Search for posts by Aimee

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 08/03/2018 09:49 PM

Nina
Ik blijf gewoon op de bank zitten en drink wat van mijn biertje terwijl ik tv kijk. Langzaamaan gaat iedereen de woonkamer uit richting de slaapkamers, maar ik blijf gewoon zitten. Ik zet het lege flesje op het tafeltje bij de bank. Na een tijdje tv kijken val ik op de bank in slaap.

Luke
Ik grijns even klein om haar voorstel en knik dan. "Ja is goed" zeg ik en loop met haar mee naar haar kamer. "Kies jij maar iets uit" zeg ik als we eenmaal op haar bed voor de tv zitten. Ik wil wel mijn arm om haar heen leggen, maar ik wil ook weer niet te opdringerig zijn.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 07/15/2018 11:40 AM

Taylor keek haar fronzend aan en ging naast haar op de bank zitten. Dus Leena heeft gelogen... Taylor zuchtte even diep en wreef in zijn gezicht. "Ik weet niet wat ik nu moet doen Leena" zei hij en keek haar aan. Hij had een enorme hekel aan mensen die tegen hem liegen. En nu was het ook nog eens zijn vriendin.

Meghan knikte maar klein en aaide door zijn haren. "Hé, ik zei dat ik een heks ben, niet dat ik raar ben" grinnikte ze en kuste met hem mee. Ze klemde haar benen om zijn middel en zoende hem met passie.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 07/08/2018 09:36 PM

Taylor fronste om haar en keek naar haar. "Nee, geen laat maar. Jij beschuldigd mijn beste vriendin van iets verschrikkelijks en nu wil je het laten? Leena, je begrijpt het niet helemaal denk ik. Lilly was een tijdje geleden nog de enige die ik had. Als ze dat echt heeft gezegd, betekent dat dat mijn hele leven uit elkaar valt Leena" zei hij en keek haar indringendaan.

Meghan lachte zacht en schudde klein haar hoofd. "Nee, je doet alles perfect" zei ze glimlachend en friemelde een beetje nerveus aan zijn shirt. "Ik ehm... ik ben een heks" zei ze zacht en keek hem aan. Misschien was het wel een enorme afknapper voor hem, maar daar zal hij het dan maar mee moeten doen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 07/08/2018 09:21 PM

Taylor zuchtte geïrriteerd en ging op de bank zitten. "Sorry hoor, maar het is nogal lastig voor mij om te geloven dat mijn beste vriendin, die ik al ken zolang als ik weet, zoiets zou zeggen" zei hij en keek naar Leena. Hij snapte echt niet waarom Leena zoiets had bedacht.

Meghan glimlachte breed en ging met haar handen door zijn haren. Ze wist niet of ze het nu moest vertellen, of dat ze het misschien beter voor zich kon houden. Ze zoende zacht met hem mee en stopte hem dus uiteindelijk toch maar. "Ik moet je wat vertellen" zei ze zacht en keek hem verlegen aan.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 07/02/2018 08:12 PM

Nina
Ik sta buiten Jacks kamer even om me heen te kijken. Ik heb nog helemaal geen zin om al te gaan slapen, maar ik had gewoon een excuus nodig om bij Jack weg te kunnen komen. Ik besluit maar naar de woonkamer te gaan. Daar zitten een paar andere mensen. Ik ga maar op één van de banken zitten en kijk een beetje naar de tv die aanstaat.

