeur waarna ik mijn achterin ga zitten. Ik heb er eigenlijk wel zin in. Mijn vrienden hebben volgens mij wel een goeie smaak qua meisjes en ik heb ook wel zin om een nieuw meisje te ontmoeten. Mijn vorige relatie is alweer twee maanden geleden, dus het is wel weer tijd. Ik kijk naar buiten terwijl het landschap voorbij raast. Het is best een mooie omgeving.

download_1.jpeg

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/10/2018 08:28 PM

Emeli

Voor de deur staan allerlei mensen die me instructies geven, waardoord ik even in de war ben. Eentje neemt mijn koffer en een andere zegt we naar welke kamer ik moet gaan. Ik wandel door een prachtige hal en kom uit in een soort woonkamer met allerlei sofa's en ook een keuken en één heel lange tafel. We zijn met 12, dat wil dus zeggen 6 koppels. Ik vraag me af hoe ze dit eigenlijk gedaan hebben, want als mijn vrienden een jongen hebben gekozen, wil dat dan toch nog niet zeggen dat zijn vrienden ook mij hebben gekozen? Ach, ik kan er beter niet al te veel bij nadenken. Ik ga bij de groep meisjes staan, die er allemaal prachtig uitzien. Ik had gekozen voor een wit jurkje met zwarte enkellaarsjes die een hak hebben. Als ik er bij kom zijn er enkele die me begroeten en zich voorstellen. Voorlopig zijn er Sarah, Meghan en Violet. "Hoi, ik ben Emeli," zeg ik en praat nog even verder met hun terwijl we wachten op de twee andere meisjes. Ik werp een korte blik op de groep jongens die aan de andere kant van de kamer staan, en moet toegeven dat ook zij er allemaal knap uitzien.


1_Emeli_x.jpg

Reece

Ik ben de eerste jongen die aankomt, en als ik binnenkom zie ik wel al twee meisjes staan praten. Jammer genoeg wordt ik naar de andere kant van de kamer begeleid. Gelukkig komt er al snel een tweede jongen binnen. "Hoi, Reece," stel ik mezelf voor en geef de jongen, die zich voorstelt als Louis een hand. "Die dames zien er al niet verkeerd uit," zegt hij en kijkt in hun richting. Ik doe hetzelfde en knik instemmend. "Als de rest er even goed uitziet, komt dat helemaal goed." Voor de rest kijk ik ook even rond in de ruimte waar we nu zijn. Het is zeer groot, meer als genoeg ruimte voor iedereen. Ondertussen beginnen er steeds meer mensen binnen te komen en ik stel me telkens weer opnieuw voor als er een nieuwe jongen bij ons komt staan. Maar eerlijk gezegd, gaat mijn aandacht vooral naar de meisjes. Ik ben zo benieuwd wie mijn vrienden hebben gekozen voor mij. Wanneer er één van de meisjes binnen komt, valt mijn mond bijna open, zij is wel echt heel erg mooi. Ik heb zo een gevoel dat dit spel nog zeer moeilijk kan gaan worden.


Jack_xx.jpg

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/10/2018 09:59 PM

Nina

Meteen nadat ik het berichtje van Lilly heb gelezen, komen er mensen naar me toe. Ze leggen me het een en ander uit terwijl ik naar binnen loop. Het is te veel om allemaal te onthouden, maar ik doe mijn best. Ik word een soort woonkamer ingeleid en zie aan de ene kant al vier meiden staan. Daar loop ik dan maar heen, het zou raar zijn om bij de jongens te gaan staan. "Hey, ik ben Nina" zeg ik glimlachend. Ze zien er allemaal wel aardig uit denk ik. "Oh wauw, dat zijn echt heel erg leuke laarsjes!" zeg ik glimlachend tegen het meisje met de witte jurk en zwarte enkellaarsjes. Ik zocht al een tijdje de perfecte zwarte enkellaarsjes en nu had ik ze gevonden, ze zaten alleen nog wel aan de voeten van een ander meisje. Ik kijk even naar de andere kant en zie daar een aantal jongens staan. Ze zien er allemaal wel heel erg goed uit. Dit kan nog wel eens wat worden.

fqwjIc4.jpg

Luke

Ik kom als laatste aan en er komt een groep gestresste mensen op me af om van alles te vertellen. Ik was eigenlijk de hele reis heel relaxed, maar dat wordt er nu wel uitgeramd. Terwijl ik allerlei info naar me hoofd gegooid krijg, loop ik naar binnen. Daar staan al zes meiden en vijf jongens. Ik loop maar naar de jongens toe en kijk ook even naar de meisjes. Die met het witte jurkje ziet er zeker niet verkeerd uit. "Hey, Luke" zeg ik glimlachend en kijk even naar de jongens. Ik hoop maar dat ze een beetje aardig zijn.

