ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 06/30/2018 06:39 PM

Leena keek naar Lilly ''Okay meid, ik zou oppassen want ik vermoord je in een seconde en Taylor en ik hebben al een week'' loog ze en glimlachte. Toen hij aan kwam lopen gaf ze hem een kus en fluisterde bij zijn oor ''Ik mag haar niet, ze wilt tussen ons komen zei ze'.'' Ze nam haar drinken aan en dronk wat.

Matthew keek naar Meghan toen ze aan kwam lopen ''OMdat je het verdient te wetenmaar uhm het is al goed ik ga wel'' zei hij en stond op naar zijn kamer te lopen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/30/2018 06:46 PM

Taylor legde zijn arm om Leena heen en nam een slok van zijn drinken. Hij fronste even toen hij hoorde wat Leena zei en hij keek naar haar. "Wat? Hoe kom je daar dan weer bij?" Vroeg hij verbaasd. Zo is Lilly helemaal niet, dacht hij.

Meghan knikte klein en keek naar hem. Maar toen hij zei dat hij wel wegging, schudde ze haar hoofd en pakte zijn hand vast. "Nee, dat hoeft niet" zei ze en glimlachte klein. "Maar ehm, wat heeft dit dan voor gevolgen?" Vroeg ze zacht en slikte even.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 06/30/2018 07:30 PM

Leena keek naar Taylor en rolde haar ogen ''Okay maar heb wel in je achterhoofd dat ik haar wat aan ga doen als ze zo door blijft gaan ook al denk je dat ze niet zo is'' zei ze en glimlachte gemeen naar Lilly, echt niet dat zij hem gaat verliezen door haar en daar zou ze alles tegen doen om dat niet waar te maken.

Matthew keek haar aan ''Mijn ogen kunnen soms veranderen uit het niets als ik boos ben'' zei hij en keek haar aan ''Maar jij bent veilig bij mij en ik beloof het'' zei ze en hield ook haar hand vast.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/30/2018 07:35 PM

Taylor ging rechtop zitten en trok zijn arm terug. "Leena doe eens even normaal" zei hij en keek haar aan. Hij zag natuurlijk niet dat Lilly achter hem zat te grijnzen. "We gaan naar huis" zei Taylor kort en stond op. Hij was echt boos op Leena. Hoe durfde ze zoiets over zijn beste vriendin te zeggen?!

Meghan knikte even en keek hem aan. "Maar verder... zouden we alles kunnen doen?" Vroeg ze en legde haar armen om zijn nek.  Ze kon het eigenlijk nog steeds niet geloven.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 06/30/2018 07:51 PM

Leena keek naar Lilly ''Kijk ze grijnst'' zei ze en keek boos naar hem ''Geloof je me toch niet'' zei ze en stond ook op ''Oh en dan ben je zeker ook nooit vreemdgegaan met haar?'' vroeg ze voordat ze weg liep onderweg naar haar huis boos maar dan ook echt boos.

MAtthew glimlachte en kuste haar ''Ja verder wel'' zei hij en glimlachte. Nooit gedacht dat ze er zo over zou zijn zo makkelijk. Hij tilde haar op en liep naar de slaapkamer ''Ik ben zo blij hier mee'' zei hij grijnsend.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 06/30/2018 07:58 PM

Taylor keek naar Lilly, maar de was niet meer aan het grijnzen. Hij zucht geïrriteerd en keek weer naar Leena. "Sorry dat ze zo raar doet Lil, zie je morgen weer" zei hij maar tegen Lilly en liep toen achter Leena aan naar huis. Hij deed de deur hard achter zich dicht en keek naar Leena. "Ben je serieus zo jaloers dat je dit soort dingen gaat verzinnen?" Vroeg hij kwaad.

Meghan glimlachte breed en klemde haar benen om zijn middel toen Matt haar optilde. Ze lachte even om hem en drukte een kus op zijn lippen. "Ik ook" zei ze glimlachend en zoende hem weer.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 07/08/2018 09:13 PM

Leena keek naar Taylor ''Ik doe niet vedomme raar jij bent de rare dat je dit niet ziet'' zei ze bijdehand. Toen hij naar binnen liep ging ze achter hem aan ''Ik ben niet jarloers maar zij zei het'' zei ze en keek hem aan ''Lekker dat je me gelooft'' zei ze en ging zitten op een stoel en keek naar beneden, ze ging haar wel terug pakken.

Matthew glimlachte en zoende haar terwijl hij haar op het bed lag en boven haar ging hangen. Hij keek haar aan en kuste haar lippen zachtjes en met veel liefde.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 07/08/2018 09:21 PM

Taylor zuchtte geïrriteerd en ging op de bank zitten. "Sorry hoor, maar het is nogal lastig voor mij om te geloven dat mijn beste vriendin, die ik al ken zolang als ik weet, zoiets zou zeggen" zei hij en keek naar Leena. Hij snapte echt niet waarom Leena zoiets had bedacht.

Meghan glimlachte breed en ging met haar handen door zijn haren. Ze wist niet of ze het nu moest vertellen, of dat ze het misschien beter voor zich kon houden. Ze zoende zacht met hem mee en stopte hem dus uiteindelijk toch maar. "Ik moet je wat vertellen" zei ze zacht en keek hem verlegen aan.

Reply

Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 07/08/2018 09:28 PM

Leena rolde haar ogen ''Weetje laat maar, het maakt toch niks meer uit'' zei ze en keek hem aan ''Dus wat nu? Wat wil je doen?'' vroeg ze en keek beetje rond want wat viel er te doen?

Matthew keek naar Meghan ''Oh wat is er dan? Doe ik wat verkeerds?'' vroeg hij gelijk en bang dat hij te snel ging ofso of dat ze haar gedachte over hem had veranderd. ''Vertel maar schoonheid'' zei hij en kuste haar wang en liet haar het vertellen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 07/08/2018 09:36 PM

Taylor fronste om haar en keek naar haar. "Nee, geen laat maar. Jij beschuldigd mijn beste vriendin van iets verschrikkelijks en nu wil je het laten? Leena, je begrijpt het niet helemaal denk ik. Lilly was een tijdje geleden nog de enige die ik had. Als ze dat echt heeft gezegd, betekent dat dat mijn hele leven uit elkaar valt Leena" zei hij en keek haar indringendaan.

Meghan lachte zacht en schudde klein haar hoofd. "Nee, je doet alles perfect" zei ze glimlachend en friemelde een beetje nerveus aan zijn shirt. "Ik ehm... ik ben een heks" zei ze zacht en keek hem aan. Misschien was het wel een enorme afknapper voor hem, maar daar zal hij het dan maar mee moeten doen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  »  |  Last

« Back to forum