Luke
Ik glimlach breed als ze dat zegt en ik kijk naar hoe ze die cocktail in één keer naarbinnen giet. "Zo,is het lekker?" Vraag ik lachend aan haar. Ik loop dan met haar mee de bar uit. "Zullen we een film kijken?" Vraag ik aan haar en loop al met haar naar de gang met slaapkamers.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 07/02/2018 07:36 PM

Nina
Jack en ik kijken een tijdje naar de film, maar hij is nogal saai. Halverwege zet Jack de film op pauze en draait zich naar me toe. "Het is een beetje een saaie film, maar gelukkig weet ik iets veel leukers te doen" zegt hij grijnzend en leunt al naar me toe. Ik slik even en duw hem een beetje van me af. "Je bent een leuke jongen Jack, maar dit gaat me toch iets te snel" zeg ik en zucht even zacht. "Ik ga maar eens naar mijn kamer. Ik ben ook best wel moe, dus ik ga slapen denk ik. Ehm... ik zie je nog wel een keer" zeg ik en loop dan snel zijn kamer uit.

Luke
Ik lach zacht als ze dat over 'ene Luke' zegt. "Nou, dan ga ik maar weer" zeg ik lachend en sta op. Ik ben wel benieuwd hoe ze hierop gaat reageren. Zou ze zeggen dat ik moet blijven? Misschien stelt ze wel voor om naar haar kamer te gaan.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/30/2018 07:58 PM

Taylor keek naar Lilly, maar de was niet meer aan het grijnzen. Hij zucht geïrriteerd en keek weer naar Leena. "Sorry dat ze zo raar doet Lil, zie je morgen weer" zei hij maar tegen Lilly en liep toen achter Leena aan naar huis. Hij deed de deur hard achter zich dicht en keek naar Leena. "Ben je serieus zo jaloers dat je dit soort dingen gaat verzinnen?" Vroeg hij kwaad.

Meghan glimlachte breed en klemde haar benen om zijn middel toen Matt haar optilde. Ze lachte even om hem en drukte een kus op zijn lippen. "Ik ook" zei ze glimlachend en zoende hem weer.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/30/2018 07:35 PM

Taylor ging rechtop zitten en trok zijn arm terug. "Leena doe eens even normaal" zei hij en keek haar aan. Hij zag natuurlijk niet dat Lilly achter hem zat te grijnzen. "We gaan naar huis" zei Taylor kort en stond op. Hij was echt boos op Leena. Hoe durfde ze zoiets over zijn beste vriendin te zeggen?!

Meghan knikte even en keek hem aan. "Maar verder... zouden we alles kunnen doen?" Vroeg ze en legde haar armen om zijn nek.  Ze kon het eigenlijk nog steeds niet geloven.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/30/2018 06:46 PM

Taylor legde zijn arm om Leena heen en nam een slok van zijn drinken. Hij fronste even toen hij hoorde wat Leena zei en hij keek naar haar. "Wat? Hoe kom je daar dan weer bij?" Vroeg hij verbaasd. Zo is Lilly helemaal niet, dacht hij.

Meghan knikte klein en keek naar hem. Maar toen hij zei dat hij wel wegging, schudde ze haar hoofd en pakte zijn hand vast. "Nee, dat hoeft niet" zei ze en glimlachte klein. "Maar ehm, wat heeft dit dan voor gevolgen?" Vroeg ze zacht en slikte even.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/30/2018 05:55 PM

Nina
Ik kijk even naar Jack die naast me komt zitten en de afstandsbediening pakt. Ik mag een film uitkiezen en ik klik maar een random film aan die me wel leuk lijkt. Ik voel dat hij zijn arm om me heen legt en ik ga glimlachend wat tegen hem aanliggen. Ik voel me wel een beetje schuldig tegenover Reece, maar dan bedenk ik me dat Kaat bij hem op zijn kamer is. Ze zullen ondertussen al wel aan het zoenen zijn. Blijkbaar betekende ons moment niks voor hem...

Luke
Ik lach zacht als ze zo droogjes reageert en ik neem een slok bier. "Hm, lekker enthousiast ben je" grinnik ik en pluk een beetje aan het etiket van mijn flesje bier. "Heb je al iemand op het oog?" Vraag ik dan maar aan haar. Wie weet,misschien heeft ze al wel van alles met een andere jongen gedaan en vind ze mij alleen maar irritant.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page