wesley-tucker-2.jpg

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/11/2018 02:35 PM

Emeli

Het meisje dat zicht net voorstelde als Nina, vind ik al meteen leuk. Niet alleen omdat ze net mijn laarsjes complimenteerde, maar ze ziet er ook gewoon leuk uit. "Ooh dankjewel! Jij ziet er helemaal goed uit," zeg ik met een brede glimlach terug. Als de laatste jongen, die er wederom goed uit ziet, aangekomen is begint er iemand door een micro te praten om onze aandacht te trekken. Hij legt uit dat de camera's zo meteen gaan beginnen draaien en dat we ons moeten opstellen in twee rijen, meisje links en jongens rechts. Ik ben best benieuwd naar dit allemaal en al helemaal omdat het vastgelegd wordt op camera. Ik kies een plekje op de tweede rij uit en begin een beetje zenuwachtig aan mijn jurkje te plukken. 


Em_x.jpg

Reece
Eindelijk gaat het echt beginnen. De zenuwen zijn wel gaan liggen na het zien van al die mooie meisjes. Ik kies een plekje op de tweede rij, het dichtst naar de meisjes toe en kijk nog eens goed naar hen. Als een van hen, een brunette, ook mijn richting uitkijkt glimlach ik naar haar en draai mijn hoofd dan richting de plek waar alle camera's staan opgesteld. Ze tellen af en dan begint de presentator, of hoe je dat ook noemt, te praten. "Jullie zijn hier allemaal om jullie perfecte match te vinden door jullie vrienden gekozen. Er moeten dus 6 koppels gevormd worden tegen het einde van deze 4 weken. Om jullie daar al een beetje mee te helpen is de eerste challenge 'speeddate'. Jullie krijgen 5 minuten per persoon, om al een eerste keer kennis te maken." Dat klinkt al best leuk, dan kan je meteen met elk meisje een gesprek voeren, zonder dat er andere jongens zich kunnen mengen in het gesprekken.


1_a_reece.jpg

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/11/2018 05:58 PM

Nina

Ik glimlach breed als het meisje van de enkellaarsjes me er helemaal goed uit vindt zien. Ik vind haar nu al aardig, misschien worden wij wel hele goeie vriendinnen. Ik ga dan ook naast haar zitten als een of andere man door een microfoon begint te praten. "Niet aan plukken, dan gaat het stuk" zeg ik zacht en leg mijn hand even kort op haar handen. "Daar is het een veel te leuk jurkje voor" zeg ik glimlachend. Ik kijk een beetje om me heen en zie één van de jongens naar me kijken en glimlachen. Ik glimlach lief terug en kijk dan weer voor me uit. "Vind jij het ook zo spannend?" vraag ik zacht aan het meisje naast me.


lily_collins.png


Luke

Ik ga maar naast een jongen zitten die er wel aardig uitziet. Hij zit meer naar de meiden te kijken dan naar voren. Eigenlijk kijkt hij zelfs maar naar één meisje. "Heb je je perfecte match al gevonden?" vraag ik grinnikend aan hem. "Welke is het, die blonde? Zij ziet er zeker goed uit" zeg ik en kijk naar haar. Ik hoor het woord speeddate voorbij komen en kijk even naar de man met de microfoon. Dat klinkt wel leuk. Sommige jongens zullen je anders namelijk storen als je een gesprek hebt met één van de meisjes. Dat vind ik altijd verschrikkelijk irritant.


tumblr_ol74vt6ElJ1t4s044o1_500.jpg

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/15/2018 09:02 PM

Emeli
Ik moet kort lachen als het meisje zegt dat ik beter niet aan mijn jurkje pluk, maar stop er ook wel mee. "Ontzettend spannend," antwoord ik haar nog snel voordat de presentator erdoorheen begint te praten. Speeddaten. Lijkt me interessant.
Als alle meisjes op een plaats neergezet zijn is het tijd voor de jongens om een naam te trekken, bij welk meisje ze beginnen. Mijn hart slaat een beetje sneller dan normaal, stel dat het helemaal niet klikt met een van de jongens. 


em_xxxxxxx.jpg

Reece
Ik grinnik als de jongen die langs me komt zitten tegen me begint te praten. "Die is inderdaad niet lelijk, maar mijn oog viel eerder op die bruine erlangs," antwoord ik en kijk hem glimlachend aan.
Het is tijd om lootjes te trekken en stiekem hoop ik dat ik bij het bruine meisje terecht kom. Ik mag als vierde een naam trekken. "Violet," lees ik luidop voor. Als ik naar een van de meisjes wordt gewezen kijk ik haar breed glimlachend aan en stel mezelf voor, waana ik haar twee kussen geef. Niet het meisje waar ik op gehoopt had, maar die komt gelukkig nog. Violet is een vlot meisje en weet zelf wel waarover praten, dat zorgt er dan ook voor dat de twee minuten zeer snel voorbij zijn.


Jack_xxxx.jpg

Reply Edited on 06/15/2018 09:02 PM.

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/16/2018 10:32 AM

Nina
Ik lach zacht als het meisje met de enkellaarsjes het ontzettend spannend vind. Ik weet niet precies waarom, maar ik maak me er niet zo druk om. Ik vind mijn perfect match, of ik vind hem niet. Het maakt me niet zo veel uit denk ik. "Het komt wel goed" zeg ik maar om haar een beetje gerust te stellen. Al vrij snel mogen de jongens lootjes trekken en moet ik aan een tafel gaan zitten. Een stukje verder naast me zit Violet. Ik had een beetje met haar gepraat toen ik binnenkwam, maar verder weet ik niks over haar. Ik kijk even naar de jongen die zich als Reece voorsteld aan Violet. Hij ziet er niet verkeerd uit, eigenlijk zien alle jongens er wel goed uit. Niet veel later komt er ook een jongen naar mij toe. Hij stelt zich voor als Justin en ik stel me dan ook voor. Ik weet niet zo goed waar ik het over moet hebben, maar Justin praat gelukkig genoeg over zichzelf. Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij echt interresse heeft in mij, want hij praat echt alleen over zichzelf...


-2109615-1488843883640x0c.jpg


Luke
Ik kijk even naar de brunnette die hij aanwijst en knik even. Niet mij type, maar ja. Ik mag als tweede al een lootje trekken. "Sarah?" lees ik voor en word naar een meisje gestuurt. Ze ziet er wel aardig uit. "Hey, ik ben Luke" zeg ik glimlachend en ga bij haar zitten. Ze begint al meteen te kakelen over dat ik er leuk uitzie en dat alle jongens er leuk uitzien en dat ze er zo verschrikkelijk veel zin in heeft. Ik glimlach even en kijk naar haar. Ik praat maar een beetje met haar mee over hobby's en dat soort dingen. Het was wel gezellig, maar er was niet echt een klik. De twee minuten gingen vrij snel voorbij en ik mag al naar de volgende.


large.jpg

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/16/2018 07:57 PM

Reece
Het volgende meisje waar ik heen mag, heet blijkbaar Sarah. Zij is denk ik het minst van allemaal mijn type, en eens ze begint te praten valt haar karakter me ook niet meteen in de smaak. Ze praat over hoe geweldig wij er allemaal uitzien en om vriendelijk te zijn antwoord ik daarop dat zij en de rest van de meiden er ook behoorlijk goed uitziet. Voor de rest voeren we een van de meest standaard gesprekken ooit. Wanneer de wekker afloopt, ben ik blij dat ik door mag gaan naar de volgende. Ik glimlach nog even vriendelijk. Dan wordt naar het meisje geleidt, waar mijn oog al eerder op viel. Met een brede glimlach wandel ik naar haar toe. "Hoi, mijn naam is Reece," zeg ik nog steeds glimlachend en geef haar twee kussen als begroeting. Ze stelt haar voor als Nina. Zelfs haar naam is mooi. 


1_a_reece_b.jpg

Emeli
De eerste jongen die bij me komt zitten heet Jack. Hij ziet er helemaal niet verkeerd uit en heeft een ontzettend schattige glimlach. "Jij zou zo maar eens mijn perfecte match kunnen zijn," zegt hij plots. Eerlijk gezegd, moet ik automatisch een beetje blozen. "Dat zullen we allemaal moeten ontdekken," antwoord ik en probeer een beetje speels te klinken. Een jaar ofzo geleden was ik goed in flirten, en kreeg ik veel jongens om mijn vinger gewikkeld, maar die kracht ben ik de laatste tijd een beetje verloren. Het gaat me gewoon niet meer zo goed af dat flirten, maar misschien dat door hier te zitten dat wel weer allemaal terugkomt. Al snel zijn er twee minuten voorbij en neemt Jack met een kus op mijn wang afscheid. Nog geen twee seconden later staat er alweer een andere knappe jongen voor mijn neus. 


em_xxxxxx.jpg

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  10  |  »  |  Last

« Back to forum